Hotel Toscana Biovillage

Hotel Toscana Biovillage

9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Biovillage voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Toscana Biovillage in het Nederlands

Echt super

Van Alphen
14-7-2019

Super, geweldig vakantiehuis. Medewerkers zeer behulpzaam. Het was fantastisch. Zeker een herhaling. Prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk zeker voor een meivakantie

Emily
23-5-2018

Toscana biovillage, wij hadden een 6 persoons vrijstaande villa geboekt via touroperator. Prachtig met grote tuin er om heen. Ruim en van alle gemakken voorzien. Zwembad is prima voor de meivakantie maar denk dat het in de zomer als het complex helemaal vol is wel erg druk zal zijn. De receptie ( mevrouw Veronica) lijkt wat kortaf maar is zeer behulpzaam en geeft goede adviezen. Niets is haar te veel. Zelf als het weer wat minder is kun je je in deze streek prima vermaken met de prachtige stadjes. Pisa, Volterra, Siena, Lucca en ook met 5 kwartier rijden naar La Spezia is Cinque Terre heel goed te doen. Grote Lidl op 5 min rijden die ook A-merk producten zoals Coca Cola en M&M verkoopt.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Fijn huis!

Judith
12-8-2013

Fijne vakantie gehad in een heerlijk huis. Prettig die airco, de handdoeken en het beddengoed dat aanwezig is. Tuin is rommelig, veel onkruid. Zwembad is prima met kleine kinderen. Voor grote kinderen minder. Wel waterschoenen meenemen i.v.m. grove ondergrond en bijen op de rand van het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektEngels

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Toscana Biovillage in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Toscana Biovillage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.