Appartement Sogno Italiano

Appartement Sogno Italiano

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Chianni (Pisa)

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Sogno Italiano

• 2019
    9Monique E.17-10-2019

Heeerrlijk, ga zeker terug !

Comfortabel huis, van alle gemakken voorzien, adembenemende ligging. Heerlijk om tot rust te komen en met de auto zijn mooie plaatsen en goede restaurants prima bereikbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    9M. Suijkerbuijk01-10-2018

Compleet en schoon verblijf in een mooie omgeving!

Prachtig verblijf: zeer schoon en compleet (met zelfs nederlandstalige digitale tv). Claudio is een aardige en behulpzame Italiaan die je ontvangt. Tijdens het verblijf zorgt hij ervoor dat het zwembad mooi schoon blijft en uiteraard altijd bereid te vragen naar hoe we het hebben en of we tevreden zijn. Top! Voorafgaand aan vertrek een zeer uitgebreid document ontvangen waarin goede tips staan en je jezelf in het onbekende gebied niet verloren voelt. Hier proef je het echte Italië!

Gereisd met partner in september 2018

• 9marzz vdiepe06-08-2018

❤this place

voor de 2de keer hier in het paradijs van garetto .soms valt de wifi uit maar met onze 2kids van 8 en 13 echt waar de beste plek om tot rust te komen grillen bij de buitenkeuken met een super uitzicht ALSOF je er woont lieve buren en savonds ijs eten in het dorp tussen de buurtbewoners ,prijs kwaliteitsverhouding meer dan super je hebt hier alles ,mooi groot zwembad koele woning ivm bouwvorm tv keuken binnen buiten hele grote grill teras privetuin top uitzicht rust klasse .😅 met een traantje in me oog vertrokken ...thnxx nogmaals

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Hanneke hoekstra17-06-2017

Een oase

We hebben een heerlijke tijd gehad. Heerlijk rustig. De nachtegalen zongen hun lied en s avonds begon de jonge dwergooruil zijn roep. Het huis was ruim genoeg voor 4 mensen waarvan er twee boven de 80. Volterra is een aanrader evenals het klooster.

Gereisd in april 2017

• 9Noce09-09-2016

Mooi ruim appartement, magnifiek uitzicht.

Een mooi ruim en zeer compleet ingericht appartement met heerlijk terras en fantastische buitenkeuken. Rustige ligging met magnifiek uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Ton en Corine de Graaf15-08-2015

Fantastiche rust in mooi Toscane

Na jaren drukbevolkte campings te hebben bezocht, wat ook leuk was, hebben we dit jaar voor het eerst een huis gehuurd waarbij er geen overweldigende hoeveelheid mensen aanwezig zouden zijn. Het was in 1 woord FANTASTISCH. Wat een schitterende locatie. Het huis was werkelijk van alle gemakken voorzien. Wij hadden van de 3 woningen de grootste en we voelde ons er meteen thuis. Uitleg door lokale Italiaanse was prima en op alle vragen werd duidelijk uitleg gegeven. Wij zijn hier 2 weken verbleven en wat had ik graag nog een week bijgeboekt ! Vanuit Garetto zijn de grotere steden prima aan te rijden. Mooi schoon en goed onderhouden complex. Kortom wij hebben genoten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10harriet28-07-2013

Geweldig

Wij waren er met 2 volwassenen en 1 kind (11 jr); zeer ruim, 2 slaap en badkamers, fijne privacy op eigen terras. Van alle gemakken overdadig voorzien. Begeleiding ter plekke en op afstand van eigenaar perfect. Wifi aanwezig, telefoon ontvangst slecht (moet je tegen kunnen: maakt wel echt vakantie....)Genoten van paardrijden (en eten) op Borgo Pignanano en de wijnen van Podere La Chiesa. Zelfs voor de verwende reiziger een aanrader. Wel rekening houden met een klein half uurtje rijden voor de boodschappen. Fantastisch huis, mooie locatie, perfect verzorgd van 1e kontakt, tot boeking en afloop. Complimenten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9shagedoorn10-10-2012

Mooi appartement op een prachtige locatie

Het appartement is van bijna alle gemakken voorzien en ligt op een prachtige locatie in een zeer bosrijke omgeving in het erg mooie Toscane. Een heerlijk zwembad met ligbedden, WI-FI internet, TV met Nederlandse zenders, mooi terras met barbeque ect, alom een fantastische plek om volop te genieten en om volledig tot rust te komen. Tevens een goede uitvalbasis om cultuur te snuiven en allerlei steden te bezoeken zoals Virenze, Pisa, Lucca, Siena. Daarnaast was onze contactpersoon erg behulpzaam en klantvriendelijk, het boeken en regelen van de betalingen werden snel en zorgvuldig geregeld en de contacten verliepen erg prettig. Wat ons betreft in alle opzichten een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Eveline24-08-2012

Geweldig huis op prachtige plek!

Zeer fraai en comfortabel huis. Smaakvol ingericht, met veel extra's. Vb. keukenspul, leesvoer, spelletjes, wifi. Prachtige ligging, maar voor boodschappen, restaurants etc. moet je eerst wat kilometers rijden. Vooral erg veel plezier gehad van het mooie zwembad en het heerlijke terras met ligbedjes en buitenkeuken. Veel privacy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10Carolien06-08-2012

Prachtig vakantiehuis!

Sogno Italiano is een prachtig vakantiehuis. Het ligt heerlijk rustig met een prachtig uitzicht over de bergen. Het huis is van alle gemakken voorzien en heerlijk schoon. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst en alle (bad)handdoeken zijn ook aanwezig, erg fijn! Hoef je niet mee te nemen. Prachtig terras met een grote heerlijke tafel om aan te eten met bijbehorende buitenkeuken. Zwembad heerlijk. Heel veel te zien in de omgeving waarvoor je maximaal een uurtje moet rijden met de auto. Het enige wat wij misten was een koffiezaakje om de hoek om even snel een heerlijke italiaanse expresso/latte machiato te drinken. Dit huis is echt een aanrader voor iedereen die een mooi luxe vakantiehuis wil huren en graag wat wil zien van de prachtige omgeving. Ook zeer geschikt om met vrienden/familie het hele huis te huren. Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Appartement Sogno Italiano info