Hotel Stella d'Oro

ItaliëToscaneChianciano Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stella d'Oro voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 11 reviews

5.9VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Stella d'Oro

• 8Edwin02-09-2013

heerlijk gegeten een zeer vriendelijk personeel

mooie ligging perfecte ontvangst zeer vriendelijk personeel en een perfecte keuken lekker gegeten

• 9Laura 08-06-2013

Fijn hotel

Stell d'Oro is een gezellig hotel. De enthousiaste eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is eenvoudig maar smaakvol. De kamers worden goed schoon gehouden. Ik vond dit het beste hotel van de drie hotels waar we tijdens deze rondreis overnacht hebben.

• 8Anna Engelen17-10-2011

Een aanrader!

Hotel Stella d'Oro is een zeer gastvrij en gezellig hotel; op een centrale, maar rustige locatie midden in hart van Chianciano Terme. De keuken, met toscaanse specialiteiten, is voortreffelijk!

• 9rob.sibelt21-06-2010

Klantvriendelijk.

Mooie ligging. Geweldige ontvangst!Heerlijke keuken.

• 8Deborah Vlak21-06-2010

Heerlijk gegeten en eer vriendelijk, personeel.

Nino en Antonella zijn zeer vriendelijk!Vnuikt Chianciano Terme kan je veel leuke plaatsen bezoeken als Orvieto en Montepulciano.

• 7Peter Verhoef21-06-2010

Zeer vriendelijke en vlotte bediening,lekker eten

Goed en gezellig hotel met een ligging niet ver van het mooie centrum.

• 2Hettie de Haas27-10-2009

slecht hotel

Dit hotel was overboekt en zo ontsnapten wij naar een 4 sterren Best Western hotel in dezelfde plaats om te slapen. Dat was voor een deel van ons gezelschap een hele verbetering. Het grootste deel moest nog wel in dit hotel slapen. Zij klaagden steen en been. Helaas moesten we nog wel eten in Stella 'd Oro. En dat was ook niet echt goed. Vooral het ontbijt viel erg tegen. de ruimte was niet gezellig, leek wel een koelruimte met al die tegels. Dit hotel nooit meer

• 4van Putten26-09-2008

Toppertje ??????????????????

Als je 80 bent en met oude vrouwtjes in het rond wil hopsen, ben je hier aan het goede adres. Blijkbaar. Maar wanneer je op een schoon balkon wil zitten, onder de douche wil zonder de schuifdeuren open te moeten laten staan (klein !!!!!!) airco aan wil zetten zonder om de afstandsbediening te hoeven soebatten of gewoon in een gezellige ruimte iets behoorlijks wil eten, sla dit hotel dan maar over, als je die mogelijkheid hebt. Wij waren met 'Prachtig Italie' 5 dagen in dit hotel....het schoot in alle opzichten te kort, maar je bent op zo'n rondreis natuurlijk afhankelijk van je toeroperator. En als zij zo'n waardeloos hotel uitzoeken, is de klant natuurlijk de klos. Nooit meer !

• 4van Putten26-09-2008

Treurig

Wij waren hier voorjaar/zomer 2008. Ondanks dat we wisten in een toeristenhotel terecht te komen, hebben de 5 dagen in dit hotel inbderdaad ook onze vakantie verknald. Het eten werd opgediend in een soort grote keuken en opgediend door schoonmoeder, die er duidelijk ook geen raad mee wist. Armetierige bedoening, dit kan in deze tijd echt niet meer. Sla dit hotel en 'Prachtig Italie' maar over. Jammerjammerjammer.

• 5vd Linden26-09-2008

Drama

Met groepsreis in dit hotel geweest. Zeer steile klim naar hotel. Geen hulp - chagrijnige hotelier - geen gezellig zitje - aanbod eten : summiere kwaliteit - balkons smerig - douchecabine 50 x 50 cm. werkelijk !! Dit is vergane glorie / Niet heengaan !!!

Hotel Stella d'Oro info

Facilities