Appartement Podere Casciano

Appartement Podere Casciano

9.4Fenomenaal

Italië, Toscane, Chianni (Pisa)

Op vakantie geweest naar Podere Casciano?

9.4Fenomenaal

• 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Podere Casciano

• 10Geeke01-08-2016

Podere Casciano, een heerlijk vakantieverblijf!

Een fantastische plek in de Toscaanse heuvels gelegen temidden van alle toeristische mooie plaatsen in Toscane. Siena, Lucca, Volterra, Florence en de kust. Een mooie accommodatie waar wij al jaren met plezier onze vakantie doorbrengen. Rust en ruimte, een heerlijk zwembad en een mooie tennisbaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8hans22-09-2010

prima plek

We hebben drie heerlijke weken gehad. Heerlijk zwembad en prima tennisbaan. De podere ligt centraal voor uitstapjes. Let wel op dat je bij app. Frantoio geen terras direct aan je app. hebt maar op een meter of 5. Dit terras deel je met de bewoners van een ander app.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9martine Deceur10-06-2010

"The place to be" in Toscane

Het is een fantatische plaats om er te verblijven. We gaan er dit jaar voor de derde keer naartoe. enige minpunt is dat je altijd je auto nodig hebt. (als je dat een minpunt mag noemen) Alles is ter plaatse, prachtige accomodatie, zwembad, tennis- en basketbalveld, fietsen, pingpongtafel en een speelpleintje voor de kleintjes. Een zalige plek om uit te rusten, en een prima uitvalbasis om alle toscaanse steden in de buurt te ontdekken !!! Martine Deceur - Ieper - België

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Conny02-09-2009

Fantastische agriturismo!!!

We hebben deze zomer een supervakantie beleefd bij Donatella, Lorenzo en hun schattige dochtertje Ginevra, die zelf ook op het domein wonen, maar zich niet opdringen. Het domein is voorzien van een prachtig zwembad, een tennisveld, voetbal- en pingpongtafel, en er is ook een minispeeltuintje voor de allerkleinsten. De appartementen zijn ruim, netjes (het blijft natuurlijk Italië), en er is een wasmachine voor gemeenschappelijk gebruik. Minpuntjes zijn dat je voor uitstapjes vaak eindeloos lang onderweg bent, langs smalle kronkelweggetjes, gezien er geen autosnelwegen of grote wegen dichtbij liggen. ( met iedere keer een paar kotsmisselijke kinderen op de achterbank als gevolg). Ook het feit dat er net naast de agriturismo een hoogspanningskabel voor electiciteit loopt is een beetje een storende factor, het ontsiert een beetje het uitzicht, maar nu ben ik echt aan het muggenziften. Wij komen hier sowieso zeker nog terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 10Patty16-09-2008

helemaal TOSCANE!

Wat een prachtige agriturismo. Wij hebben deze zomer (2008) een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met familie in september 2008

0 tips over Appartement Podere Casciano