Cecina

Reviews over Cecina

Fijne vakantie omgeving

Henk
    22-8-2016

Er wordt veel georganiseerd voor de toeristen, een leuke omgeving als je niet voortdurend in de heuvels wilt lopen. De stranden zijn naast de dorpen relatief smal , maar dat voorkomt dat het te massaal wordt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima! Prijs/kwaliteit klopt!

Ria Lankamp
    6-8-2013

Camping waar je niet geleefd wordt door de animatie, Italianen, Duitsers, Denen, Fransen en Nederlanders, dus geen Nederlandse enclave! Wel genoeg Nederlandse jongeren om het ook voor pubers leuk te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Typische badplaats

marco hagebeuk
    29-7-2013

Cecina is een typische badplaats. Er is een "winkelstraat" en smal strand en zoals gebruikelijk in Italie huur je stoelen (voor een dag maar veelal voor de gehele periode). Er zitten een aantal leuke en goede restaurants en alles is goed met een fiets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke strand

Linda
    24-8-2012

niet dat fijne zand heerlijk dus, wordt wel steeds lastig gevallen door verkopers op het strand. In Cecina zitten diverse supermarkten, door de weeks leuke markt maar o zo druk. ! braderie in cecina mare leuk maar veel het zelfde. Tussen cecina en Vade was er kermis wat s'avonds begint, Festival in Vada erg gezellig, wijnboeren dicht bij olijolie boeren dicht bij neem je lege waterfles mee en deze wordt gevuld met olijfolie. Eten kun je eigenlijk overal lekker maar eten is vaak goedkoper dan de drankjes, pizza's vanaf 4 euro maar een glas cola, biertje 5 euro

Ik vond zelf de prijzen aan de hoge kant maar je zit wel tenslotte in een kust gebied en daar betaal je echt voor !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Niet spectaculair

Saskia
    10-8-2012

Grote stad maar wel veel nieuwbouw en wordt ook steeds groter met veel appartementenblokken. Oud centrum is er niet maar ga er op dinsdag naar de markt dan is er een hele wijk afgezet.

Grote supermarkten aanwezig zoals een Coop en een Lidl.

Gereisd Met partner in augustus 2012
Cecina scoort een 7,2 uit 10, op basis van 85 reviews