Camping Le Tamerici

ItaliëToscaneCecina

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Tamerici voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 102 reviews
+83/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 102 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Tamerici in Toscane is een grote en levendige camping. Kom hier dan ook niet als je op zoek bent naar rust. Het animatieteam is prominent aanwezig en erg enthousiast. Rondom het zwembad is een ligweide met voldoende schaduw. Bezoek steden als Pisa of Florence of huur een fiets en verken het binnenland van Toscane.

Tonen op kaart

Contact

102 Reviews over Le Tamerici

• 8Familie Boontjes09-08-2021

Was goed

Prima vertoeven in een tent, niks op aan te merken

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Bart en Mayke09-08-2021

Fijne camping. Weer heerlijk gehad.

Fijne camping. Weer heerlijk gehad hier.We komen volgend jaar zeker weer terug. Het voelt elke keer weer als heel fijn thuiskomen. Op alle fronten een heerlijke camping. Aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Monique09-08-2019

Goeie vakantie gehad!

Minpunten: Geluid van de schietbaan , luidruchtige animatie ( alleen Italiaans), ook van de buurcamping erg luidruchtig, met kleine kinderen zou ik hier niet graag zitten. Maar dit wisten we al voor we gingen!

Pluspunten: Vriendelijke receptie, kunnen redelijk Engels, schone stacaravan met grote veranda, Leuke boulevard op loopafstand, goedkoop fietsen gehuurd op boulevard, leuk om door de bossen naar het strand te fietsen! Zowieso geen dure omgeving, boodschappen en uit eten prima te doen👍🏻 Geen superluxe camping maar op zijn Italiaans, wat ook zijn charmes heeft.

• 7Eetgelegenheden
  • 1Paul08-08-2019

Foreign child unfreindly!!!!!

At this camping, the staff is only interested in Italian customers. The animation speaks all day only italian. Kids from other countries are not welcome! They are not welcome to plat with the italian kids. Even the italian kids are not interested to play football with Foreign kids. If you want to play football at the camping after 20.00. You have to pay 40,- euro😳

Conclusion....This camping is not the place you want to be with kids!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8iwan04-08-2019

een onvergetelijke vakantie van 2 weken.

Echt een super vakantie gehad, wij als ouders en kids van 11 en 14 jaar hebben 2 onvergetelijke weken gehad. Heel erg vriendelijk werden we ontvangen, en we hadden een stacaravan die erg schoon was en een airco heeft. Het zwembad was groot genoeg en erg schoon. het park zelf niet erg groot maar ook schoon en hele vriendelijke mensen die er in de winkeltjes werken. wat ook een voordeel was dat er door de weeks niet met de auto over de camping gereden mocht worden maar een parkeerplaats tegenover de camping waardoor we niet ver hoefde te lopen..Er is een klein minpuntje dat het animatie team alleen Italiaans talig is en geen engels of andere talen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Bernard12-06-2019

Prima met oordoppen in.

Jammer van de schietbaan naast de camping. Zwembad is top, sanitair wat minder. Strand is wel even lopen. Omgeving goed te fietsen. Prijs voor seizoen prima. WiFi alleen bij gebouwen.

• 5Sylvia09-06-2019

Niet welkom..

Het enige wat ons mee viel is dat de 'glamping' tent er leuk en schoon uit zag, hierin miste we wel een aangrenzend terras gedeelte waarop je s' avonds een spelletje of iets dergelijks op kan doen. Verder zouden wij nooit meer naar de camping gaan. Wij voelde ons totaal niet welkom.. de camping is erg gericht op Italianen en als buitenlander wordt je gewoon bewust overgeslagen omdat er gebrekkig tot geen engels wordt gesproken. Het animatie team bij het zwembad is zo prominent aanwezig dat wij, als jong stel (24/27 jaar), bij onze tent gingen zitten waar zelfs daar de harde muziek hoorbaar was.. ook de schietbaan van iets verderop is hoorbaar. Ook s'ochtends is er weinig keus in broodjes en als je croissointjes wilt voor ontbijt moet je die halen in de snackbar en niet in de supermarkt. De boulevard van Cecina is wel op gepast loopafstand en is leuk om doorheen te lopen en een drankje te drinken of een hapje te eten.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Anouk25-09-2018

Vreselijke camping, veel te harde muziek

Dit jaar waren wij voor het op Camping New Tamerici in Cecina. Een keer maar nooit weer, s avonds heel veel geluidsoverlast van de animatie. Volumeknop stond op standje “houseparty” en dat tot gemiddeld tussen half 1 en 2 uur s nachts. Wij hadden een stacaravan bijna achteraan de camping, maar we lagen de trillen in bed van de muziek! Zo hard!!! Meerdere keren gevraagd of het minder kon, maar we werden niet serieus genomen. Erg vervelend, zeker als je kleine kinderen hebt die er niet van kunnen slapen en met de dag vermoeider worden. Ook was er erg luide muziek bij het zwembad, we konden elkaar bijna niet verstaan. Dat kan best gevaarlijke situaties opleveren.

Wij hadden voor 2 weken geboekt, maar hebben na 1 week reeds onze spullen gepakt en hebben onze vakantie elders voortgezet. Daar hebben we gelukkig de schade in kunnen halen.

Tourpopreator heeft het vanuit hun kant netjes opgelost echter de camping spreekt alles tegen en ze l

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Tegelaers30-08-2018

Te veel lawaai door animatie maar wel goed gelegen

Mooie ligging dichtbij het strand en de bossen, uitstekend restaurant op de camping en dicht gelegen bij het leuke dorpje Cecina. Echter van 10:00 tot 00:00 dagelijks harde muziek van animatie plus schietbaan rechts van de camping waardoor je van 10:00 tot 19:00 uur knallen hoort. Kleine douchen met echt weinig ruimte en geen haakjes om je spullen op te hangen. Geen toiletpapier, sanitair benedenmaats gezien prijs kwaliteit verhouding. Voor je rust en comfort moet je hier niet naartoe. Voor kinderen wel goede camping. Klein en overzichtelijk en dag en nacht animatie.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6A.K.30-08-2018

Te druk,teveel lawaai. Ligging&Restaurant geweldig

Iedere dag van 10:00-00:00 luidde muziek. Animatieteam

Schietbaan iedere dag van 10:00-20:00 redelijk harde doffe knallen te horen

80% italianen, overige DU en NL Ontzettend veel jonge kinderen en honden aanwezig.

Uitstekend restaurant Goede prijskwaliteit verhouding

Sanitair voldoende en schoon Geen douche munten

Autovrije camping. Autoparkeerplaats overkant van de straat, onbewaakt.

Schaduwrijke plaatsen

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar