FamiliehotelWeer vandaag28°13°
5,6

Camping Le Tamerici in Toscane is een grote en levendige camping. Kom hier dan ook niet als je op zoek bent naar rust. Het animatieteam is prominent aanwezig en erg enthousiast. Rondom het zwembad is een ligweide met voldoende schaduw. Bezoek steden als Pisa of Florence of huur een fiets en verken het binnenland van Toscane.

Contact

89 reviews over Camping Le Tamerici in het Nederlands

Prima camping

Evelien
4-2-2017

Door de negatieve reviews over de schietbaan en herrie, was het spannend wat we zouden aantreffen, maar gelukkig viel het allemaal reuze mee! We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De aanwezigheid van een mooi en schoon zwembad is echt heerlijk voor enige verkoeling. Aan de klantvriendelijkheid kunnen ze nog wel wat verbeteren, maar ik heb er weinig last van gehad. Cecina – op loopafstand –heeft leuke restaurantjes. Kortom, een prima uitvalsbasis voor je vakantie in Toscane. Wij hebben ook uitstapjes naar steden als Pisa en Siena gemaakt.

Heerlijke plek

Frits
31-1-2017

Georganiseerd naar deze plek afgereisd waar achter op de camping de tenten al klaar stonden. Alles prima geregeld en gelukkig praktisch ons eigen sanitair wat er prima uitzag. Deze hoek van de camping is ook het rustigst, geen last gehad van de schietbaan waar je veel over leest. Grote plus aan deze camping is het prachtige zwembad dat ruim groot genoeg is voor de hoeveelheid mensen dat er gebruik van maakt. Ook het restaurant op de camping is prima, goed en betaalbaar gegeten!

Heerlijke vakantie gehad!

Annemieke
31-1-2017

Wij hebben hier als gezin met twee kindjes (5 en 7) een fantastische vakantie gehad. Het is ons aan niets ontbroken. Een prima camping waar wij dit jaar weer heen gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijke vakantie gehad!!

Linda
14-9-2016

Laat op de avond gearriveerd, keurig ontvangen en ingecheckt door nachtbewaker en naar stacaravan gebracht. Heerlijk zwembad en gezellig animatie team aanwezig. Personeel niet altijd even vriendelijk (bazar/ supermarkt). Personeel spreekt slecht Engels. Gezellige boulevard op loopafstand.

Niet ons ding

veldh
5-9-2016

Een nette georganiseerde camping waar men ook met engels en duits uit de voeten kon. Weinig groen. Wifi werkte niet. Wat ons erg tegenviel was dat je voor je camper geen vuilwater loosput had. Voor 1 nacht prima, maar we hadden hier niet lang willen staan.

Gereisd Met partner in juni 2016

Rumoerige camping

MariekevB
30-8-2016

Het zwembad was één grote zee van kabaal. De muziek stond zo hard dat je elkaar nauwelijks kon verstaan. Deze herrie schalde van 's morgens 10 tot 's nachts 12 (!) over de camping, inclusief karaoke-geschreeuw. Verschrikkelijk.

Gelukkig was er wel van 1 tot 4 een siesta, dan gingen wij gauw zwemmen om heel even van de rust te genieten. Maar zit je vlakbij het zwembad, dan zijn oordoppen en een sterk zenuwgestel geen slechte zaak.

Wel leuke mix van tenten, caravans, campers en ook van Italianen en niet-Italianen. Indeling was wel afwisselend. Fijn dat er nauwelijks auto's over de camping reden. Weinig speelgelegenheden voor kinderen, slechts één speeltuintje.

Sanitair was niet erg fris en nieuw, maar voldeed. Campingwinkeltjes ook ok. Personeel was over algemeen erg onvriendelijk helaas. Vond t al met al zeker geen aanrader. Geen pittoresk Toscane-gevoel.

Jammer van de schietbaan

Henk
22-8-2016

Een camping met veel Nederlanders, op wandelafstand van het strand via parkeerplaats en een mooi Dennenbos. We hadden een chalet gehuurd deze was goed. Het is wel storend dat het dicht bij een schietbaan ligt die je iedere avond en weekend voortdurend hoort. Tevens een klein vliegveld in de buurt, de vliegtuigen stijgen nagenoeg naast de camping op. Tenslotte ligt er recht naast de camping nog een appartementencomplex deze maken tot laat in de nacht veel lawaai, daar kun je beter niet te dichtbij zijn met je Chalet. Natuurlijk was de D.J. bij het zwembad veel te hard, maar volgens mij denken Italianen dat ze daar een ander een plezier mee doen. Het nabij gelegen strand is relatief smal en als je van opgeruimd houdt kun je beter enkele kilometers verder op gaan liggen. Jammer dat je niet met de auto bij je chalet mag komen en alle boodschappen met een kruiwagen moet verslepen, het is geen grote camping dit is dan ook geen ramp. Prijs kwaliteit verhouding vind ik wel oké.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een " net niet " camping

mark
20-8-2016

De camping ligt aan een schietbaan, hetgeen je de gehele dag ervaart. Ook de dj aan het zwembad hoor je over de gehele camping, met een vreemde muziek keus ! Verder spreken de italianen weinig tot geen engels en zijn alles behalve vriendelijk. Tot 24.00u gaat de kinderdisco door, maar dan echt alleen voor italianen ! Al met al als je voor de rust komt , kun je dit in de overweging meenemen. De camping ligt op loopafstand van het zandstrand en het gezellige centrum. Overige facaliteiten , zoals winkeltje , pizzeria zijn allemaal aanwezig. De camping plaatsen zijn redelijk ruim. Toilet en douches zijn goed en ruim voldoende. Maar al met al , alles " net niet !"

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Bad Bad Bad

T.V. de Lange-Feijt
15-8-2016

Wij waren hier 4 jaar geleden en dit jaar voor de 2e x. Wat is deze campibg achteruut gegaan. Alkemaal tokki Italianen en asociaal personeel in het restaurant omdat de vorige restaurant eigenaar voor zich zelf is begonnen. Als er een feestdag is wordt er alleen voor de Italianen iets gemeld. Maar de buitenlandse gasten komen er vanzelf achter als ze hun baddoeken kwijt zijn, omdat het personeel het weg moest halen voor een nationale feestdag bij het zwembad. de kinderalimentatie is top. Het eten in het restaurant is vreselijk slecht en bij de info balie lijkt iedereen chagrijnig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Het is een leuke camping

Jens Teerink
8-8-2016

het eten was perfect en het dansen was leuk maar het voetbalveldje is heeeeel duuuuur Heb er een mooie vakantie gehad Pisa, Lucca, San Gimignano, Volterra en Bolgheri zijn schitterende plaatsen. Sta caravan is super met een grote overdekt terras

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tamerici in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tamerici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.