FamiliehotelWeer vandaag26°16°
5,6

Camping Le Tamerici in Toscane is een grote en levendige camping. Kom hier dan ook niet als je op zoek bent naar rust. Het animatieteam is prominent aanwezig en erg enthousiast. Rondom het zwembad is een ligweide met voldoende schaduw. Bezoek steden als Pisa of Florence of huur een fiets en verken het binnenland van Toscane.

Contact

89 reviews over Camping Le Tamerici in het Nederlands

Goeie vakantie gehad!

Monique
9-8-2019

Minpunten: Geluid van de schietbaan , luidruchtige animatie ( alleen Italiaans), ook van de buurcamping erg luidruchtig, met kleine kinderen zou ik hier niet graag zitten. Maar dit wisten we al voor we gingen!

Pluspunten: Vriendelijke receptie, kunnen redelijk Engels, schone stacaravan met grote veranda, Leuke boulevard op loopafstand, goedkoop fietsen gehuurd op boulevard, leuk om door de bossen naar het strand te fietsen! Zowieso geen dure omgeving, boodschappen en uit eten prima te doen👍🏻 Geen superluxe camping maar op zijn Italiaans, wat ook zijn charmes heeft.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

een onvergetelijke vakantie van 2 weken.

iwan
4-8-2019

Echt een super vakantie gehad, wij als ouders en kids van 11 en 14 jaar hebben 2 onvergetelijke weken gehad. Heel erg vriendelijk werden we ontvangen, en we hadden een stacaravan die erg schoon was en een airco heeft. Het zwembad was groot genoeg en erg schoon. het park zelf niet erg groot maar ook schoon en hele vriendelijke mensen die er in de winkeltjes werken. wat ook een voordeel was dat er door de weeks niet met de auto over de camping gereden mocht worden maar een parkeerplaats tegenover de camping waardoor we niet ver hoefde te lopen..Er is een klein minpuntje dat het animatie team alleen Italiaans talig is en geen engels of andere talen.

Prima met oordoppen in.

Bernard
12-6-2019

Jammer van de schietbaan naast de camping. Zwembad is top, sanitair wat minder. Strand is wel even lopen. Omgeving goed te fietsen. Prijs voor seizoen prima. WiFi alleen bij gebouwen.

Niet welkom..

Sylvia
9-6-2019

Het enige wat ons mee viel is dat de 'glamping' tent er leuk en schoon uit zag, hierin miste we wel een aangrenzend terras gedeelte waarop je s' avonds een spelletje of iets dergelijks op kan doen. Verder zouden wij nooit meer naar de camping gaan. Wij voelde ons totaal niet welkom.. de camping is erg gericht op Italianen en als buitenlander wordt je gewoon bewust overgeslagen omdat er gebrekkig tot geen engels wordt gesproken. Het animatie team bij het zwembad is zo prominent aanwezig dat wij, als jong stel (24/27 jaar), bij onze tent gingen zitten waar zelfs daar de harde muziek hoorbaar was.. ook de schietbaan van iets verderop is hoorbaar. Ook s'ochtends is er weinig keus in broodjes en als je croissointjes wilt voor ontbijt moet je die halen in de snackbar en niet in de supermarkt. De boulevard van Cecina is wel op gepast loopafstand en is leuk om doorheen te lopen en een drankje te drinken of een hapje te eten.

Gereisd Met partner in juni 2019

Vreselijke camping, veel te harde muziek

Anouk
25-9-2018

Dit jaar waren wij voor het op Camping New Tamerici in Cecina. Een keer maar nooit weer, s avonds heel veel geluidsoverlast van de animatie. Volumeknop stond op standje “houseparty” en dat tot gemiddeld tussen half 1 en 2 uur s nachts. Wij hadden een stacaravan bijna achteraan de camping, maar we lagen de trillen in bed van de muziek! Zo hard!!! Meerdere keren gevraagd of het minder kon, maar we werden niet serieus genomen. Erg vervelend, zeker als je kleine kinderen hebt die er niet van kunnen slapen en met de dag vermoeider worden. Ook was er erg luide muziek bij het zwembad, we konden elkaar bijna niet verstaan. Dat kan best gevaarlijke situaties opleveren.

Wij hadden voor 2 weken geboekt, maar hebben na 1 week reeds onze spullen gepakt en hebben onze vakantie elders voortgezet. Daar hebben we gelukkig de schade in kunnen halen.

Tourpopreator heeft het vanuit hun kant netjes opgelost echter de camping spreekt alles tegen en ze l

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Te veel lawaai door animatie maar wel goed gelegen

Tegelaers
30-8-2018

Mooie ligging dichtbij het strand en de bossen, uitstekend restaurant op de camping en dicht gelegen bij het leuke dorpje Cecina. Echter van 10:00 tot 00:00 dagelijks harde muziek van animatie plus schietbaan rechts van de camping waardoor je van 10:00 tot 19:00 uur knallen hoort. Kleine douchen met echt weinig ruimte en geen haakjes om je spullen op te hangen. Geen toiletpapier, sanitair benedenmaats gezien prijs kwaliteit verhouding. Voor je rust en comfort moet je hier niet naartoe. Voor kinderen wel goede camping. Klein en overzichtelijk en dag en nacht animatie.

Te druk,teveel lawaai. Ligging&Restaurant geweldig

A.K.
30-8-2018

Iedere dag van 10:00-00:00 luidde muziek. Animatieteam

Schietbaan iedere dag van 10:00-20:00 redelijk harde doffe knallen te horen

80% italianen, overige DU en NL Ontzettend veel jonge kinderen en honden aanwezig.

Uitstekend restaurant Goede prijskwaliteit verhouding

Sanitair voldoende en schoon Geen douche munten

Autovrije camping. Autoparkeerplaats overkant van de straat, onbewaakt.

Schaduwrijke plaatsen

Levendig centrum Cecina op 5-10 min fietsafstand

Gratis strand met prachtige natuur bossen op 5-10 min fietsafstand

Gereisd Met partner in augustus 2018

We hebben vakantie gehad. That’s it !

Fam. Mineur
23-8-2018

Stacaravan Costa Rei Zeeeeer gedateerde accomodatie. Geen kast ruimte voor boodschappen. Alles scheef en kapot. Overal verf en stukken vanaf Douche alles verkalkt Bedden zijn lattenbodems op pootjes met een matras erop gegooid.Douchegordijn van een soort dik bouwplastic. Veeeel te groot en te lang. Geen thermostaat kranen maar oude gewone mengkranen die verkalkt zijn en slecht functioneren. Warm water om te douchen is een drama. Inventaris keuken zeer mager. Kledingkast zonder deur. Niemand spreekt Engels !!Pedaalemmer is een vieze luieremmer met losse deksel. Stoffer en blik zonder stoffer. Vloerwisser is een houten stok met stuk plastic eraan vast geschroefd met een oude losse stinkende dweil. Binnenkant koelkkastdeur kapot. Werkelijk alles wat je pakt is uit het stenen tijdperk en niet compleet en niet functioneel. Alles wat je moet hebben zit in het huisje wordt gezegd door touroperator !! Etc NOOIT MEER !!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie!

RSMVM
18-8-2018

Mooie,grote en complete familiecamping. Mooi en schoon zwembad, geen badmuts verplicht! Ligbedden en parasols voldoende aanwezig, maar wel tegen betaling (6 euro p.d.) Op het gras liggen uiteraard gratis. Veel animatie aanwezig, wel erg gericht op Italianen. Receptie sprak goed Engels/ Duits. Rest v.d. camping liet dit nog wel te wensen over. Minimarket & campingwinkeltje aanwezig, voldoende assortiment. Goede service bij de receptie, zij hebben ons gratis geholpen met het repareren van een van onze tentstokken! Restaurant aanwezig, reserveren noodzakelijk.Camping plekken aan de kleine kant. Stroom in de buurt, geen water tapplaatsen. Daarvoor moest je naar het sanitairgebouw. Sanitairgebouwen oud maar schoon. Vanuit Cecina met de trein naar Pisa geweest (uurtje reizen). Met de auto naar Florence, laatste stukje naar het centrum met de tram (ong. 1,5 tot 2 uur reizen). Kleine 10 min lopen naar het strand v.a. camping. Prima zandstrand.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima camping voor een eerlijke prijs

John
23-7-2018

Prima camping. Zelf geen last gehad van lawaai. Je hoort de schoten wel en de muziek stopt uiterlijk om 0.00 uur. Maar voor mij niet hinderlijk. ben er nu 2 jaar achter elkaar geweest en in september weer voor een weekje. Camping is niet te groot, veel Italianen, verder Fransen, Belgen, Hongaren , Zweden en natuurlijk de onvermijdbare Nederlanders. Via de touroperator geboekt welke de goedkoopste aanbieder is, goedkoper dan direct via de camping te boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Tamerici in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Tamerici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.