Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• 2017
    9Anneke Ph18-10-2017

Tot volgend jaar!

Lieve mensen van camping Orlando, We waren dit jaar voor de 5de keer te gast op jullie camping. We hebben wederom genoten van onze comfortabele lodgetent, de mooie omgeving en jullie gastvrijheid. Het voelt elk jaar weer als een " thuiskomen". Volgend jaar komen wij weer terug, we verheugen ons er nu al op!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Thom Olschansky18-10-2017

Italie op z'n best en 'n eindeloos vakantiegevoel

Wel goed was de service, vrolijkheid en attente vorm waarin alles plaats vindt. Gezellig, verzorgd en bijzondere accommodaties. Minder is misschien de afstand naar plaatsjes in de buurt, maar dat wordt direct gecompenseerd met de rust en schoonheid van de natuur en omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Frans Levels18-10-2017

thuis komen echt vakantie.

de sfeer is geweldig, wij voelen er ons thuis

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Sophia19-09-2017

Helaas een koud weekje Toscane.

Wij verblijven 5 nachten op camping Orlando. Straks door naar Rome. Ik denk dat de vele schaduwplekken en hoge ligging zomers heerlijk is. Echter is het nu kkkkoud en moet de verwarming aan. Aanrader is wijntasting tour Montefioralle Winary vlakbij Greve. Toscane is ook nu het kouder is geweldig. Heerlijk tussen de italianen op een piazza of lokaal marktje. Genieten. Het enige wat wij niet begrijpen zijn de positieve recensies voor het restaurant op de camping. Geen verse produkten. Zelfs champignons uit blik. Echt ver onder de (italiaanse) maat.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 8San05-09-2017

te kort...

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad op camping Orlando! De accommodatie Next lag heerlijk tussen de bomen en gaf veel privacy. Het zwembad gaf veel pret en genoeg verkoeling. De speeltuin was goed bereikbaar voor onze kinderen. En we hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Ja, er werken veel stagiaires en in het restaurant ontbrak af en toe het overzicht. Maar hun enthousiasme maakte dat meer dan goed. En ja, er zijn veel landgenoten die deze camping weten te vinden. Maar dat wisten we van te voren. En ja, het ligt wat afgelegen op die heuvel. Maar het heeft daardoor wel een prachtig uitzicht én ligt dichtbij het mooie Radda. We hadden nog wel wat langer willen blijven....

• 7Staat v/h sanitair

• 9marina van stiphout25-08-2017

het was hier super goed en heel gezellig mooi

Het is een hele mooi camping.vooral voor kinderen in de leeftijd 3 t/m 13 jaar. heel veel animatie. vriendelijk personeel. leuke zwembaden.geweldig animatie team. Het eten in het restaurant was ook voortreffelijk.wij hebben hier 16 dagen gestaan en ons geen minuut verveeld. Helemaal top.Zeker een terugkomer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Elisabeth23-08-2017

Heerlijke camping: aanrader!

Dit jaar voor de 2e keer op deze camping geweest. Vorig jaar in cottage Next, was perfect, schoon, met AC, behoorlijk nieuw, goede privacy. Dit jaar in Lodgetent, zonder AC, tenten zijn ruim opgezet maar al wat ouder en staan erg boven op elkaar. Het restaurant en terras zijn heerlijk zowel qua eten als sfeer. Animatie ook super enthousiast en leuk. Wordt veel gedaan. Zwembad top, wel erg vol in het hoogseizoen, maar daar kan niemand wat aan doen natuurlijk, we zaten ook in een hittegolf. Camping heeft allerlei soorten accommodatie, voor ieder wat wils. Is klein genoeg om kinderen zelf naar het zwembad te laten lopen. Gewoon goed geregeld alles. Aanrader!

• 6Staat v/h sanitair

• 8rob22-08-2017

leuke camping

camping ligt inderdaad best hoog op een berg wat tijd kost om er op of er af te komen. Verder is het zwembad subliem! Zeker voor de kleine campinggasten. Het "grote" zwembad was erg druk maar we hadden dan ook dik 40 graden en volgens mij had niemand zin om wat te gaan doen en zijn we allemaal gaan zwemmen. Restaurant is goed, en leuke bediening. Ook wij hadden soms dat er iets niet was maar dan namen we toch lekker wat anders!!

• 9Mark22-08-2017

Perfecte vakantie op uitstekende camping

We zijn in juli en augustus 2 weken op deze camping geweest met 2 kinderen van 11 en 12 jaar. Uitstekende camping, mooi gelegen op een berg. Prima vermaakt in het zwembad waar alles kan en mag. Shorts, zwembanden, luchtbedden, geen enkel probleem Badmeester houd alles wel prima in de gaten, zelfs bij het avondzwemmen 1 keer in de week. Veel bezocht in de omgeving, Sienna, San Gimignano en Arezzo fantastisch. Ook de wijngaard en de proeverij op 5 minuten leuk uitje voor een halve dag. Kleine supermarkt op 15 minuten (Radda in Chianti) voor tussendoor en grote supermarkt (Figline Valdrno) op 25 minuten. Tot 12 jaar prima camping, daarna wordt het lastiger. Zeer vriendelijk personeel en annimatie. Inderdaad 90% nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Hertje18-08-2017

Super!!

We hebben een super vakantie gehad op deze camping. De camping ligt inderdaad hoog en een stuk van de 'bewoonde wereld'. Maar dan heb je ook een prachtig uitzicht!! De omgeving is schitterend. Supermarkten zijn gelegen op 20-30 minuten rijden door een heuvelachtig gebied. De camping zelf is ook glooiend en ligt in een bosgebied. Er zijn veel verschillende types accommodaties. Zelf zaten we in de classic stacaravan. Op zich prima, maar is wel wat ouder. Ook was deze niet heel schoon. De zwembaden zijn heerlijk en er is goed toezicht door een badmeester. De animatie is leuk voor kids tot ongeveer 10 jaar. Het personeel op de camping is erg vriendelijk. De camping is netjes verzorgd. Een tip: de pizza's op de camping zijn heerlijk! Wij komen zeker een keer terug, omdat wij nog lang niet zijn uitgekeken in de omgeving en deze camping een aanrader is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

49 tips over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Wiyanti , 23-06-2014

Cottage Clever is echt leuk, een keer wat anders dan een normale stacaravan.

• Wim van Aalst, 17-03-2012

In de omgeving zijn er veel mooie dorpjes zo als Radda in chianti en Greve in chianti , ook een dagje Firenze is prima te doen, ongeveer 30min met de auto.

• Ronny, 27-09-2013

Volgende stadjes of dorpjes zijn zeker de moeite: San Gimignano, Siena, Greve in Chianti, Arezzo en natuurlijk Firenze. Over deze laatste raad ik jullie aan deze met de trein te doen kostprijs 20,80€ heen en weer vanaf Figline Valdarno, uren zijn te verkrijgen aan de receptie. De wijndegustatie was best een leuk gebeuren.

71 vragen over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Marco Smulders, 13-06-2019

Gasfles Barbeque

Er zit als het goed is een gasbarbeque bij onze mobile home. Dat zal dus met gasfles zijn. Weet iemand of er een mogelijkheid is om een zelf mee te nemen skottelbraai op deze gasfles aan te sluiten is?

• Herbert, 31-05-2019

Tandarts

Weet iemand ook of er een ( goede ) tandarts in de in de buurt zit?

• Sophie, 04-06-2018

Fiets/loopfiets

Wij twijfelen of we voor ons oudste van 5 de fiets/loopfiets mee zullen nemen. Zin er meer kinderen die deze bij hebben en hebben ze er wat aan ivm heuvels? Of is het gevaarlijk?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats