Reviews over Celle sul Rigo

Prachtig appartement in prachtige omgeving

Van vlijmen,
    20-7-2013

Wij hebben verbleven in appartement archi in podere rigo. Dit ruime appartement heeft twee slaapkamers met elk een eigen badkamer. De uitrusting is zeer compleet en wij hebben kunnen genieten van een prachtige vakantie. In de omgeving zijn verschillende kleine mooie dorpjes en ook Sienna en Rome zijn prima bereikbaar.

Het is rustig en ook het dorpje celle sul rigo is een klein dorpje en erg rustig. Het dorpswinkeltje heeft een beperkt assortiment en er is een bakker in het dorp. Supermarktjes in de dorpjes op ca 10 km afstand en een grote supermarkt in de buurt van de snelweg.

rustige plek

J. Kooiman,
    16-8-2011

Podere Rigo bestaat uit 4 appartementen. Het huis heet "Macetona". Wij huurden het appartement "Colono" wat geschikt is voor 5 personen. Het huis is lekker ruim en goed ingericht. Ideaal zijn de vaatwasser, oven en wasmachine. Ook is het fijn dat het appartement een douche en een badkamer heeft, zeker met kinderen. Bij het zwembad heb je mooi uitzicht over de omgeving. Appartement "Colono" heeft uitzicht op de Monte Amiata. Het dorpje Celle sul Rigo ligt op slechts 800 meter afstand van het huis. Lopend naar de bakker is heel goed te doen. 's Ochtends vroeg of tegen de avond heb je veel kans om herten tegen te komen. Ook stekelvarkens moeten in de buurt zijn. Wij hebben ze niet gezien, maar hebben wel stekels gevonden. Kortom, wij hebben het heel leuk gehad en kunnen dit stekje aanraden bij iedereen, zeker mensen die niet van massatoerisme houden.

Rust en schitterend uitzicht

Anne Marie,
    8-6-2010

Rustige ligging, eenvoudig ingericht huis, schitterend uitzicht, geschikt voor mensen zonder kinderen die van rust houden. In het dorpje paar restaurants en 1 winkeltje. Hele vriendelijke mensen.

Nadeel: er is geen water in de buurt.

Goddelijke plek, maarrrrr... .

Paul,
    20-9-2009

De prijs/kwaliteit is geweldig. Een bijna sprookjesachtig uitzicht. Een mooi huis dat even authentiek als adequaat is ingericht. Een lap grond erbij dat je tot hereboer voelt. Fraaie 'couleur locale' inclusief schapen in je achtertuin. Veel te doen en zien in dit gedeelte van Italië. Geweldige omgeving voor wandelaars. Eigenlijk is er niks negatiefs te melden op 1 wezenlijk punt na. Je bereikt Casa di Terra via een degelijke gritweg, langs een soort van tuinhuisjes voor gepensioneerde italianen. Alleraardigst, op de vele honden van de pensionarissen na. Die liggen daar niet uit liefdadigheid of liefhebberij, maar puur om 's nachts de huisjes van de heren te bewaken. En dat doen ze met verve! Een muis kan zich niet bewegen of de tientallen honden slaan soms urenlang aan. Dit is geenzins gechargeerd. Enkele honden houden dit zeer lang vol. Gedurende de 2 weken die wij hebben daar gelogeerd, hebben we 1 nacht goed geslapen. U bent gewaarschuwd... .

heerlijk

Fred,
    10-8-2009

veel privacy, hele aardige (makkelijke) eigenaresse.

Huisje is compleet, met alles er op en eraan.

Prachtig uitzicht (op o.a Radicofani)

Celle sul Rigo scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews