Hotel Isola Verde

Laatste review

Prachtige plek!

Rob Kolner en Birgitta Elfers,
11-8-2018

Isolatie Verde is een heerlijke plek op een fantastische locatie. De oprijlaan naar de agriturismo is indrukwekkend met aan weerszijden die mooie lange cipressen. De eigenaar is zeer gastvrij en vriendelijk. In overleg was er van alles mogelijk. Het zwembad was keurig netjes met lekkere ligstoelen. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar meer dan voldoende. Het avondeten kon je eventueel op een lijst 's morgens bij het ontbijt al invullen maar ook als je spontaan bedacht dat je er wilde gaan eten was dat mogelijk. De keuken was huiselijk. Goed eten voor een nette prijs. En ze deden er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij raden het zeker anderen aan om hier naar toe te gaan en te genieten van het geweldige uitzicht en de prachtige omgeving.

6 reviews over Hotel Isola Verde in het Nederlands

Prachtige plek!

Rob Kolner en Birgitta Elfers,
11-8-2018

prachtige locatie, verblijf was een tegenvaller

Jo Brouwers,
27-7-2018

Deze locatie wordt als hotel aangemerkt, het is echter een agri tourismo met de nadruk op agri! Het tourismo deel wordt er maar een beetje bij gedaan! Klantvriendelijkheid is laag, er wordt niet echt best gedaan het naar je zin te maken. De ligging is uitsteken en het zwembad is ook prima. Een paar keer goed en betaalbaar gegeten bij de snackbar vlak bij de rotonde. De kamers zijn sober, we hadden een kleine badkamer met een douchewand die je helemaal moest inklappen voor een beetje ruimte op de wc . . Het ontbijt is minimalistisch, spullen regelmatig op en niet bijgevuld. Je kon 's ochtend desgevraagd opgeven voor het avondeten maar daar werden geen prijzen bij vermeld. Toch gedaan o.b.v. goede eerdere recensies. Diner was redelijk met kleine porties , ambiance matig in een tent op plastic stoeltjes. Een avond waren we onaangekondigd met een uitgelaten tienerklas omringd, heel gewoon…. Bij de eindafrekening moesten we een volwaardige

Mooi gebouw en ligging

Isabel
6-8-2016

De kamers waren keurig, niet zo groot. De ligging was mooi. Vanuit Empoli met de trein naar Florence. Het ontbijt vond ik niks. Als we airco wilden moesten we 5 euro per dag betalen. Stond er niet bij. Op de receptioniste na was het personeel vriendelijk. Het avondeten was over het algemeen wel lekker, het wisselde een beetje. Had hier hogere verwachtingen. Zwembad prima.

Fantastische locatie

gjaltemahenknel
13-1-2016

Het is een schitterend hotel met perfecte kamers en ligt gunstig ten opzichte van Florence, Pisa en andere bezienswaardigheden.

Je moet een beetje geluk hebben met airco en koelkast.

Niet iedere kamer is voorzien.

Heerlijk authentiek Italie gevoel!

E. De Corte
1-10-2015

Bij aankomst direct een wauw op onze lippen; idyllische aankomst met schitterend uitzicht. Ruime en schone kamers. De gastvrouw en gastheer zijn geweldig gastvrij. Heerlijk zwembad en je kunt stiekem meekijken met het maken van de eigen wijn. Ook het avondeten was spectaculair lekker; hebben voor weinig geld heerlijk gesmult met de eigen wijn. Een echte aanrader!

Erg mooi

alphena
2-6-2014

Heerlijke tijd gehad. Mooi gelegen tussen de heuvels, overal vanuit de villa en vanaf de tuin/zwembad te zien. De villa is van de bekende familie Medici geweest. Het is niet druk, enkele gasten tegelijk wat gezellig is. 's Ochtends redelijk ontbijt, niet uitgebreid, maar 's avonds kan je een zeer uitgebreid menu krijgen. De vriendelijke eigenaar spreekt geen Engels, maar toen wij er waren had hij een hulp die alles vertaalde. Het uitzicht is echt fantastisch, erg mooi als je op het terras ontbijt of 's avonds de zon onder ziet gaan tijdens het diner. De kamers zijn niet heel luxe, maar zijn prima, schoon. Douche was prima (schuifdeuren) Bedden liggen lekker. Airco werkte niet, was ook niet nodig. Met de auto Lucca, Florence en Pisa tussen een half uur/uur te bereiken. Het dorpje bij de villa is niet groot en er zijn geen restaurants in de buurt. Het zwembad bij de villa is prettig, schoon. Nergens een hot tub gezien. Bezoek gratis Medici kasteeltje in de buurt, zie tip

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isola Verde in Cerreto Guidi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isola Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.