Kleine hotelsWeer vandaag29°15°
7,5

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

252 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in het Nederlands

Fantastisch,

De Rooij
19-10-2017

Camping Orlando in Chianti voelt elke keer weer als thuiskomen. Wij komen hier nu al 3 jaar en elke keer verbaasd het ons weer hoe vriendelijk het personeel is. Van de Nederlandse stagairs tot aan het Italiaanse personeel niets is te veel. Zeker de omgeving is de moeite waard. Van Siena tot aan Firenze en het wijnkasteel Albola is ook zeker een aanrader. Daarnaast is er ook nog genoeg animatie voor jong & oud en een zeer varrierende menu kaart.

Gereisd Met partner in juni 2017

Erg leuk voor gezinnen met kinderen.

Erwin
18-10-2017

Hele mooie camping, mooie accomodaties. Heel vriendelijk en behulpzaam Nederlands personeel. Italiaans personeel mag wat vrolijker en vriendelijker. Goede campwinkel. Mooie ligging, wel wat afgelegen. Goed animatieteam. Wifi aanwezig, maar bereik is niet optimaal. Zwembad kan erg druk zijn, wel erg leuk met glijbaan. Restaurant dit jaar helaas ver onder de maat. Slecht, soms koud eten, niet vers, ondeskundig ongeïnteresseerde Italiaanse bediening. Was vorig jaar wel beter. Nederlandse crew doet erg hun best het iedereen naar de zin te maken.

Tot volgend jaar!

Anneke Ph
18-10-2017

Lieve mensen van camping Orlando, We waren dit jaar voor de 5de keer te gast op jullie camping. We hebben wederom genoten van onze comfortabele lodgetent, de mooie omgeving en jullie gastvrijheid. Het voelt elk jaar weer als een " thuiskomen". Volgend jaar komen wij weer terug, we verheugen ons er nu al op!

ACSI Eurocampings

Italie op z'n best en 'n eindeloos vakantiegevoel

Thom Olschansky
18-10-2017

Wel goed was de service, vrolijkheid en attente vorm waarin alles plaats vindt. Gezellig, verzorgd en bijzondere accommodaties. Minder is misschien de afstand naar plaatsjes in de buurt, maar dat wordt direct gecompenseerd met de rust en schoonheid van de natuur en omgeving.

Gereisd Met vrienden in september 2017

thuis komen echt vakantie.

Frans Levels
18-10-2017

de sfeer is geweldig, wij voelen er ons thuis

Gereisd Met partner in juni 2017

Helaas een koud weekje Toscane.

Sophia
19-9-2017

Wij verblijven 5 nachten op camping Orlando. Straks door naar Rome. Ik denk dat de vele schaduwplekken en hoge ligging zomers heerlijk is. Echter is het nu kkkkoud en moet de verwarming aan. Aanrader is wijntasting tour Montefioralle Winary vlakbij Greve. Toscane is ook nu het kouder is geweldig. Heerlijk tussen de italianen op een piazza of lokaal marktje. Genieten. Het enige wat wij niet begrijpen zijn de positieve recensies voor het restaurant op de camping. Geen verse produkten. Zelfs champignons uit blik. Echt ver onder de (italiaanse) maat.

te kort...

San
5-9-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad op camping Orlando! De accommodatie Next lag heerlijk tussen de bomen en gaf veel privacy. Het zwembad gaf veel pret en genoeg verkoeling. De speeltuin was goed bereikbaar voor onze kinderen. En we hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Ja, er werken veel stagiaires en in het restaurant ontbrak af en toe het overzicht. Maar hun enthousiasme maakte dat meer dan goed. En ja, er zijn veel landgenoten die deze camping weten te vinden. Maar dat wisten we van te voren. En ja, het ligt wat afgelegen op die heuvel. Maar het heeft daardoor wel een prachtig uitzicht én ligt dichtbij het mooie Radda. We hadden nog wel wat langer willen blijven....

het was hier super goed en heel gezellig mooi

marina van stiphout
25-8-2017

Het is een hele mooi camping.vooral voor kinderen in de leeftijd 3 t/m 13 jaar. heel veel animatie. vriendelijk personeel. leuke zwembaden.geweldig animatie team. Het eten in het restaurant was ook voortreffelijk.wij hebben hier 16 dagen gestaan en ons geen minuut verveeld. Helemaal top.Zeker een terugkomer.

Heerlijke camping: aanrader!

Elisabeth
23-8-2017

Dit jaar voor de 2e keer op deze camping geweest. Vorig jaar in cottage Next, was perfect, schoon, met AC, behoorlijk nieuw, goede privacy. Dit jaar in Lodgetent, zonder AC, tenten zijn ruim opgezet maar al wat ouder en staan erg boven op elkaar. Het restaurant en terras zijn heerlijk zowel qua eten als sfeer. Animatie ook super enthousiast en leuk. Wordt veel gedaan. Zwembad top, wel erg vol in het hoogseizoen, maar daar kan niemand wat aan doen natuurlijk, we zaten ook in een hittegolf. Camping heeft allerlei soorten accommodatie, voor ieder wat wils. Is klein genoeg om kinderen zelf naar het zwembad te laten lopen. Gewoon goed geregeld alles. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

leuke camping

rob
22-8-2017

camping ligt inderdaad best hoog op een berg wat tijd kost om er op of er af te komen. Verder is het zwembad subliem! Zeker voor de kleine campinggasten. Het "grote" zwembad was erg druk maar we hadden dan ook dik 40 graden en volgens mij had niemand zin om wat te gaan doen en zijn we allemaal gaan zwemmen. Restaurant is goed, en leuke bediening. Ook wij hadden soms dat er iets niet was maar dan namen we toch lekker wat anders!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.