Appartement Oasis

dit nooit meer

Smerig,klant onvriendelijk sleutel adres

• 7mirjam18-11-2010

dicht bij strand

Via de jonge intra kon je voor aanbieding appartement boeken. Alleen je wist niet welke appartement je kreeg. Ze lagen verspreid over Cecina mar. Wij hadden 3 persoon kamer geboekt. Eerste naar receptie gereden. Daarna 100 euro borg betaald. Er stond in info folder dat je eventueel ook nog voor elektriciteit en tv moest betalen. Erg verwarrend. Aangekomen kregen wij flat op bovenste verdieping. Met ruime huiskamer. 2 slaapkamers. en redelijk douche. Verder lag appartement 3 minuten van het strand. Voor elektriciteit hoef te je uiteindelijk niet te betalen. En tv kon je huren bij receptie. Appartement was verder goed. Bedden lagen wel hard. en beddengoed heb ik gehuurd. Plaatse zelf was niet veel te beleven. Behalve paar leuke piza tenten en het strand.Het was laagseizoen.Maar hebben die week leuke steden zoals Florence en Volterra bezocht. Tot slot miste ik de authentieke Italiaanse sfeer van appartement. Alles was basic wit.Maar voor prijs kon je dit niet laten.

• 7Nely20-11-2008

Prima Plaats om te verblijven, genoeg ruimte

het is een heel simpel appartement, maar wel een vaatwasser en andere nodige dingen voorzien. liggen was ook goed, dicht bij het strand en de winkels.

• 5Marijke Akkerman02-09-2008

Hans en Marijke

We hebben een leuke vakantie gehad in Cecina Mare. Het appartement vonden we tegenvallen, was niet te herkennen van het plaatje in de reisgids. hebben het gevonden via de plattegrond die we kregen bij het sleuteladres, maar nergens stond bij het appartement hoe het heette. Het appartement was wel schoon en groot genoeg voor 2 personen. De douche was simpel.

Het dorpje was wel gezellig, leuke boulevard, maar het gaf niet het echte Toscane gevoel. Die hebben we zelf buiten het dorp opgezocht. De restaurantjes in het dorpje zelf vonden we behoorlijk eenzijdig en weinig vershillende soorten.

Verder genoten van al het mooie wat Toscane te bieden heeft, veel gezien en veel met de auto op pad geweest.

• 7Erwin12-08-2008

Netjes en verzorgd.

Voor de niet veeleisende vakantieganger. Netjes en basic ingericht appartement. Winkels, strand, barretjes en restaurants in directe omgeving.

• 6siteur04-08-2008

voor herhaling vatbaar

We hebben ons er goed vermaakt. Alleen de mierenbuiten zouden ze beter moeten bestrijden op het zonneterres. En sneller de horren van hat huisje vervangen.

• 8J. Mulder14-05-2008

schoon en van alle gemakken voorzien. (vaatwasser, oven, bad, aparte douche, toilet)

• 7M. Beerens23-07-2007

LIgging was zeer goed, echter was het app. zelf redelijk oud en vervallen.

Appartement Oasis info

Veilig betalen met