Hotel Relais Villa Tavolese

Hotel Relais Villa Tavolese
6,4

2 tips over Hotel Relais Villa Tavolese

alice_tondeur, 1-9-2013
Marcialla kent weinig restaurants, op loopafstand van Villa Tavolese zijn er 2. Met de auto echter 2 zeer goede restaurants bereikbaar op ca. 4 km. afstand. Osteria Casa Chianti, Case Nuove 77 Fiano Certaldo: Prachtige ligging, heerlijk eten. Onze favoriet is La a il Lago, strada Tavolese: verscholen naast de vis/forellenvijver op de (witte) weg van Villa Tavolese naar Certaldo.(witte tenten in tuin) Heerlijk gegeten, mooie locatie voor een lage prijs .Koken met passie. Een echte aanrader!
lenie smits, 7-7-2012
Uitgangspunt om Firenze, Siena, San Giminiano, Certaldo Alto en nog meer mooie dorpen te bezoeken. Ligt in het prachtige landschap waarom toscane zo beroemd is. Firenze gemakkelijk vanuit Signa met de trein. Deze brengt je dan midden in de stad en je hebt geen parkeerprobleem.