Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• 2018
    10Wendy Tempelman22-07-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Super heerlijk rustig en ook weer niet, gemoeg v privacy en je kan ook zo de gezelligheid opzoeken. Er is genoeg te beleven, weids opgezet, mooi groot zwembad met een mooie ligweide! Een goed restaurant aanwezig met heerlijke pizza's, maar de andere gerechten zijn ook aan te bevelen! Het personeel is supervriendelijk, ook Nederlands sprekend, ook zijn er mensen uit de omgeving aan het werk. De camping zit op een mooie afstand van de toeristische trekpleisters, zoals Florence enzovoort. Al met al een aanrader!

Jeroen Tops, media & comunicazioni, 28-07-2018

Beste Wendy Tempelman, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Hopelijk zien we elkaar nogmaals terug bij ons in Toscane. Mvg, Jeroen (manager)

• 2017
    9Thom Olschansky18-10-2017

Italie op z'n best en 'n eindeloos vakantiegevoel

Wel goed was de service, vrolijkheid en attente vorm waarin alles plaats vindt. Gezellig, verzorgd en bijzondere accommodaties. Minder is misschien de afstand naar plaatsjes in de buurt, maar dat wordt direct gecompenseerd met de rust en schoonheid van de natuur en omgeving.

• 8Eetgelegenheden

• 8Anoniem24-07-2017

Wifi is enorm slecht

Op de site van de camping stond dat er WiFi is over de gehele camping. Dit is echter niet zo. Als je WiFi had, kon je er helemaal niks mee want de verbinding was enorm zwak en langzaam. Er is de mogelijkheid om voor €26,- een betere WiFi aan te schaffen. Dat had ik gedaan. Ik heb nog nooit zo erg mijn geld verspild. De WiFi is nog steeds enorm slecht en langzaam. Zelfs als ik bij de receptie zit en even op WhatsApp ga, doet de WiFi het nog steeds bagger. We hebben 3 dagen lang geklaagd bij de receptie maar niemand kon ons helpen. De baas heeft ons uiteindelijk na een uur lang wachten weten te helpen. Maar het heeft uiteindelijk toch niet veel verbeterd want de WiFi doet het nog altijd verschrikkelijk slecht. Erg jammer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8cleybergh30-06-2016

Goede plek

Camping Orlando is goed ben tevreden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Hans van den Bosch19-06-2016

Genieten in een luxe 2 hotelkamer in de bossen!

Bijzondere glamping ervaring rijker. Hartje Toscane, Chianti, 2 uur van vliegveld Pisa. We hadden met onze vrienden nieuwe 2 persoons vrijstaande hotelkamers geboekt met douche, separaat toilet, airco, pantry, TV, wifi en terras op de bosrijke camping Orlando. Heel apart! Het was voor ons de ideale uitvalsbasis voor een lang weekend met bezoek aan Florence, Greve, Siena, Luca, San Gimignano en Volterra, We hebben met een huurauto de Chianti toeristische route afgelegd, zijn gaan golfen en funshoppen en hebben een dichtbij gelegen kasteel bezocht voor een rondleiding en Chianti classico wijn proeverij. We konden op de camping relaxen en gratis gebruik van een luxe verwarmd zwembad. Er was ook een ontbijtservice en een restaurant met streekgerechten, Makkelijk dat het een vriendelijke Nederlandse leiding heeft. Voor ons de ideale combi van culinair en cultureel Toscane met de gastvrijheid, rust, natuur en vakantievoorzieningen van Orlando. Zou wel adviseren buiten het drukke hoogseizoen te gaan. Juni was prima!

• 9JM Langen15-06-2016

Top verblijf in prachtige cube - heerlijk buiten.

Superleuke mooie nieuwe 'cubes' voor 2 personen. Soort hotelkamer in het bos met lekkere afstand tot 'de buren'. Leuke inrichting - goed bed en lekkere douche cabine - met glazen schuifwand naar het terras. Beetje boomhut gevoel - maar dan heel luxe. Super uitgangspunt om mooie plaatsjes in Chianti/Toscane te bezoeken. Hartelijke crew - heerlijke koffie. Heb genoten!

• 9Rianna14-06-2016

Op en top Chianti

Een prachtige camping, gelegen tussen veel groen; biedt veel privacy en rust. De zwembaden en ligbedden liggen er mooi bij. Het restaurant is van zeer goed niveau; overheerlijke pizza's en ook goed a la carte gegeten.Wij verbleven met 2 personen in de glloednieuwe Cube, een soort hotelkamer/studio in de natuur met een ruim terras/houten veranda voor de deur. Glamping in optima forma. De wijnproeverij op Castello di Albola (5 km.) is aan te bevelen. Ook de dorpen in de buurt (Greve;markt op zaterdag) en Radda in Chianti zijn zeer de moeite waard met gezellig terrassen en leuke winkeltjes. Voor de reislustigen liggen Siena en Florence op een uurtje rijden.

• 10jolanda19-10-2015

geweldig

Het was in een woord geweldig zeker een aanrader

• 9Ton en An Verzijl20-07-2015

Zeer mooie camping

Tijdens onze rondreis met 14 caravans door Italië waren wij in Juni 2015 7 dagen op camping Orlando. Van de zes door ons bezochte campings in Italië was Camping Orlando in Chianti de prettigste camping. Er zijn prima autovrije staanplaatsen, een mooi zwembad, zeer goed restaurant en veel hulp van de camping manager en vriendelijk personeel. Een aanrader! Ton en An Verzijl, reisleiders Nederlandse Senioren Caravanclub De Dissel.

49 tips over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Wiyanti , 23-06-2014

Cottage Clever is echt leuk, een keer wat anders dan een normale stacaravan.

• Wim van Aalst, 17-03-2012

In de omgeving zijn er veel mooie dorpjes zo als Radda in chianti en Greve in chianti , ook een dagje Firenze is prima te doen, ongeveer 30min met de auto.

• Ronny, 27-09-2013

Volgende stadjes of dorpjes zijn zeker de moeite: San Gimignano, Siena, Greve in Chianti, Arezzo en natuurlijk Firenze. Over deze laatste raad ik jullie aan deze met de trein te doen kostprijs 20,80€ heen en weer vanaf Figline Valdarno, uren zijn te verkrijgen aan de receptie. De wijndegustatie was best een leuk gebeuren.

71 vragen over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Marco Smulders, 13-06-2019

Gasfles Barbeque

Er zit als het goed is een gasbarbeque bij onze mobile home. Dat zal dus met gasfles zijn. Weet iemand of er een mogelijkheid is om een zelf mee te nemen skottelbraai op deze gasfles aan te sluiten is?

• Herbert, 31-05-2019

Tandarts

Weet iemand ook of er een ( goede ) tandarts in de in de buurt zit?

• Sophie, 04-06-2018

Fiets/loopfiets

Wij twijfelen of we voor ons oudste van 5 de fiets/loopfiets mee zullen nemen. Zin er meer kinderen die deze bij hebben en hebben ze er wat aan ivm heuvels? Of is het gevaarlijk?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats