Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• 2Pieter05-08-2015

Bedrog

De reviews die hier geplaatst worden komen absoluut niet overeens met onze ervaringen op deze camping. De foto's op internet komen niet overeen met de realiteit. Laat u niet verleiden door de foto's die u op internet ziet! De badkamer en WC waren versleten en niet schoon. De schoonmaakkosten bedroegen 35€, maar dat was niet te zien aan de kwaliteit. Het personeel bij de receptie was niet klantvriendelijk. Ongeïnteresseerd en geen zin om de klant goed te helpen.
    De prijzen bij het campingwinkeltje waren van de zotte. Alles, behalve het brood, is er duur en je moet een half uur in de rij staan om je droge stokbrood van 1,30€ te mogen afrekenen. Er is maar één plek internet op de camping, en het internet is erg slecht. Een normale website kan niet eens laden.
    Parkeren op de camping is ook een ramp. Er is nooit plaats. Zwembad is érg druk en er is geen schaduw. De kwaliteit van het restaurant is matig. Weinig keuze en niet echte Italiaanse gerechten.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Jeroen Tops, media & comunicazioni, 18-08-2015

Ik vind het spijtig dit te lezen. Jammer dat u mij niet persoonlijk benaderd heeft tijdens uw verblijf. Indien uw huisje niet goed is schoongemaakt en u dat direct meldt, zorgen wij dat het poetsteam dit direct in orde maakt. Mijn excuses indien u niet vriendelijk bent behandeld bij de receptie. Dat is zeer kwalijk. Wij wijzen mensen altijd op het service karakter van de winkel en verwijzen mensen altijd naar de Coop en Lidl in Figline, San Giovanni of Montevarchi. Onder voorbehoud van de vergunningen zullen we de winkel volgend jaar uitbreiden en kunnen we ook een wat groter assortiment hanteren. Er is wifi en er is internet. Ik kan niet ontkennen dat deze (zeker voor Nederlandse begrippen) langzaam is. Toch functioneert deze (bijna) altijd. Volgend jaar zullen we een eigen point-to-point straalverbinding aanleggen. Volgend jaar worden extra parkeerplaatsen aangelegd.

Anders

49 tips over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Wiyanti , 23-06-2014

Cottage Clever is echt leuk, een keer wat anders dan een normale stacaravan.

• Wim van Aalst, 17-03-2012

In de omgeving zijn er veel mooie dorpjes zo als Radda in chianti en Greve in chianti , ook een dagje Firenze is prima te doen, ongeveer 30min met de auto.

• Ronny, 27-09-2013

Volgende stadjes of dorpjes zijn zeker de moeite: San Gimignano, Siena, Greve in Chianti, Arezzo en natuurlijk Firenze. Over deze laatste raad ik jullie aan deze met de trein te doen kostprijs 20,80€ heen en weer vanaf Figline Valdarno, uren zijn te verkrijgen aan de receptie. De wijndegustatie was best een leuk gebeuren.

71 vragen over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Marco Smulders, 13-06-2019

Gasfles Barbeque

Er zit als het goed is een gasbarbeque bij onze mobile home. Dat zal dus met gasfles zijn. Weet iemand of er een mogelijkheid is om een zelf mee te nemen skottelbraai op deze gasfles aan te sluiten is?

• Herbert, 31-05-2019

Tandarts

Weet iemand ook of er een ( goede ) tandarts in de in de buurt zit?

• Sophie, 04-06-2018

Fiets/loopfiets

Wij twijfelen of we voor ons oudste van 5 de fiets/loopfiets mee zullen nemen. Zin er meer kinderen die deze bij hebben en hebben ze er wat aan ivm heuvels? Of is het gevaarlijk?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats