Vakantiepark La Cecinella

• Onderkomen4,9
  • Activiteiten4,6

5 tips over Vakantiepark La Cecinella

Luc, 21-6-2013
Ga met de auto als je de bekende steden wilt bezoeken. Houd rekening met lange reistijden. De wegen buiten de snelwegen zijn slecht en vaak mag je er maar 50 rijden. Dat doe je overigens ook wel vrijwillig gelet op de staat van de wegen. Tip: ga eens eten bij da Filippo e Giulia, op de via della Republica tussen Cecina Mare en Cecina. Goedkoop en lekker en een Duits sprekende eigenaar!
Bruggeman, 31-7-2012
Let op: bij uitchecken moesten wij (en vele anderen) ineens 35 euro pp/pw extra betalen voor een "clubcard" die verplicht was en waar wij niet over waren geinformeerd. Staat in hun voorwaarden, vaak niet vermeld bij boeken via reisorganisatie.
C. Droste, 19-1-2012

Internet.

Huisjes hebben geen internetverbinding.

Wel bij het hotel , deze staat dichtbij bij de Receptie(ingang park).

In de hal van het hotel is het lekker koel (airco) .

Er staan wat stoelen, tafels en een bank.

Hier kun je rustig op je laptop internetten.

Als je maar in de buurt staat v.d. Receptie, dan heb je internetverbinding.

Wel even een code halen (voor de internetverbinding) bij de receptie, deze is gratis.

We hebben een aantal aanbieders voor La Cecinella voor je op een rij gezet:

C. Droste, 19-1-2012

1 Voetbalveld kunstgras: kost 18 euro per uur om op dit veld te voetballen en wordt dus alleen gebruikt door 't animatieteam.

2 voetbalvelden,zijn slecht onderhouden(vele kuilen, onkruid)wordt (geen)weinig gebruik van gemaakt.

animatieteam org.:

Voetbalwedstrjjden voor jong en oud.

Beachvolleybal en Tennis wedstrijden.

2 betonnen tennisbanen.

2 tennistafels

Boogschieten

kleine fitnessruimte

Aquagym,avondzwemmen,Karaoke,optredens,

leuk animatieteam(goed informeren naar inschrijving en tijden)

C. Snijders, 19-1-2012

Tip: Vada stranden:

Ligging: Tussen Vada en Rosignano.

Een super wit fijn zand strand, helder blauwe zee. Vele strandverkopers(tassen, zonnehoedjes, ijs etc.) leuk om te zien. Nabij strand is een groot parkeerterrein (tegen kleine vergoeding), Wit strand komt door zoutfabriek, deze ligt paar km vh. strand. Tot 50 jaar geleden loosde Solvay hier dagelijks soda. Door de decennia lange inwerking hiervan zijn de witte stranden ontstaan. Helemaal veilig. (strandmerk "bandiera blue")

We hebben een aantal aanbieders voor La Cecinella voor je op een rij gezet: