Aparthotel Fattoria Rozzalupi

Aparthotel Fattoria Rozzalupi

8.7Fantastisch

Italië, Toscane, Cerreto Guidi

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Fattoria Rozzalupi voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

47 reviews over Aparthotel Fattoria Rozzalupi

• 9Willeke06-07-2016

Heerlijk wat een rust

Het aparthotel ligt tussen twee dorpen dus je hebt alles bij de hand , op het landgoed is het lekker Rustig. Het is prima locatie om dagjes weg te gaan. Grote slaapkamer en badkamer. Er is een zwembad bij, en 2x per week kookt de familie s-avonds eten.(heerlijk)

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Dion05-08-2014

Geweldig kleinschalig complex

In de zomer van 2014 hebben wij hier een geweldige week gehad. Wij verbleven in het luxe appartement il Fienile. We hadden hier 2 slaapkamers, allebei met eigen badkamer. Een woonkamer en een aparte eetkeuken (voorzien van vaatwasser, grote koelkast en kooktoestel). Het zwembad was heerlijke voor onze kids en het uitzicht op de Toscaanse heuvels is geweldig. Het dorpje zelf stelt niet zo heel veel voor maar Florence, Pisa, Lucca en San Gimiano zijn goed bereikbaar vanaf hier.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9P. Geurts31-07-2014

Geweldige ligging echt vakantie in Toscane!

Geweldige ligging, mooie kamers helaas geen airco. Zeer vriendelijk ontvangst, omgeving is echt geweldig. 2 keer per weekt kookt oma een verrukkelijke maaltijd, zeer zeker aanschuiven! Wij sliepen in de B&B, goed verzorgd en erg goed ontbijt voor Italiaanse begrippen. Erg gemoedelijke fattoria. Een min puntje het zwembad wordt maar een keer per week schoon gemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Erica Stadig17-09-2013

geweldige plek omToscane te zien

Heerlijke appartementen in een goede omgeving om veel van de belangrijkste bezienswaardigheden van Toscane te bekijken. Goede appartementen, mooi ingericht, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht, goede keuken,2x per week, aardige mensen. Heel behulpzaam.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Rogier en Irene van Hoogstraten03-09-2012

Heerlijke plek in Toscane!

Wij zijn hier 2 weken op vakantie geweest met onze 2 jonge kinderen (2,5 en 1 jaar). Een fantastische, sfeervolle accommodatie waar je je meteen thuis voelt en de eigenaresse en haar man zeer behulpzaam en erg aardig zijn. Een prachtig zwembad, voor de kinderen een speeltuin en heel veel dieren en een supermarkt om de hoek. We hadden 3-kmr. app. Fienile wat zeer ruim was. 3x per week hebben we ons ingeschreven voor het diner wat op het plein voor onze deur werd geserveerd, waardoor wij met babyfoon op tafel in totaal 6x met z'n tweetjes hebben kunnen genieten van ongelofelijk lekker Italiaans eten! De home-made tiramisu is nergens zo lekker als hier!! We hebben een fantastische vakantie gehad in een mooie omgeving waar je veel kan zien (Lucca aanrader en dichter bij huis Vinci, Cerreto Guidi en San Miniato), met een prachtig zwembad, genoeg te doen voor de kinderen, heerlijk gegeten en elke avond genoten van het adembenemende uitzicht!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Ruud Veld13-08-2012

Heerlijke accommodatie om hier te verblijven

Wij hebben hier vijf nachten overnacht in het hotel tijdens het hoog seizoen. Grote pluspunten zijn: - heerlijk ontbijt (veel zelf gemaakte dingen). - gastvrijheid, je voelt je direct thuis! Contact met eigenaresse is direct vriendelijk en behulpzaam (spreekt goed Engels), gaf direct wat tips over de omgeving. - avondeten dat drie maal per week wordt aangeboden was heerlijk. - mooie en schone kamers (werden elke ochtend tijdens ons ontbijt schoon gemaakt). - prachtige ligging en uitzicht, steden als Folrence, Lucca en Pisa binnen een uur te bereiken met de auto. - zwembad was netjes en schoon.

Kleine minpunten: - geen airco op de kamers, wel staat er een ventilator die voor de nodige frisse wind zorgt. - restaurants niet op loopafstand, maar met de auto binnen 15 min. te bereiken. Voor een langer verblijf weinig eetmogelijkheden in de buurt.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Bob04-08-2011

Uitstekende locatie. Aanrader

Wij (gezien met 2 kinderen) onze vakantie hier door gebracht. Uitstekende locatie gelegen op een heuvel.Leuke eigenaren die prima engels spreken. Appartement Greppia is een prima appartement in de typische Toscaanse stijl ingericht. Je heb uitzicht vanaf het gedeelde terras op het mooie zwembad en het prachtige landschap. Je raakt niet uitgekeken vooral in de combinatie met de zonsondergang en een goed glas Rozzalupi huiswijn. 's Morgens komt de 'broodkar' langs (grote LIDL achtige supermarkt overigens op 1 km) en uiteraard gegeten bij de 'mamma' aan een lange tafel met overige gasten. Aanrader!
    Mooi uitvalbasis voor bezoeken aan Florence (met de trein van Empoli). Goed te doen met de auto: Lucca, Pisa (fotomaken en wegwezen!), Vinci, Pistoia, San Gimignano.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Henri en Brigitte27-07-2011

Prachtig uitzicht

Wij zaten juli 2011 samen twee weken in appartement La Greppia. Grote huiskamer op zuiden met gedeeld terras (en gewone plastic tuinstoelen) en subliem uitzicht op Toscaanse heuvels, schapenweide en zwembad. Forse slaapkamer op koele noorden. Magnetron, kleine TV, geen vaatwasser (de appartementen verschillen nogal qua inrichting en ligging). Alles prima, alleen douche wat gebrekkig (geen gordijn, instabiele watertemperatuur). Aardige en behulpzame eigenaars. Erg lastig te vinden, inrit zit op N43 47.216 E10 52.132. Station Empoli is effectief 30 minuten, parkeren (3 euro/dag) aan voorkant station, links aanhouden. Daarvandaan naar Florence, Pisa (toren opklimmen is een belevenis, wel reserveren) en Sienna. Met auto prachtige excursies gemaakt naar o.a. Lucca (geweldig), Chianti gebied, San Gimignano/Volterra en (op terugweg naar huis) de indrukwekkende marmergroeve van Carrara. Dichterbij zijn Vinci, Montecatini Terme (met funicular), Pistoia (via bergweg) en Empoli bezoek waard.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Fam. van der Plaats20-07-2011

Bij warm weer is er geen airco!

Wij zijn hier 1 week geleden geweest, hebben bijna niet geslapen door de warme kamer. Hier moet je wel rekening mee houden. De locatie en het ontbijt waren prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7familie lankamp30-06-2011

alle vorige beschrijvingen kloppen,maar

alle aanwezige restaurants in de omliggende dorpen serveren ook pas na 8 uur. mooie grote wegen er naar toe,maar dan gaan alleen binnenwegen naar de grote plaatsen;dus 25 km wordt een uur reizen over slechte dorpswegen. En het mooie zwembad wordt in de weekends ook door de plaatselijke bevolking gebruikt.O, ja en een boiler voor 7 appartementen,dus weinig douchebeurten met lekker warm water.jammer want de appartementen zijn keurig en de bedden prima.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Aparthotel Fattoria Rozzalupi info