Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• 8de Jong21-08-2019

Kindvriendelijke camping

Wij zaten in een tent deluxe. Was eenvoudig maar schoon, lekkere douche en prima bedden. Ook een heerlijke veranda De kinderen hebben zich elke dag prima vermaakt met een heel leuk en enthousiast animatie team! Wat een leuke groep jongens en meiden die elke dag vol enthousiasme leuke activiteiten aanbieden. Restaurant was ook heerlijk. Wij hebben regelmatig pizza's afgehaald en deze waren heerlijk. Wij hebben ontzettend genoten en hopen volgend jaar weer terug te komen!

• 9Kirsten12-08-2019

Ontzettend genoten, volledig ontspannen!

Wij zijn 3 weken op deze camping geweest en hebben ontzettend genoten. Het is een bosrijk park (beetje afgelegen, wel een half uur met de auto naar boven klimmen). Alle huisjes staan in het bos. Zonnen bij het huisje was voor ons niet mogelijk, maar hebben we ook niet gemist. Huisje classico is een prima huisje, basic. Het enige wat daar ontbrak was een magnetron, verder was het van alle gemakken voorzien. Fijne mensen bij de receptie en campingwinkel, onderhoud van het park is geweldig. Leuke zwembad en een uitstekend restaurant. Geweldige mini club met leuke diverse activiteiten. Onze zoon van 5 heeft zich goed vermaakt. Er zijn ook genoeg leuke uitstapjes in de buurt. Met de trein naar Firenze is echt een aanrader. Boodschappen bij de Coop in Figline. Wij kunnen deze camping aanraden aan iedereen die het niet erg vind om tussen de Nederlanders te zitten en jonge kinderen heeft.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Sandra02-08-2019

Heerlijke vakantie

Wat een fijne vakantie was het! Voor een 2e keer bezochten we deze camping. Dit keer in een top tent van Tendi, met het mooiste uitzicht van de camping. De camping was nog verre van vol, maar gezellig bezet. Dat zorgde voor voldoende ruimte bij het zwembad en in het restaurant en toch genoeg kinderen die zich met elkaar vermaakten tijdens het leuke avondprogramma met de animatie. Mooie camping, met een gezellig centrum en leuke medewerkers in het prachtige Toscane.

• 7Andrei de Vries02-08-2019

Zeker goed!

Goede plek voor kids tot jaar of 11/12. Goed eten, veel Nederlanders, leuke en actief animatieprogramma voor de kids. Goede accomodaties

Zeker wel wat opmerkingen. Mag wat meer bergruimte in de accomodatie Zeer slecht WiFi, alleen matig bij receptie. WiFi Voor ons zeer belangrijk ivm werkzaamheden voor werk (eigen onderneming) en ook af en toe voor de kids ( ja ja telefoons en games horen niet op vakantie;-/, maar is wel handig voor hun vermaak en leuk voor zaken als tour de France etc) Restaurant beetje chaotisch bij drukte en sommige wat chaggie dames (maar ook paar absolute toppers om eerlijk te zijn)

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Dr01-08-2019

Nog wel prima, maar steeds minder

We zijn hier al een keer eerder geweest en ze proberen met kleine aanpassingen meer luxe uit te stralen. Maar eigenlijk merk je dat het alleen om meer geld draait. Dit jaar betalen echt veel meer dan 3 jaar geleden in exact dezelfde accommodatie. Meer luxe glamping accomodaties erbij, maar daardoor wordt het ook weer drukker en drukker. Wij vinden dat niet zo positief eigenlijk. De prijs/kwaliteit verhouding gaat daardoor verder achteruit. Zonde! Had het gehouden als een paar jaar geleden qua grootte en vooral prijzen en het was een perfecte plek om naar terug te keren.

• 7Staat v/h sanitair

• 5Afke31-07-2019

Mist Italië gevoel

Luxe camping op een berg in een eikenbos. De rit er naar toe is erg mooi. Wij kwamen aan met onze camper en voelden ons er niet thuis. Inderdaad mooi zwembad en een goed restaurant. De plekken zijn klein en niet afgebakend door een hegje ofzo. Hierdoor heb je weinig rust. Ook mist het Italië gevoel helemaal. In de supermarkt bijna niets Italiaans. Zelfs de broodjes niet. Ook wel een bepaalde doelgroep die komt voor luxe en wijn. Daarom de minst leuke camping die wij hebben bezocht. Sanitair niet super schoon. Leuke dingen in de omgeving zijn; een wandeling door de verlaten dierentuin naast de camping en een echte aanrader is het boomklim park il gigante. Ook leuk voor onze dochter van 5.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9J02-07-2019

Goede plek voor de ontspanning top animatie team

Het is een half uur rijden van winkels of een leuk dorp

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Miranda15-01-2019

Aanrader

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

• 7Eetgelegenheden

• 2018
    7fam. de Jong07-10-2018

Fantastische camping met een slecht toiletgebouw

De sfeer op de camping en het animatieprogramma was top. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt. Het personeel is zeer klantgericht. In de ochtend hebben de kinderen zich vermaakt bij het zwembad. In de middag en de namiddag was het te druk. Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers. Daarnaast was het sanitair gebouw voor de kampeerplaatsen verouderd. Dagelijks waren er problemen met de toiletten en in de avond liep de vloer regelmatig onder water door de beperkte afvoer van de douches.

• 3Staat v/h sanitair

• 5Nina22-09-2018

De camping viel best tegen!

Camping viel best wel tegen. Hoewel het entertainment en het eten (vooral de pizza’s) goed waren, was de camping echt overvol. Het lijkt erop dat de faciliteiten niet met de grote van de camping zijn meegegroeid. Je kon je kleine kinderen niet alleen laten in het zwembad want veel te vol met mensen en luchtbedden. Pas rond 6 uur s’ avonds werd het enigszins redelijk in het zwembad. Restaurant en entertainment druk.Ook de afstand tot leuke stadjes was best groot door de berg waar je op zat. Dus aanrader voor gezin met kleine kinderen? Nee zeker niet.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

49 tips over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Wiyanti , 23-06-2014

Cottage Clever is echt leuk, een keer wat anders dan een normale stacaravan.

• Wim van Aalst, 17-03-2012

In de omgeving zijn er veel mooie dorpjes zo als Radda in chianti en Greve in chianti , ook een dagje Firenze is prima te doen, ongeveer 30min met de auto.

• Ronny, 27-09-2013

Volgende stadjes of dorpjes zijn zeker de moeite: San Gimignano, Siena, Greve in Chianti, Arezzo en natuurlijk Firenze. Over deze laatste raad ik jullie aan deze met de trein te doen kostprijs 20,80€ heen en weer vanaf Figline Valdarno, uren zijn te verkrijgen aan de receptie. De wijndegustatie was best een leuk gebeuren.

71 vragen over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Marco Smulders, 13-06-2019

Gasfles Barbeque

Er zit als het goed is een gasbarbeque bij onze mobile home. Dat zal dus met gasfles zijn. Weet iemand of er een mogelijkheid is om een zelf mee te nemen skottelbraai op deze gasfles aan te sluiten is?

• Herbert, 31-05-2019

Tandarts

Weet iemand ook of er een ( goede ) tandarts in de in de buurt zit?

• Sophie, 04-06-2018

Fiets/loopfiets

Wij twijfelen of we voor ons oudste van 5 de fiets/loopfiets mee zullen nemen. Zin er meer kinderen die deze bij hebben en hebben ze er wat aan ivm heuvels? Of is het gevaarlijk?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats