Kleine hotelsWeer vandaag19°15°
7,3

Ontdek de natuur op Camping Village Orlando in Chianti. Glampingaccommodaties, een zwembad met een waterval en voor de kinderen een leuke minidisco. Camping Village Orlando ligt midden in de natuur. De perfecte uitvalsbasis voor wandelingen tussen de glooiende bergen van Toscane. Tips om te bezoeken zijn Radda, Greve en Sienna.

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in het Nederlands

Leuke en goede glamping site

Rene
5-9-2019

Verbleven in cube glamping huisje voor 3 dagen. Camping ligt erg afgelegen dus gebruik navigatie coordinaten on te vinden (tip). Alles ziet er top uit en personeel erg vriendelijk. Restaurant en zwembaden zijn goed. Omgeving erg mooi om te bekijken met de auto. Nadeel: wifi is matig en warm water om te douchen zeer beperkt.

Gereisd Met partner in september 2019

Ons hart gestolen camping.

Levibel
8-7-2019

Een geweldige camping afgelegen gelegen,maar daardoor juist perfect voor de rust. Fietsen is er alleen voor de echte liefhebbers, omdat je boven op een berg ligt. Daardoor in de nachten vaak wat koeler, zodat je heerlijk kunt slapen. Steden Florence, Sienna en Arezzo zijn goed te bereiken. Het restaurant is goed en het personeel heel vriendelijk.

zeker voor hervatbaar

J Marbus
2-10-2018

prachtige mooie camping met zeer vriendelijke personeel met vermelding dat we van Sofie van de receptie vele mooie tips hebben gehad omtrent het bezoeken van de vele oude plaatsjes waar van wij Radda erg verrassend vonden . dank voor het mooie verblijf met vriendelijke groet fam marbus Hoofddorp

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

Dhr. Barendse
1-10-2018

dit nooit meer , caravan was back to basic , 2 kleine pannetjes en 2 bakpannen ,en koffieapp. wat bestek en klaar internet was niet te doen , om dat je hoog in de bergen en in de bossen zat dan denk je , he, ze hebben WIFI , nou vergeet het maar , was een ramp , paar keer aan gegeven maar ja als zelfs het personeel erover klaagt

Gereisd Met partner in september 2018

Ervaring van een caravanner

Albert K.
5-7-2018

Wij zouden zelf met een caravan nooit naar zo'n hoge camping rijden, maar omdat de (klein-)kinderen, die daar huisjes hadden gehuurd, het leuk vonden als wij ook kwamen zijn we "de berg" opgereden. Camping bestaat voor 90% uit ludieke (tent)huisjes. Voor gezinnen met kinderen een aanrader. De weg naar boven was prima te doen. Twee smallere bochten in dorpsstraatjes en een 10% helling. Volg wel de aanbevolen route want alle andere wegen taboe (tot 22%!). Er zijn nog maar 50 staanplaatsen, wel dichtbij de centrale voorzieningen. Mover en leveler bijna een must. Relatief kleine plaatsen. TV? Zorg voor een verplaatsbare schotel en kompas. Het zal zoeken worden naar "het gaatje" tussen de bomen. Sanitair schoon en OK, maar aanpassingen noodzakelijk (oa vaatwas). Plaatsen dus onder bomen, heel veel schaduw. Mede door hoogte 's nachts lekker koel. Steile grindpaden, maak gebruik van de trekkerservice! Camping ademt gezelligheid en sfeer uit.

Gereisd Met partner in juni 2018
Jeroen Tops, media & comunicazioni, 28-7-2018

Beste Albert K., hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van ons gesprek dat we voerden bij de afwasplek, hebben we direct de dag erna uw advies opgevolgd. De loodgieter heeft bij elke afwasplek warm water aangelegd. Bovendien zal het sanitairgebouw volgend jaar geheel worden gerenoveerd. Fijn dat u de gezelligheid opmerkt en de sfeer proefde. Hopelijk komt u nogmaals terug (met of zonder kleinkinderen...). Mvg, Jeroen (manager

Geen aanrader!

Jopie
1-7-2018

Zoals al eerder door iemand vermeld, ben je minstens een half uur onderweg via allerlei slingerwegen voordat je op de camping bent. Op zich zijn de plekken voor te kamperen wel prima maar je ziet dat er meer geïnvesteerd wordt in de chalets etc., het glamping gebeuren. Verder is het sanitair echt ondermaats, oftewel ronduit slecht. Vaak geen wc-papier aanwezig ondanks dit te hebben doorgegeven. De sanitaire ruimten zijn ‘s avonds en ‘s nachts volop verlicht en overdag is het stikdonker! Al met al raden we de camping voor een traditionele kampeerplek met tent, caravan of camper niet aanraden! Er werd voor ons bepaald wanneer het mooi weer was en het zwemband open is. Bijzonder om een zwembad te sluiten als het zonnetje een dag niet schijnt.

Jeroen Tops, media & comunicazioni, 28-7-2018

Beste Jopie, hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat er een misverstand is geweest met het zwembad. Op slechte en regenachtige dagen in het laagseizoen blijft het zwembad dicht. Echter als er mensen vargen of ze mogen zwemmen is dat nooit een probleem en openen wij altijd het zwembad. Het sanitair wordt volgend jaar compleet gerenoveerd. Dus dat komt helemaal goed! Mvg, Jeroen (manager)

Wat een tegenvaller!

Fam. Stoter
31-5-2018

We hadden gelezen dat er veel bomen waren, maar gingen ervan uit dat er toch nog wel een paar zonnige plaatsen aanwezig waren. Helaas was dat niet het geval! Mede door alle bomen en het feit dat veel plekken niet vlak waren hebben we lang naar een geschikt plekje gezocht. Uiteindelijk werd het een aflopende plek waardoor we de caravan niet gunstig neer konden zetten t.o.v. de zon, omdat we de caravan er anders niet meer uit zouden krijgen. We hebben geen mover nl. We vinden het ook altijd fijn eens een dagje op de camping te blijven, maar hier was dat geen optie, het geheel maakte een sombere indruk. We hadden ook nog de pech vlak aan het pad te staan, waardoor alle geluiden wel binnenkwamen, zoals o.a. het personeel wat de verhuuraccommodaties schoon kwam maken, we stonden nl. tegenover het gebouwtje met de schoonmaakattributen enz. Het personeel in de receptie en het restaurant was zeer vriendelijk. Ook lekker ge

Gereisd Met partner in mei 2018
Jeroen Tops, media & comunicazioni, 28-7-2018

Beste fam. Stoter, hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig te moeten lezen dat u niet helemaal tevreden was. Onze camping is inderdaad gelegen in een bos in een natuur reservaat. Indien u de volgende keer tijdig reserveerd of belt, kunnen we een zonnige plek voor u reserveren. Mvg, Jeroen (manager)

Fantastisch,

De Rooij
19-10-2017

Camping Orlando in Chianti voelt elke keer weer als thuiskomen. Wij komen hier nu al 3 jaar en elke keer verbaasd het ons weer hoe vriendelijk het personeel is. Van de Nederlandse stagairs tot aan het Italiaanse personeel niets is te veel. Zeker de omgeving is de moeite waard. Van Siena tot aan Firenze en het wijnkasteel Albola is ook zeker een aanrader. Daarnaast is er ook nog genoeg animatie voor jong & oud en een zeer varrierende menu kaart.

Gereisd Met partner in juni 2017

Erg leuk voor gezinnen met kinderen.

Erwin
18-10-2017

Hele mooie camping, mooie accomodaties. Heel vriendelijk en behulpzaam Nederlands personeel. Italiaans personeel mag wat vrolijker en vriendelijker. Goede campwinkel. Mooie ligging, wel wat afgelegen. Goed animatieteam. Wifi aanwezig, maar bereik is niet optimaal. Zwembad kan erg druk zijn, wel erg leuk met glijbaan. Restaurant dit jaar helaas ver onder de maat. Slecht, soms koud eten, niet vers, ondeskundig ongeïnteresseerde Italiaanse bediening. Was vorig jaar wel beter. Nederlandse crew doet erg hun best het iedereen naar de zin te maken.

Tot volgend jaar!

Anneke Ph
18-10-2017

Lieve mensen van camping Orlando, We waren dit jaar voor de 5de keer te gast op jullie camping. We hebben wederom genoten van onze comfortabele lodgetent, de mooie omgeving en jullie gastvrijheid. Het voelt elk jaar weer als een " thuiskomen". Volgend jaar komen wij weer terug, we verheugen ons er nu al op!

Gereisd Met partner in juni 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti Glamping Resort in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.