Hotel Sanremo

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sanremo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sanremo in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goede uitvalsbasis en dinervoor weinig geld

Rian Voet
24-8-2013

Diner is fantastisch. Ontbijt sober. Het treinstation is 20 minuten met bus weg en bussen niet frequent.kamers heel goed en schoon met eigen badkamer, maar bedden waren minder. Personeel was heel aardig voor kinderen en er is een leuk zwembad, maar verder is er niet veel te doen voor kinderen. Komt ook omdat het stadje zelf vooral gericht is op ouderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanremo in Chianciano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanremo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.