Appartement Sogno Italiano

Appartement Sogno Italianosterstersterster

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Chianni (Pisa)

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Sogno Italiano

• 10kees20-06-2012

Perfect

Sogno italiano is een geweldig mooi verblijf op een schitterende locatie. Een prachtig uitzicht vanaf het terras op het toscaanse landschap,met een mooi zwembad, een buitenkeuken, 2 badkamers, nederlandse tv, internet, alles is er. Uitstapjes naar Florence en Pisa is maar een uurtje rijden. Leuke en mooie dorpjes in de buurt met hele goede restaurants. Zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Familie Jacobs10-06-2012

Mooi vakantiehuis met alles erop en eraan

Het vakantiehuis is rusting en mooi gelegen in Garetto met een heel mooi uitzicht over de streek. Met een (huur)auto zijn steden zoals Pisa, Volterra, Siena en natuurlijk ook de kust heel goed bereikbaar. Het huisje is heel netjes en compleet ingericht en de eigenaar staat je met raad en daad bij (zelfs via internet). Het huisje heeft een heerlijke buitenkeuken, terras en prive tuin. Ook is er een groot zwembad dat gedeeld wordt met twee andere huisjes. Er zijn heerlijke restaurants in de buurt, maar dit vereist wel een (huur)auto. Het huisje is kindvriendelijk compleet voorzien van speelgoed, babybedje en stoel. Het feit dat je nederlandse televisie kan zien maakt het compleet af en is natuurlijk handig voor de kids bij slecht weer...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Corné20-11-2011

Genieten

Binnen 5 minuten ben je helemaal relaxed. Mooi ruim huis, fijn zwembad en hele mooie omgeving. Vanuit deze locatie kan je met de auto of scooter binnen een korte afstand veel mooi plaatsen bekijken. Zelfs in de herfstvakantie is het nog heel vertoeven in Italy. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Ad van Poppel15-11-2011

Sfeervol, van alle gemakken voorzien

Het appartement is helemaal in lokale stijl opgetrokken en past naadloos in de omgeving. Mooie afwerking, ook in details. Comfortabel ingericht. De omgeving is mij op het lijf geschreven: heuvelachtig met prachtig uitzicht en mooie natuur. Bereikbaarheid is prima, in omgeving voldoende te doen. Lokatie zelf ligt erg rustig. Wij hebben in een kleine week de hele omgeving verkend en hebben nog niet eens Florence bezocht.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Ginette & Peter10-09-2011

Genieten in het kwadraat

We zijn met ons gezin (met 3 jonge kinderen) 2 weken in Chianni geweest. Eerst een weekje in het aangrenzende appartement Al Settimo Cielo, daarna een week in Sogno Italiana. Sogno Italiano is een prachtig, knus, schoon en goed ingericht appartement met een mooi terras met veel privacy. En tegelijkertijd de mogelijk om de gasten uit de andere 2 appartementen bij het mooie zwembad te ontmoeten. Het uizicht over vanaf het terras over de heuvels is prachtig, de buitenkeuken op het terras maakt het helemaal af. Met de auto (die je hier wel nodig hebt) zit je snel in prachtige dorpen en steden. Pisa en Florence bereik je binnen een uur, Sienna (blijft toch een prachtige stad) in ongeveer anderhalf uur. Een absolute aanrader! Ook onze kinderen wilden niet meer terug naar huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Wisse13-08-2011

Heerlijk appartement in mooie rustige omgeving

We hebben 3 weken genoten van het appartement. Het was ruim genoeg voor 2 volwassenen en 3 jonge kinderen (6, 5 en 1,5). Voor de jongste was het af en toe wel wat spannend met de stenen trapjes maar dat deed ze steeds heel voorzichtig. En natuurlijk hebben ze enorm genoten van het zwembad. Een deel van onze vakantie waren er in een van de andere twee appartementen kinderen van dezelfde leeftijd dus dat was helemaal geweldig. Het appartement is een prima uitvalsbasis voor bezoeken aan dorpjes, Pisa. Sienna, Luca (aanrader). Heerlijke restaurants en osteria's in de nabije dorpjes De lokale contactpersoon spreekt prima engels en is zeer behulpzaam. Heerlijk appartement.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10willijan04-10-2010

een geweldig italiaans stekje

Sogno Italiano is een stekje waar je helemaal tot rust kunt komen. De inrichting is met gevoel uitgekozen en dragen bij aan de warme sfeer van huis en omgeving. Het grote terras met buitenkeuken nodigen uit om de gehele dag te koken en volop te genieten van wijn en producten uit de streek. In de directe omgeving liggen kleine stadjes waar je nog op een ouderwetse manier je boodschappen kan doen en een heerlijke capuccino kan drinken voor € 0,90 tussen de lokale bevolking. Echt een aanrader voor mensen die het echte italie willen ervaren (piano piano)

• 10Marc Rosiers04-10-2010

onvergetelijk fantastisch logeeradres

Rust, zoveel rust in de omgeving, in het huis alles wat je nodig hebt om romantisch uit de bocht te schieten! Heerlijk zwembad en zowel prive als met de buren is mooi in de aparte buitenterassen verwerkt. Slaapkamers zijn geweldig echt waar! Hier wordt alles in gereedheid gebracht om de gasten heerlijk te ontvangen. Marc Rosiers

• 9Hannie01-10-2010

Fantastisch huis in een prachtige omgeving

Het was voor mij de eerste keer in Italie en het was de moeite waard. Mooie omgeving, geweldig mooi ingericht huis wat van alle gemakken is voorzien. Lekker zwembad, heerlijk om de dag te beginnen met een frisse duik. Omdat het erg lekker weer was hebben we veel gebruik gemaakt van de buitenkeuken. De reis is ook goed te doen. Vanaf Pisa airport hebben we een auto gehuurd en binnen 1 uur stonden we in Chianni. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 9Anita30-09-2010

Prachtige plaats

Het is hier heerlijk toeven. Het huis is van alle gemakken voorzien en de buiten keuken is geweldig. Lekker Italiaans kokerellen met een wijntje erbij. Vanaf het zwembad is het uitzicht over de mooie heuvels van Toscane indrukwekkend, je komt helemaal tot rust. Afstanden naar leuke plaatsen zijn goed te berijden. Kom zeker nog een keertje terug met de family.

5 tips over Appartement Sogno Italiano

• harriet, 28-07-2013

wijn: Podere la Chiesa paardrijden/lunch of diner: Borgo Pignano

• Eveline, 24-08-2012

Goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar stadjes, Chianti-streek etc. Strand is wel 45 min. rijden. Bij Vada heb je een mooi, vrij strand. De kinderen vonden het waterpretpark Aquavillage bij Cecina erg geslaagd.

• Ad van Poppel, 15-11-2011

Ga vooral de lokale barretjes en restaurants bezoeken. Wat een geweldige inkijk in de Italiaanse sfeer en cultuur.

0 vragen over Appartement Sogno Italiano

Appartement info