FamiliehotelWeer vandaag26°16°
5,6

Camping Le Tamerici in Toscane is een grote en levendige camping. Kom hier dan ook niet als je op zoek bent naar rust. Het animatieteam is prominent aanwezig en erg enthousiast. Rondom het zwembad is een ligweide met voldoende schaduw. Bezoek steden als Pisa of Florence of huur een fiets en verken het binnenland van Toscane.

Contact

34 reviews over Camping Le Tamerici in het Nederlands

Vreselijke camping, veel te harde muziek

Anouk
25-9-2018

Dit jaar waren wij voor het op Camping New Tamerici in Cecina. Een keer maar nooit weer, s avonds heel veel geluidsoverlast van de animatie. Volumeknop stond op standje “houseparty” en dat tot gemiddeld tussen half 1 en 2 uur s nachts. Wij hadden een stacaravan bijna achteraan de camping, maar we lagen de trillen in bed van de muziek! Zo hard!!! Meerdere keren gevraagd of het minder kon, maar we werden niet serieus genomen. Erg vervelend, zeker als je kleine kinderen hebt die er niet van kunnen slapen en met de dag vermoeider worden. Ook was er erg luide muziek bij het zwembad, we konden elkaar bijna niet verstaan. Dat kan best gevaarlijke situaties opleveren.

Wij hadden voor 2 weken geboekt, maar hebben na 1 week reeds onze spullen gepakt en hebben onze vakantie elders voortgezet. Daar hebben we gelukkig de schade in kunnen halen.

Tourpopreator heeft het vanuit hun kant netjes opgelost echter de camping spreekt alles tegen en ze l

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima met wat aanpassingsvermogen

anoniem
19-9-2017

Sanitair was oud maar altijd schoon, ligt op fijne strategische plekken. Zwembad was leuk, fijne temperatuur, geen badmuts verplicht, buiten de siësta om mocht er eigenlijk alles. Fijne ligweide met voldoende bomen voor schaduw, parasol en stoelen kon je huren. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt, omdat een handdoek onder de bomen prima voldeed.

Restaurant was lekker maar vrij duur en chaotisch (wel midden in het hoofdseizoen geweest). Wel fijne opties voor glutenvrij/coeliakie! Het schieten van schietbaan hoor je wel, maar daar wen je heel snel aan.

Animatie is vrijwel alleen in het Italiaans, dat was wel jammer omdat we ook op Engels hadden gerekend. De miniclub 's avonds was wel erg leuk voor onze dochter (3,5 jaar), ze kon leuk mee dansen.

Plekken zijn mooi, schaduwrijk en ruimer dan dat we gewend zijn in Italië.

Tip: huur een fiets en trek erop uit in de omgeving, Cecina is echt een leuk dorpje/stad om doorheen te fietsen met lekkere eten, drinken en speelgelegenheid!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Vreselijk!

Vd Haven
23-8-2017

Voor eerst op een camping doorgebracht ( normaal vliegen en luxe hotels) dus wellicht geen eerlijke recensie.Maar zoals wij t hebben meegemaakt. Krappe mobilehome. Nauwelijks keukengerei aanwezig.Van alles max 4 borden, kopjes, bestek. Slechte bedden, vieze douche met schimmel.WiFi slecht. Zwembad te druk en werkelijk de hele dag schreeuwende muziek vanuit daar (10-19uur).geen luchtbed etc in zwembad toegestaan.Veel chloor. Slechte paden met kiezels( skateboard vergeet t maar). Potje badminton?Niet mogelijk.Geen veldje.Slechte winkel.Weinig producten ,smerig brood.15 min lopen naar zee over stoffige parking.geen mogelijkheid voor ijsje of ligbedje te huren.Geen douches of voetenkraantjes bij strand.veel Italianen met bijbehorende luidruchtigheid.Ver van boulevard.Schietbaan hoor je hele dag.voor ons nooit meer. Met gierende banden naar huis na 1 week.elke dag weggegaan vd camping ivm ergenis. Hou je van kamperen en campings vind je dit vast leuk. Maar voor ons nooit meer opeen camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Het echte Toscane gevoel

irene
8-2-2017

Heerlijke vakantie gehad samen met mijn twee dochters. De camping was prima! De ligging was perfect ten opzichte van het strand en de boulevard. We hebben ook meerdere uitstapjes gemaakt naar Siena en Luca. Sanitair was netjes, zwembad niet heel bijzonder.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke plek

Frits
31-1-2017

Georganiseerd naar deze plek afgereisd waar achter op de camping de tenten al klaar stonden. Alles prima geregeld en gelukkig praktisch ons eigen sanitair wat er prima uitzag. Deze hoek van de camping is ook het rustigst, geen last gehad van de schietbaan waar je veel over leest. Grote plus aan deze camping is het prachtige zwembad dat ruim groot genoeg is voor de hoeveelheid mensen dat er gebruik van maakt. Ook het restaurant op de camping is prima, goed en betaalbaar gegeten!

Heerlijke vakantie gehad!

Annemieke
31-1-2017

Wij hebben hier als gezin met twee kindjes (5 en 7) een fantastische vakantie gehad. Het is ons aan niets ontbroken. Een prima camping waar wij dit jaar weer heen gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Rumoerige camping

MariekevB
30-8-2016

Het zwembad was één grote zee van kabaal. De muziek stond zo hard dat je elkaar nauwelijks kon verstaan. Deze herrie schalde van 's morgens 10 tot 's nachts 12 (!) over de camping, inclusief karaoke-geschreeuw. Verschrikkelijk.

Gelukkig was er wel van 1 tot 4 een siesta, dan gingen wij gauw zwemmen om heel even van de rust te genieten. Maar zit je vlakbij het zwembad, dan zijn oordoppen en een sterk zenuwgestel geen slechte zaak.

Wel leuke mix van tenten, caravans, campers en ook van Italianen en niet-Italianen. Indeling was wel afwisselend. Fijn dat er nauwelijks auto's over de camping reden. Weinig speelgelegenheden voor kinderen, slechts één speeltuintje.

Sanitair was niet erg fris en nieuw, maar voldeed. Campingwinkeltjes ook ok. Personeel was over algemeen erg onvriendelijk helaas. Vond t al met al zeker geen aanrader. Geen pittoresk Toscane-gevoel.

Bad Bad Bad

T.V. de Lange-Feijt
15-8-2016

Wij waren hier 4 jaar geleden en dit jaar voor de 2e x. Wat is deze campibg achteruut gegaan. Alkemaal tokki Italianen en asociaal personeel in het restaurant omdat de vorige restaurant eigenaar voor zich zelf is begonnen. Als er een feestdag is wordt er alleen voor de Italianen iets gemeld. Maar de buitenlandse gasten komen er vanzelf achter als ze hun baddoeken kwijt zijn, omdat het personeel het weg moest halen voor een nationale feestdag bij het zwembad. de kinderalimentatie is top. Het eten in het restaurant is vreselijk slecht en bij de info balie lijkt iedereen chagrijnig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Het is een leuke camping

Jens Teerink
8-8-2016

het eten was perfect en het dansen was leuk maar het voetbalveldje is heeeeel duuuuur Heb er een mooie vakantie gehad Pisa, Lucca, San Gimignano, Volterra en Bolgheri zijn schitterende plaatsen. Sta caravan is super met een grote overdekt terras

Super!

Tom
13-4-2016

Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Het strand bij Vada is prachtig, echt een aanrader! Camping licht dichtbij Cecina waar veel leuke restaurantjes zijn. Wij vonden het een gezellige camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tamerici in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tamerici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.