ItaliëToscaneCertaldoBed & Breakfasts CertaldoBed & Breakfast Podere Benintendi

Bed & Breakfast Podere Benintendi

ItaliëToscaneCertaldo

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Podere Benintendi voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Podere Benintendi

• 9B.A. de Jong20-09-2018

Fantastische Agriturismo op een heerlijke locatie.

Gweldige leuke Agriturismo gerund door een lieve familie voor wie niets te veel is. De ligging is prachtig met een geweldig uitzicht over de hele omgeving. Bij helder weer zie je de contouren van San Gimignano! Het zwembad is heerlijk, net zoals het elke dag geserveerde ontbijt. Kamers en apartementen zijn heel netjes en schoon en erg leuk ingericht. Certaldo Alto (5 min. rijden) bood een onverwacht leuke oude binnenstad en veel zeer betaalbare leuke restaurantjes. Als enig nadeel ervaarden wij (in september), de nadrukkelijk aanwezige wespen, die buiten ontbijten wat ons betreft onmogelijk maakten. Maar dat mag je verwachten op het platteland.

• 10H en H, Ermelo17-07-2011

Hoogetepunt van onze vakantie!

Podere Benintendi ligt op een heuvel en vandaar uit heb je een prachtig uitzicht: o.a. over Certaldo Alto en de torens van San Gimignano, het typische Toscaans landschap, olijfbomen, zonnebloemvelden enz. De kamers zijn stijlvol en Toscaans ingericht met een mooie badkamer en zijn op de eerste verdieping. De appartementen op de begane grond hebben allemaal een eigen terrasje. Op het terrein zijn diverse leuke zitjes gemaakt. Het zwembad is groot ( ca 18 bij 4 meter); je kunt er echt even een baantje trekken. Het ontbijt ( voor de kamers) is goed, maar eenvoudig. De mensen uiterst vriendelijk en behulpzaam. Voor de kamers was er een gemeenschappelijke keuken; in de kelder was er een fitnessruimte en een was en strijkgelegenheid. Tevens de mogelijkheid om wijn te kopen een goed gevulde koelkast met witte wijn en bier. Wij troffen een internationaal gezelschap aan gasten, vooral stellen jong en oud. Er zijn veel uitstapjes mogelijk: Lucca, Sienna, Florence, San Gimignano en Volterra.

• 10nadine en francois15-09-2009

ongelooflijk maar waar !

dit is echt het einde ! zo'n mooie locatie ! het is super, geen woorden voor. heel lieve mensen, Gabriella kan heel lekker koken. alles is zeer netjes en proper ! gewoon ernaartoe gaan is de boodschap ! wij gaan zeker nog terug !

Bed & Breakfast Podere Benintendi info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij