Vakantiehuis Al Setimmo Cielo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

genieten

Els
21-8-2017

Alles tip top in orde en verzorgd. Meer dan voldoende handdoeken aanwezig.

Mooi zwembad en machtig uitzicht!

Leuke vakantiewoning!

heidi
18-7-2017

We hadden een leuke tijd in deze woning, binnen is alles aanwezig en veel ruimte.

Vanop het terras heb je een prachtig uitzicht op de omgeving!

Na een uitstapje was het telkens uitkijken om te plonzen in het heerlijke zwembad!

La dolce vita!

Simone
4-9-2015

Heerlijke vakantie! Super gelegen op een mooie locatie tussen de Toscaanse Heuvels. Privé zwembad pal voor de deur waar je heerlijk tot rust kunt komen. Tegelijkertijd genoeg te beleven in de buurt - denk aan steden als: Pisa, Florence, Siena en San Gimignano.

Oase van rust!

Wilma
5-8-2014

Een heerlijke plek om op vakantie te gaan. Het huis staat in een prachtige omgeving midden in de mooie heuvels van Toscane. Het uitzicht vanaf het terras en het zwembad is fantastisch. In de rust en in de stilte, maar ook een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de steden en leuke dorpjes in de omgeving. Een (huur)auto is een absolute must, want voor alle voorzieningen is een auto (of evt scooter) nodig. Het huis is mooi afgewerkt en prima ingericht. Het afgesloten terras was voor ons ideaal met ons kleine zoontje van 2 jaar. Het zwembad was heerlijk; prima afmeting, prima temperatuur en schoon. Keurige ontvangst ter plaatse en alles met betrekking tot de boeking goed en snel geregeld. Absolute aanrader voor wie van een comfortabel vakantiehuis op een rustige plek houdt.

SUPER!!!

Philippe Thijs
25-8-2012

Zeer gezellig huisje met alle accomodatie op een prachtige locatie.

Echt een aanrader voor wie een rustige vakantie in een mooie streek wil doorbrengen.

Zeer verzorgd en alles tot in de puntjes geregeld.

Top!!!

Heerlijke vakantie

Bertiene Janssen
3-8-2012

We hebben erg genoten van de rust, luxe, comfort, het zwembad en de stedentrips naar San Gimignano, Volterra, Pisa en Lucca. Ook zijn we nog 2 dagen naar het strand geweest in Vada/Rosignano. Het was een heerlijke vakantie!

rustige prachtige plek om tot rust te komen

Familie Nooijens
26-7-2012

Een fantastisch uitzicht overdag over de tascaanse heuvels en een fantastische sterrenhemel als het donker is.

Je komt hier geweldig tot rust in deze omgeving met alle faciliteiten die je nodig hebt.

Genieten dus. Je hebt wel een auto nodig om de leuke dorpjes en steden in de omgeving te kunnen verkennen, maar die zijn dan ook de moeite waard. Ook de kinderen hebben geweldig genoten. De reis ernaartoe is ook prachtig maar wel heel lang...vanuit Brabant dan.

cultuur ,culinair, natuur

Imelda Diepstraten
1-11-2011

Het vakantiehuis al settimo cielo, biedt vele mogelijkheden. Vanuit het vakantiehuis kun je makkelijk steden en mooie dorpjes bezoeken. Tevens zijn er diverse culinaire workshops te volgen een combinatie van beiden is goed te doen. Altijd druk, geen tijd; maak je wensen kenbaar en er wordt een kant en klaar plan voor je gemaakt om je vakantie efficient in te delen.

Genieten in mooi appartement

Ginette & Peter
10-9-2011

Wat ons betreft een absolute aanrader! Mooi, ruim en schoon appartement in een prachtige groene en heuvelachtige omgeving. Het huis bleef ook in augustus lekker koel binnen zodat we perfect hebben geslapen op de lekkere harde bedden.

Met de auto (die je hier wel nodig hebt) zit je snel in prachtige dorpen en steden. Pisa en Florence bereik je binnen een uur, Sienna (blijft toch een prachtige stad) in ongeveer anderhalf uur. Je kunt hier heerlijk tot rust komen en lekker ontspannen op je eigen terras of in het zwembad.

rustig, compleet, voldoende privacy

hanneke schipper
6-9-2010

fantastische vakantie; rustig; Zeer compleet ingericht;

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Al Setimmo Cielo in Chianni (Pisa), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Al Setimmo Cielo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Al Setimmo Cielo scoort een 8.8 uit 10 op basis van 10 reviews.