Kleine hotelsWeer vandaag30°18°
7,5

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

252 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in het Nederlands

Ons hart gestolen camping.

Levibel
8-7-2019

Een geweldige camping afgelegen gelegen,maar daardoor juist perfect voor de rust. Fietsen is er alleen voor de echte liefhebbers, omdat je boven op een berg ligt. Daardoor in de nachten vaak wat koeler, zodat je heerlijk kunt slapen. Steden Florence, Sienna en Arezzo zijn goed te bereiken. Het restaurant is goed en het personeel heel vriendelijk.

Goede plek voor de ontspanning top animatie team

J
2-7-2019

Het is een half uur rijden van winkels of een leuk dorp

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Miranda
15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

ACSI Eurocampings

heel mooie camping maar weinig te doen voor tiener

fam. Braeckevelt
5-11-2018

We logeerden in de lodgesuite. héél leuk met een ligbad in de tent. De kinderen hadden een (nieuwe) aparte tent. Alles was aanwezig. Doordat we op de berg zaten, koelde het 's avonds wel af. Wel ver van alles. 10 minuten naar de supermarkt maar wel centraal om Firenze, Sienna, San Giminano te bezoeken. mooi zwembad en lekker restaurant. Wel weinig of niets te doen voor tieners.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Teveel bijgeluiden van het zwembad met watervallen

Jolanda
22-10-2018

De camping was prima, wel groot, maar wij zaten in een huuraccommodatie tussen de "normale" camping gasten wat we heel erg fijn vonden. Het toilet gebouw was oud, maar voldeed prima. Het zwembad, restaurant, winkel en terras waren prima. Wat erg tegenviel, was de stilte, die ontbrak, wij stonden pal tegenover het zwembad, vanaf 's morgens 9 uur tot 21 uur in de avond was er water geluid van vallend water door waterval, etc. Zeer storend, deze hele vakantie geen krekel of vogel gehoord overdag. Je rust zo absoluut niet uit. We gingen om die reden ook elke dag van de camping af. Wij hadden een coco sweet tent gehuurd, wat een leuk ding! Het grote bed was prima, het "kinder"bed kort en smal. Prima service, wat niet goed was werd direct verholpen. De sfeer is prima, de eigenaren zijn zeer vriendelijk. De camping ligt voor ons te ver van de bewoonde wereld, we wisten dit wel, maar in de praktijk viel het tegen. Door de hoogte ook koud.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Fantastische camping met een slecht toiletgebouw

fam. de Jong
7-10-2018

De sfeer op de camping en het animatieprogramma was top. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt. Het personeel is zeer klantgericht. In de ochtend hebben de kinderen zich vermaakt bij het zwembad. In de middag en de namiddag was het te druk. Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers. Daarnaast was het sanitair gebouw voor de kampeerplaatsen verouderd. Dagelijks waren er problemen met de toiletten en in de avond liep de vloer regelmatig onder water door de beperkte afvoer van de douches.

zeker voor hervatbaar

J Marbus
2-10-2018

prachtige mooie camping met zeer vriendelijke personeel met vermelding dat we van Sofie van de receptie vele mooie tips hebben gehad omtrent het bezoeken van de vele oude plaatsjes waar van wij Radda erg verrassend vonden . dank voor het mooie verblijf met vriendelijke groet fam marbus Hoofddorp

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

Dhr. Barendse
1-10-2018

dit nooit meer , caravan was back to basic , 2 kleine pannetjes en 2 bakpannen ,en koffieapp. wat bestek en klaar internet was niet te doen , om dat je hoog in de bergen en in de bossen zat dan denk je , he, ze hebben WIFI , nou vergeet het maar , was een ramp , paar keer aan gegeven maar ja als zelfs het personeel erover klaagt

Gereisd Met partner in september 2018

De camping viel best tegen!

Nina
22-9-2018

Camping viel best wel tegen. Hoewel het entertainment en het eten (vooral de pizza’s) goed waren, was de camping echt overvol. Het lijkt erop dat de faciliteiten niet met de grote van de camping zijn meegegroeid. Je kon je kleine kinderen niet alleen laten in het zwembad want veel te vol met mensen en luchtbedden. Pas rond 6 uur s’ avonds werd het enigszins redelijk in het zwembad. Restaurant en entertainment druk.Ook de afstand tot leuke stadjes was best groot door de berg waar je op zat. Dus aanrader voor gezin met kleine kinderen? Nee zeker niet.

Mooie en leuke glamping

den Breejen
9-9-2018

camping is super zeker voor kleine kinderen het zwembad vonden wij heel fijn voor onze kleine man van 1 jaar die kon lekker kruipen in het ondiepe bad. Restaurant ook erg goed en je krijgt je eten snel. Tegenvaller was wel dat we er om 3 uur nog niet in konden en dit is wel vervelend na een lange reis. Je zit in een prachtig gebied maar moet wel minimaal een uur rijden om naar een grote plaats te gaan. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.