6 tips over Camping Le Tamerici

• Sjerrin, 15-08-2013
    • Stedentrips met de trein zijn te doen, maar na twee keer flink vertraging te hebben gehad hebben we Elba en Florence geboekt via Last Minute Tours (zie folder bij receptie), die komen je bij de camping ophalen en zetten je daar weer af. Hele mooie tours gehad!

• Op de camping zitten heeeel veel muggen, de zogenaamde tijgermug. Zogauw wij op de plek stonden plakten er al drie aan mijn been. Neem veel antimuggen spray mee (ook op camping verkrijgbaar) en houd alles goed dicht.

• Kathleen, 18-08-2013

Excursies naar wijnproeverij en olifolie tour. De olijfolietour hebben we gedaan : goed verzorgd en goede gids en tolk !! Een bezoek aan Elba is zeker de moeite waard : neem de boot in Piombino en koop de kaarten vooraf bij een kantoortje langs de weg. Pisa ligt niet ver vandaan en wil je iets aparts en heb je er zeker 5 uur rijden voor over ? Ga naar San Marino : staatje in Oost Italie !!! De rit ernaar toe door de bergen is machtig mooi maar zeker 5 uur !!

• R.G. Fijnenberg, 13-07-2012

Er is een Lidl in Cecina waar je goed boodschappen kunt doen!

• marco hagebeuk, 29-07-2013

Ga in plaats van de geijkte plekken als Pisa etc meer het binnenland in en huur een fiets op de camping. Hebben een dag een kilometer of 40 gefietst met de kinderen en was goed te doen. Veel fietspaden in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tamerici voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    ACSI Eurocampings

• Jeroen, 15-02-2012

aquapark, weekmarkt en Volterra

• miranda Boerrigter, 11-08-2015

Vada is een echte aanrader.