71 vragen over Camping Orlando in Chianti Glamping Resort

• Marco Smulders, 13-06-2019

Gasfles Barbeque

Er zit als het goed is een gasbarbeque bij onze mobile home. Dat zal dus met gasfles zijn. Weet iemand of er een mogelijkheid is om een zelf mee te nemen skottelbraai op deze gasfles aan te sluiten is?

• Herbert, 31-05-2019

Tandarts

Weet iemand ook of er een ( goede ) tandarts in de in de buurt zit?

• Sophie, 04-06-2018

Fiets/loopfiets

Wij twijfelen of we voor ons oudste van 5 de fiets/loopfiets mee zullen nemen. Zin er meer kinderen die deze bij hebben en hebben ze er wat aan ivm heuvels? Of is het gevaarlijk?

• Danielle, 11-04-2018

Barbeque

Hallo, Is de gasfles ook aanwezig bij de gasbbq?

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti Glamping Resort voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    ACSI Eurocampings
    ACSI Eurocampings

• J., 07-02-2018

Lodgetent vacanselect

De een is heel tevreden en de andere zegt dat ze vies en gedateerd zijn. We zouden eventueel boeken via Vacanselect. Iemand die dit aan of af raad? We zouden gaan met 3 kinderen van 4,6 en 8 jaar.

Tanja, 17-02-2018

Wij hebben geboekt via de jong. Eind juli met 2 jongens van 7 en 9. Kennis is hier vaker geweest en erg enthousiast.

• Marianne , 17-09-2017

Autovrije camping

Ik begrijp dat deze camping autovrij is. Is het wel toegestaan om met de auto je bagage / boodschappen naar je accommodatie te brengen?

• Patricia, 24-04-2017

Matras campingbedje

Weet iemand of de matrasjes in de campingbedjes een beetje oke zijn?

Stefanie, 08-07-2017

Wij zijn net terug en hadden een goed bedje (Koelstra) en prima matras. Niet zoals thuis, maar zo'n schuimrubber matrasje (overigens zonder hoes, maar bedekt met lakens dus zou een eigen molton meenemen). Voor ons zoontje van 10 kg voldoende steun.

Patricia, 11-07-2017

Bedankt voor je reactie! Super fijn :)

Stefanie, 12-06-2017

Heb helaas geen antwoord voor je, maar ik heb dezelfde vraag; ben je toevallig al geweest?

Patricia, 16-06-2017

Nee, wij zijn nog niet geweest. Wij gaan eind augustus

Jose, 09-05-2018

Vraagje; Is er ook beddengoed bij het campingbedje? (Laken/dekbed?)

• rob, 15-02-2017

tussenstop

onze eerste keer naar italie. weet iemand een leuke tussen stop op zo'n 800 a 1000km vanaf utrecht naar deze camping?? alvast bedankt!

• Jobson1980, 06-01-2017

Uitzicht Tendi Safaritent

Hebben de Tendi Safaritenten allemaal goed uitzicht? Of moet je geluk hebben? Op de plattegrond zie ik er ook een paar in de buurt van het zwembad staan langs een weggetje. Staan deze wel. Een beetje rustig?

• Bastiaan, 15-09-2016

Cottage next

is er in deze cottage ook een TV aanwezig?