Camping Le Tamerici

5,6

9 reacties Camping Le Tamerici

animatie nl/overlast

window9, 11-5-2015

ik vroeg me af of de eerdere recensies kloppen? is er geluidsoverlast? is er ook animatie in het Nederlands? willen in juli met 2 kids en 2 volw gaan.

Bungalows

jderoij, 31-1-2015
Volgens de website van deze camping zijn er ook bungalows te huur in plaats van mobiel-homes. Heeft iemand ervaring met zo’n bungalow?
0 reacties

huurtenten

Jelmar, 16-12-2013

Op de site van deze camping geven ze aan dat het mogelijk om is tenten te huren. Vanaf twee personen. Heeft iemand ervaring met deze tenten? Zijn de twee persoonstenten echt ook alleen twee slaapplaatsen of kan er ook een koelbox en koffer(s) bij in? Of moet je dan juist een grotere tent huren?

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tamerici voor je op een rij gezet:

kinderzwembad

Inga, 9-12-2012
Is er ook een kinderzwembad( ondiep) aanwezig? En is deze voor kinderen van 2 en 4 jaar geschikt?

ERG AFGELEGEN OF NIET?

Judith, 22-3-2012

wanneer je van de camping afloopt heb je dan een straatje met winkels of moet je dan verder lopen?

hoe ver is het voor winkels en restaurants als je van de camping af gaat?

of ligt de camping erg afgelegen?

staanplaats

Roland, 19-1-2012
zijn er veel campeer plaatsen op deze camping ? of zijn het veelal sta-caravans ? En hoe is het sanitair nu na de verbouwing. Wij hebben namelijk een dochter van jaar.

contact

tlrjanss, 5-1-2012

Wij zijn aan het kijken om komende zomer de eerste 2 weken van juli een stacaravan te boeken.

Ik begrijp dat er relatief weinig nl zijn. Onze kinderen zijn 10 en 12 jaar. Vinden het wel leuk om wat nl talige vriendjes te hebben.

Zou deze camping iets zijn voor onze oudste en hebben jullie misschien een tip voor ons qua ligging, welke plaatsen net wel/niet....

campingplaatsen

Esther, 19-1-2011
Hoe zijn de plaatsen op deze camping? Staan alle tenten gewoon naast elkaar in het pijnbomenbos zonder afscheiding/hegjes, of zijn er echt eigen plaatsen met hegjes?

Staanplaatsen-Mobil-home

Sarah, 5-1-2010
Mensen zijn niet zo positief over het sanitair en de staanplaatsen begrijp ik. Zijn de mensen in de mobil-homes wel tevreden?

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tamerici voor je op een rij gezet: