Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°18°

4 reviews over Hotel Elisabetta in het Nederlands

Uitstekende keuze!

laurijssennatalie
25-7-2012

Zeer persoonlijke en hartlijke ontvangst door 1 van de leden van het familiebedrijf. Elk lid van de familie alsook elk personeelslid is de hele dag behulpzaam en houden rekening met de kleinste details om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit alles gebeurde telkens heel spontaan, zonder enige vorm van kunstmatige vriendelijkheid. Het hotel is ideaal om wijn te proeven, om lekker te eten of om aan het zwembad van het zonnetje te genieten. Helaas is er in de nabije omgeving weinig te bezichtigen. De kamers werden mooi verzorgd en gepoetst, we misten door het warme weer wel een airco. De ventilator kon maar deels deze tekortkoming compenseren. Als we Toscane nogmaals bezoeken, gaan we zeker langs dit hotel!

Gereisd Met partner in juli 2012

Heerlijk eten ! Zeer gastvrij hotel

Lian
31-8-2011

Buiten het heerlijke eten, maken ze ook nog heerlijke wijn en olijfolie uit eigen wijn en boomgaard. Ook een deel van de groenten en fruit komen uit eigen tuin. Kamers zonder airco helaas. Zwembad heeft water van natuurlijke bron. Temperatuur ongeveer 26-28 C. Menu is zeer afwisselend. Anti-pasta in buffetvorm. Wij hadden 30 schalen, maar dit is ook afhankelijk van de bezetting van het hotel. Pasta en hoofdgerecht worden aan tafel geserveerd. Dessert weer in buffetvorm. Wij hadden tussen de 15 en 20 schalen. Er is 1 menu per dag, maar men maakt vrolijk een ander gerecht als je het niet lust. De bediening is zeer vriendelijk en goed. Men spreekt engels en/of duits. De receptie is uiterst behulpzaam mbt ideeén voor dagtochten, vragen over winkels etc etc. Een echt familiehotel. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Aug 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker rustige, landelijke omgeving

Ben
19-8-2011

Wij waren met z,n 2-tjes 12 dagen (30+) op autovakantie naar dit hotel. Algemene indruk zeer positief. rustig gelegen. Nette onderhouden aanblik. Kamers naar onze smaak wat aan de kleine kant met donkerbruine meubels. De boxsprings liggen goed, kussens zou ik een volgende keer zelf meenemen. Badkamer ook klein, maar voldoet. Personeel is zeer vriendelijk in dit familie hotel. De eigenaar Luigi, is een echte italiaanse gastheer met een vlotte babbel en spreekt vloeiend duits en een beetje engels.

Gereisd Met partner in juli 2011

2007

super vriendelijk en gastvrij, ook zeer kindvriendelijk

wilma adriaans
31-7-2007

super vriendelijk en gastvrij, ook zeer kindvriendelijk. Het kleinschalig agrihotel heeft eigen zwembad (en de zee ziet men op afstand liggen), het ligt heel rustig op 25 hc eigen wijn en olijfgebied. Het eten is geweldig, echt superkoks, je wordt er heel erg verwend. een echte aanrader

Gereisd Met partner in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elisabetta in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elisabetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.