Hotel Grand Hotel Chianciano Terme

ItaliëToscaneChianciano Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Hotel Chianciano Terme voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5MatigScore uit 1 review
  • 5Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Grand Hotel Chianciano Terme

• 5fam. Gilissen25-07-2011

Dit hotel nooit meer!

Het hotel heeft zijn houdbaarhiedsdatum ruimschoots overschreden. De kamers zijn oud, bekleed met stof (sommige met parket, andere tapijt) met veel vlekken op de vloeren en vieze geurtjes. De badkamer is volledig maar oud, en geantidateerd. Het veel te kleine balkon waarover wij beschikten was ronduit onveilig, zeker met kinderen. Het buitenzwembad is totaal verouderd, slecht onderhouden en slecht functionerende waterzuivering.
    Het restaurantgedeelte was in orde, maar ook niet meer dan dat. De bediening was gereserveerd en ok. Het eten veel te zwaar en eenzijdig. Een prijslijst van de dranken (buiten de wijn) hebben we nooit gezien, een echte bar voor 's avonds is er niet. Animatie voor kinderen is onbestaande. Het binnenzwembad/sauna is betalend (+-50euro/week/persoon) evenals de badjassen (15euro/week/persoon) (in de brochure van TO stond gratis).

Algemeen : ons zien ze hier Nooit meer terug. In Belgie werd dit hotel grondig gerenoveerd of gesloopt!!!

Hotel Grand Hotel Chianciano Terme info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV