Vakantiehuis Podere Mezzastrada

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Vakantiehuis Podere Mezzastrada

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Mezzastrada voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Podere Mezzastrada in het Nederlands

Plek is schitterend accomodatie is zeer primitief

Barend & Mascha
18-9-2010

Accomodatie (sombere bovenverdieping zonder buiten) bestond uit een woonkeuken met 6 houten stoelen en een eettafel.

Twee ruime slaapkamers met éénpersoonsbedjes aan elkaar geschoven.

In de ene kamer knijter harde matrassen in de andere kamer geheel doorgezakt.

Wél mooie ruime slaapkamers.

Accomodatie had géén woonkamer en/of bank waar je lekker kan zitten. Enkel twee rieten stoeltjes als zitje. Keuken was tevens donker en er was slecht licht om te koken. Buitenruimte was een algemeen stukje grond waar je naar toe moest. Dit doe je dus niet zo snel, ook hier ongemakkelijke harde plastic stoeltjes. Douche maaktte gehele badkamer nat en had kapotte tegels waar een kind zich flink aan kan bezeren. Wij zijn eerder vertrokken, verlangde terug naar een beetje comfort.

OMGEVING: geweldig mooi. Dorpje Marcialla is schattig met twee heerlijke restaurants.

Heerlijk rustig, weinig voor kinderen

I. de Witte
15-2-2010

Wij zijn vorig jaar zomer(2009) twee weken naar Podere Mezzastrada geweest. Je zit er heerlijk rustig, het ligt net buiten het dorpje Marcialla. Er is een klein zwembad dat, als alle gasten aanwezig zijn, eigenlijk te klein is. Ze zijn wel bezig met een tweede, kleiner zwembadje. Onze kinderen hebben zich best vermaakt, maar ze hadden het leuker gevonden als er wat meer speelgelegenheid was. Er is een piepklein speeltuintje, wat eigenlijk alleen geschikt is voor kleuters.

Het appartement zelf: de slaapkamers waren heel ruim, de woonkeuken wat klein vond ik. En wat ik vooral jammer vond was dat er buitom de eettafel geen zitgelegenheid was verder. We hadden ook de pech een bovenappartement te hebben, zonder balkon. Dus wilden we 's avonds buiten zitten, dan kon dat wel, maar moesten we ergens stoelen zien te vinden en konden we aan het paadje gaan zitten naar het appartement toe. Dat vond ik wel een behoorlijk minpunt.

Leuke uitstapjes naar Florence, Pisa, Siena en San Gimignano!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Mezzastrada in Certaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Mezzastrada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.