Appartement Borgo Vigna Vecchia

ItaliëToscaneCerreto Guidi

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo Vigna Vecchia voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 36 reviews

• 8.4Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

37 Reviews over Borgo Vigna Vecchia

• 10Patrick22-07-2015

Fantastische ervaring!

Wat een leuke tijd hebben we hier gehad! Sandra en Antonella geven je het gevoel dat je familie bent, zo gastvrij! We hadden een familie appartement incl. airco. prachtig appartment. Het zwembad is prima, en het uitzicht werkelijk prachtig!

• 8afmeer05-06-2015

Kleinschalig, fijn en gunstig gelegen complex

Leuke korte vakantie gehad half mei in appartement op begane grond. Omdat we geen buren aan beide kanten hadden, hadden we het terras voor ons alleen. Daarom geen geluidsoverlast gehad van de al eerder genoemde aanwezige deur tussen 2 aangrenzende appartementen. Eenvoudig ontbijt van zoetigheden, koffie of thee, yoghurt bijgeboekt vr €5 pppd. Ook een heerlijk en gezellig diner van producten uit de streek genoten met 14 gasten uit div. landen (gekookt door de echtgenoten vd 2 zussen).

• 10Ben29-05-2015

Geweldig !

Voor de derde keer hier geweest en nog steeds genieten we volop van het appartement, de sfeer, de zusjes en al het moois wat deze locatie te bieden heeft. Natuurlijk ook van het wekelijkse diner, het zwembad en het schitterende uitzicht. Als je deze locatie vergelijkt met die van andere Borgo's in de regio, zit je hier uitstekend en centraal t.o.v. alle bekende steden en het centrum van Cerreto Guidi. Daar kun je de eerste levensbehoeften halen (vergelijk de Coop supermarkt daar met een lokale buurtsuper bij ons) Ook het station in Empoli is makkelijk te bereiken en daarvandaan zit je zo in de grote steden zoals Firenze, Rome of Venetië.

• 9nettyzaaijer22-07-2014

Gastvrij genieten!

Tussen olijf- en wijngaarden, hebben we een heerlijke week doorgebracht in deze Borgio. De gastvrouwen/zusjes Sandra en Antonella zijn altijd opgewekt en zorgzaam. 2 x p/week worden er streekgerechten gekookt (en plaatselijke wijnen geschonken) voor de gasten. Erg lekker en gezellig! Het appartement ziet er netjes en verzorgd uit, bedden zijn prima. Bij het zwembad is het echt genieten met prachtig uitzicht.

• 9Ronald11-07-2014

Heerlijke week!

Gelegen in een mooie omgeving tussen de wijndruiven. Accomodatie is net en schoon en heeft alles wat je nodig hebt. Apart is dat de slaapkamer van ons appartement aan de achterkant op de begane grond een afgesloten tussendeur had naar het appartement aan de voorkant. Gelukkig zaten daar rustige mensen, maar we hoorden ze we duidelijk als we in de slaapkamer waren. De 2 gastvrouwen deden echt hun best voor de gasten, altijd vriendelijk en behulpzaam. Leuk was het om met elkaar te eten, waardoor we ook kennismaakten met andere gasten, gezellig! Mooie gelegenheid ook om te genieten van de kookkunsten van de mannen en de wijnen van het landgoed. Hebben we natuurlijk een paar doosjes van meegenomen. Vanuit het landgoed zijn voldoende leuke/mooie plaatsen te bezoeken, eventueel met de trein, station in op 10 km. Kortom een heerlijk weekje. Wie weet volgend jaar weer.

• 9Familie Tigchelaar26-06-2014

Heerlijk en erg gemoedelijke Argiturismo

Erg mooie vakantie lokatie, qua ligging super tussen Florence, Pisa, Lucca en Siena in. In de directe omgeving op loopafstand is er weinig te doen, waardoor je wel gebonden bent aan je auto. Appartement is prima, enige minpuntje was de kleine tv tijdens het WK. De verzorging is echt super, door de zussen die alles voor je regelen. Prima Italiaans ontbijtje en 3 per week een heerlijk en gezellig avonfmaaltijd met allemaal streekproducten en producten van hun eigen land. Verder was de tuin en het zwemband super!

• 9Frank en Laura25-06-2014

Toscaanse Gastvrijheid

Mooi en rustig gelegen, prachtig zwembad, zeer gastvrije zussen, heerlijk toscaans mee kunnen eten van de lokale gerechten, en van diverse wijnen kunnen genieten, de steden Florance, Pisa, Lucca of Siena met de chianti route liggen hier om de hoek. wil je wat in de directe omgeving doen dan zal je wel overal de auto voor moeten pakken want het is niet allemaal op loopafstand. Het verblijf is mooi en het sanitair schoon en niet geheel onbelangrijk de bedden zijn van prima kwaliteit.

• 8paulpb24-05-2014

Heerlijke ontspan mogelijkheid in west Toscane

Wat moet over dit verblijf worden gezegd... Gastvrijheid is groot en het verblijf is prima in orde. Belangrijke plaatsen als Lucca, Pisa en Florence liggen op goed bereisbare afstand. In de onmiddellijke omgeving is weinig te beleven eerlijk gezegd.

• 9Bas en Leonie 03-11-2013

Genieten genieten en nog eens genieten...

Afgelopen september hebben wij 2 weken doorgebracht bij de zussen Antonella en Sandra en wat hebben we genoten! Prachtige ligging tussen de wijngaarden, heerlijke maaltijden bereid door "la Mama" en haar dochters en schoonzoons. Locatie is ook ideaal om uitstapjes per trein of auto maar verschillende grote steden of leuke dorpjes te maken. Kleine minpuntje waren het aanwezige kookgerei in het appartement en de WiFi ontvangst. Absoluut een aanrader als je letterlijk en figuurlijk van het Italiaanse leven wilt proeven...

• 9chris en carine29-07-2013

Rustige vakantie

Voor de tweede maal in Borgo Vigna Vecchia. Aangename, familiale plaats. Ideaal om alle kunststeden te bezoeken. 2x per week kan je voor 25 euro een typische toscaanse maaltijd nemen. Een aanrader ! Er is ook een cocktailavond aan het zwembad voorzien. We komen hier nog wel eens terug.

Appartement Borgo Vigna Vecchia info

• Aantal personen2 tot 4