Camping Mareblu

Camping Mareblu

18 tips over Camping Mareblu

Fam. Splinter, 19-3-2018
Het strand van Vada heeft een ongelofelijk mooi wit strand met een azuurblauwe zee. Je waant je op Curacao. Niet achterom kijken, dan zie de veroorzaker van al dit moois; de sodafabriek.
Martin, 23-9-2014
Het Eiland Elba is een echte aanrader om te bezoeken. Verder natuurlijk Siena, Luca, Florence, San Gimignano, Pisa, Volterra, etc.
m_mkwint, 20-9-2014
Een deugdelijke muggen verjager is een must have!!

robin1989, 1-9-2014
Pisa, Lucca, Sienna, Florence e.d. zijn erg de moeite waard. De Coop in Cecina is lekker groot en goed te betalen, slechts 10 minuten rijden
thinis, 14-8-2014
Bolgheri is een prachtig, heel klein dorpje met veel restaurantjes, leuke kleine winkeltjes en op slechts 20 minuten rijden.
holtdijk, 8-8-2014
Bezoek Pisa, Volterra, San Gigminano, Luca,Livorno. S'avonds gezellig op de boulevard van Cecina Mare. Net te ver om te lopen maar goed te bereiken per fiets.

Trudy Koot, 5-7-2014
De bekende plaatsen in omgeving goed te doen maar Piombino en Populonia (zuidwaards) zijn ook zeer aan te raden.
Gotz, 9-9-2013

Zeker de moeite waard ook voor ouder kinderen.

ontmoetingsplek de tafeltennistafel.

Ria Lankamp, 6-8-2013
Huur een paar dagen fietsen, door pijnboombos naar Vada of Marina di Bibbona. Pisa, Florence, Volterra bezoeken! Voor de jeugd, kermis op loopafstand, woensdag eurodag! Geen disco in de buurt, maar jeugd vermaakt zich bij voetbalveld/pingpongtafels en de ouder jeugd evt. naar' t strand.
Lynn, 4-8-2013

4 euro voor 1 uur wifi ,tieners gingen naar een naast gelegen camping daar was het gratis.

Brood, 1 bruin en 1 wit totaal 6 euro 10 en dat iedere dag.

glas wijn 4 euro,

Al met al een hele leuke camping . Eerlijk is eerlijk onze tieners hebben het vreselijk leuk gehad met Nederlandse leeftijdgenootjes