Vakantiehuis Le Giunchetine

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Le Giunchetine in het Nederlands

Ze hebben er drie huisjes voor La Casina voor 2-3, Il Ghiro 4 en Il Picchio 4-6 personen. Het is allemaal schoon en ziet er keurig uit.

De eigenaren zijn zeer vriendelijke, de eigenaar spreekt, naast Italiaans, Engels en Frans, de eigenarsse spreekt alleen Italiaans.

Het is er heerlijk rustig, maar kinderen zijn geen bezwaar.

In de omgeving zitten een aantal goede restaurants en o.a. Florence, Siena, Arrezo en Pisa zijn zeer goed en binnen drie kwartier te bereiken.

Al met al een locatie om zeker naar terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Giunchetine in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Giunchetine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Giunchetine scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.