Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag33°23°
7,8

8 reviews over Aparthotel La Canonica in het Nederlands

Prachtige residence, service wat minder

Marloes
14-10-2013

Alleen al de route naar La Canonica is al adembenemend, met sprookjesachtige vergezichten over de Toscaanse heuvels en dorpjes. Het residence zelf is ook prachtig, met een typsich Toscaanse uitstraling. We hadden een appartement praktisch op de binnenplaats, daar hadden we echt geluk mee. Vanbinnen was het wat klein en krap, met een overdaad aan vliegen, maar dat was voor ons allemaal geen probleem.

De service echter wel. Het meisje van de check-in was vriendelijk, maar de eigenaren hebben geen woord tegen ons gezegd, niet geglimlacht als ze langsliepen, niets. Erger dan dat vond ik de uitgemergelde dieren. Naast wat paarden waar je de ribben van kon tellen, liepen er afgezwakte honden en katten rond. Wij hebben ze wat water en soms wat brood gegeven, ik kon het werkelijk niet aanzien. Ik heb er zelfs wat van gezegd, maar het lijkt voor de eigenaren heel gewoon te zijn.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

C.
8-10-2013

La Canonica is een zeer mooie accomodatie. De omgeving en ligging is landelijk en rustig. Wel even zoeken als je voor het eerst komt. Het personeel is vriendelijk. Het eten in het restaurant is heerlijk. Veel italianen komen daar ook eten. Het appartement is schoon en met ruime slaapkamers. Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven. WIj komen zeker weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt een hele leuke plek, erg ontspannen sfeer!

cas
3-9-2011

Dit apartementenhotel is netjes, schoon, zeer gastvrij, rustig gelegen in een heel mooi gebied. De mooie steden Florence en Siena zijn makkelijk te bereiken en het nog niet geheel door toeristen ontdekte oude vestingstadje Certaldo Alto is compleet gerestaureerd en rustig te bekiijken met prachtige uitzichten. Ook San Gimignano en Volterra zijn in de buurt en prachtig om te zien. Het zwembad is heerlijk, goed van temperatuur met goede ligbedden. Uitzicht over de heuvels en de paarden van de bijbehorende manege en paardenfokkerij. Vreselijk aardige mensen van het hotel zelf.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons geweldig!

Fam.
24-7-2011

Helemaal te gek voor ons. Lekker rustig, appartement was helemaal goed, netjes. Ik begrijp de opmerkingen over onvriendelijk personeel niet, wij zijn dik tevreden over de service en vriendelijkheid van de medewerkers!! Restaurant zal veranderd zijn, want duur is het echt niet. In Certaldo en Poggibonsi winkels die lang genoeg open zijn, ook op zondag. De paarden zijn echt geweldig. Onze dochter heeft er een heerlijke week gehad. Het zwembad was heerlijk en lekker rustig met genoeg stoelen voor iedereen. Wij hebben heerlijk genoten van deze week en gingen met tegenzin naar de volgende locatie. Volgende keer gaan we 2 weken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Grote manege!

linda
6-5-2011

Mooi complex.Voor 230 euro per week in de meivakantie!Onze dochter heeft elke ochtend een uur paardrijles gekregen op een afstammeling van een wereldkampioen! 5 min.rijden van Certaldo voor de boodschappen.Verder een uur rijden van het strand,Florence,Siena,Volterra en vele andere leuke plaatsen.Een heerlijk zwembad.Voor schone handdoeken ff naar de receptie...

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement/lokatie maar ......

Erwin
22-8-2010

Mooi ruim appartement (nr 11) , super lokatie en leuk voor iemand die van paarden houdt. Toch moeten we de vorige recenties wel wat nuanceren, wij vonden de service gerichtheid een minpuntje. Beperkte openingstijd receptie, geen mogelijkheid om in de ochtend een broodje, of later een ijsje of drankje te kopen. Het eten in het restaurant is te duur ten opzichte van de kwaliteit. Wel leuk het buffetje op de woensdag maar ook hiervan de prijs/kwaliteit verhouding niet sterk. 1 keer per week schone handdoeken is te weining, de appartementen worden niet schoongemaakt (alleen na elk verblijf). De paarden zijn super maar verwacht niet te veel van de lessen want de instucteur spreekt amper engels. Een pluspunt was voor ons de gezelligheid en gemoedelijkheid tussen de vakantiegangers. Reserveer direct bij Antonio want via andere organisties betaal je veel te veel.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader---toppertje

fam schoors
10-4-2010

wat een aangename verrassing. mooie kamer met een gigantisch terras ( 5 personen) en een heel goed onderhouden gebouw . 1 maal per week een toscaanse avond op het binnenplein (patio). een zeer mooie onderhouden tuin + groot zwembad. nadeel is dat er in certaldo zelf niet zo heel veel te zien is en dat je steeds voor alles je auto nodig hebt voor de kinderen kan er paardrijlessen genomen worden . wij konden ook gratis gebruik maken van de wasmachine . internet ook verkrijgbaar wifi voor een prikje . men kan ook a la carte gaan eten in het bijhorende restaurant,maar wegens iets te prijzig hebben we dit niet gedaan . het restaurant werd echter druk bezocht door italianen uit de omgeving,dus ik vermoed dat het wel in orde zal zijn

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

gemiddeld.

Jurry
26-6-2009

Het Agriturismo Appartementencomplex is zeer mooi gelegen in de Toscaanse heuvels. Vooral het fraaie zwembad is erg mooi en groot (20m lengte) Voor een relatieve goedkope (juni) prijs krijg je veel waar. Mooie schone kamers. Wel is aan te bevelen bij het boeken om een kamer met balkon of terras te vragen want niet alle kamers hebben die luxe. De service was zakelijk en het eten goed. Men kon eten in het op het terrein gelegen restaurant. Voor mensen die slecht tegen stof kunnen, bij droogte stuift het er nog wel eens zand. Dit komt doordat op het terrein veel paarden aanwezig zijn. Voor astmatische patienten lijkt het me niet echt geweldig. Jammer is ook ondanks de mooie omgeving dat het gebouw in een dal ligt en niet op een heuvel zodat het uitzicht op de omgeving nog mooier zou zijn. Het nabijgelegen Certaldo is eigenlijk een waardeloos plaatsje waar weinig te beleven valt. Met de heel erg goedkope trein kun je rechtstreeks vanuit Certaldo naar Siena en Florence.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Canonica in Certaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Canonica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.