Appartement Agriturismo Il Poderino

Appartement Agriturismo Il Poderino

7Goed

Italië, Toscane, Chianni (Pisa)

7Goed

Appartement Info

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Agriturismo Il Poderino

• 7Sander Linssen20-09-2010

Super landelijk gelegen

Gekozen voor deze accomodatie, omdat we op zoek waren naar een landelijk, dus rustig, gelegen appartement/huis. Appartement is gelegen in een oude boerderij. Deze is opgedeeld in 4 appartementen + 3 B&B kamer. Onze groep bestond uit 4 volwassenen en 1 kind. Hierdoor hebben we gekozen voor 1 appartement en 1 B&B kamer. Appartement bestaat uit een open keuken/woonkamer met een slaapbank, badkamer met douche en toilet en een slaapkamer met 2 persoonsbed. De inrichting is zeer eenvoudig en heeft uitgez. de koelkast geen elektrische apparaten. Aan de achterzijde ligt een mooi en groot zwembad. Locatie ligt tussen enkele grote akkers. Vanuit de hoofdweg (Strada Provinciale Terriciola) dien je een kleine 500m over een onverharde weg naar de accomodatie te rijden. Ondanks dat het allemaal erg eenvoudig is, vonden wij de locatie en accomodatie super en voor herhaling vatbaar.

Met vrienden

0 tips over Appartement Agriturismo Il Poderino