FamiliehotelWeer vandaag26°16°
5,6

Camping Le Tamerici in Toscane is een grote en levendige camping. Kom hier dan ook niet als je op zoek bent naar rust. Het animatieteam is prominent aanwezig en erg enthousiast. Rondom het zwembad is een ligweide met voldoende schaduw. Bezoek steden als Pisa of Florence of huur een fiets en verken het binnenland van Toscane.

Contact

89 reviews over Camping Le Tamerici in het Nederlands

Mooie locatie maar niet zo klantvriendelijk

Veronique de maere
1-8-2016

De locatie, een kleine wandeling naar zee door mooi bos, goede accomodaties met apart toilet, goede airco. Mooie bezienswaardigheden in de buurt. Lekkere afhaalpizza Huren van tennisveld superduur, 40. Eur voor een uur. Een keer fietsen gehuurd, zijn oude wrakken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super!

Tom
13-4-2016

Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het strand bij Vada is prachtig, echt een aanrader! Camping licht dichtbij Cecina waar veel leuke restaurantjes zijn. Wij vonden het een gezellige camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

j.hekkema
20-9-2015

zeer slechte toegangsweg! plm. 3 km? gras op plaats niet gemaaid. Sanitair dames; w.c.'s zonder slot, douches niet schoon, veel afval naast te kleine emmer. Douches wel warm, maar het geheel was oud , niet goed onderhouden en niet gereinigd. De diepvries voor invriezen koelelementen was heel vies.. Voor overnachten voor ferry Sardinie geboekt, maar in de nacht ook zeer spaarzame verlichting op het terrein. We vonden het geen succes.

Gereisd Met partner in september 2015

Te druk

shanna
2-9-2015

Ik vond het te druk en massaal. We hadden een tent met te weinig ruimte om je heen. Je zit echt hutje, mutje. Het is een lawaaierige camping, de muziekoptredens gaan tot heel laat door.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping, niet uitzonderlijk

Chantal
20-8-2015

Prima camping, maar vond het niets bijzonders. Er hangt geen sfeer, is niet levendig ook al doet de camping z'n best met animatie in de avond etc.

Bedjes bij het zwembad moeten betaald worden, voordeel hiervan is dat er wel altijd plek is. In het zwembad mogen geen luchtbedden, snorkels of met ballen gespeeld worden.

Het strand is inderdaad niet bijzonder, steentjes, zwart zand, veel troep en smal. Vada is beter.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuke rustige camping

van Dinther
15-8-2015

Super sta caravan met grote veranda! Fijn dat er geen auto's op de camping mogen, de kinderen kunnen zo fijn spelen. Goed overzichtelijke camping. Personeel in de winkel behulpzaam maar niet overdreven vriendelijk.

Animatie Italiaans, waar de kinderen geen problemen mee hadden.

Zwembad mooi schoon, geen geruzie om een bedje, altijd plek op het gras of om een stoel te huren.

Strand niet zo mooi schoon, wel heerlijke zee! Jammer dat er steentjes liggen, maar daar heb je waterschoentjes voor.

Cecina Mare op loopafstand, leuk stadje, gezellige restaurantjes, veel op straat te doen.

Als je een mega camping zoekt met veel Nederlanders en drukte bij de supermarkt ed , dan zit je hier niet goed. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, onze dochters (8 en 10) hebben zich prima vermaakt.Wij vinden het een aanrader, vooral als je dan ook nog de prijs ziet!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

mooie camping maar geen aanrader voor anderen

Miranda
11-8-2015

Wij hadden een mobilehome. Was schoon en ruim met airco

Gereisd Zakelijk in augustus 2015

mooie camping maar daar houd het voor ons mee op

miranda Boerrigter
11-8-2015

Wat ik bijzonder slecht vond is dat ze bij de receptie bijna tot niet Engels spreken. Echt vriendelijk waren ze ook niet. Verder mooie camping . Animatieteam was ook niet om over naar huis te schrijven. Bij het zwembad gingen ze de italiaanse gasten benaderen. De Nederlandere gasten lieten ze links liggen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxte camping maar niet voor herhaling vatbaar

nvt
      9-8-2015

Accommodatie was goed! Chalet is groot met een grote veranda, zeker waard voor deze prijs. Ligging in de Toscane is goed.

Zwembad is heerlijk, niet te groot en niet te druk. Aan het einde van de middag aquagym met muziek wat ze gezellig doen. Animatie is allemaal Italiaans, ze spreken bijna tot geen Engels. Bijzonder voor een Internationale camping.

Het personeel van de camping is niet behulpzaam en/of vriendelijk.

Binnen 10 minuten lopen van het strand. Het strand was voor ons de afknapper. Het strand is klein, zand is zwart en zeer vies. Je moet over zeker minimaal 1 a 2 meter steentjes lopen in het water wat erg pijnlijk is aan je voeten. Het strand ligt onder de takjes van het bos, maar mensen laten veel afval liggen en overal sigaretten in het zand. Kwallen in de zee die prikken.

Er is een schietbaan naast de camping wat de hele dag doorgaat qua knallen zeker in het weekend. Slechte Wifi. Parkeerterrein voor de camping, autovrije camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Fijne vakantie

w
      2-8-2015

Tamerici is een prima camping. We hadden een stacaravan en prijs kwaliteit was prima. Jammer dat je voor de bedjes bij het zwembad moet betalen (€5,- voor 2bedjes en een parasol) Eten en drinken bij de poolbar was goed, net als het entertainment(het gaat s'avonds wel hard en tot laat door!) Als je weggaat gaat de stroom en elektriciteit uit. Strand was niet top, wij zijn naar Vada gegaan. Uitstapje naar Pisa en Lucca zijn aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand800 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
      • Centrale kookgelegenheidAanwezig
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
      • BalsportenVolleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tamerici in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tamerici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.