Appartement Agriturismo Podere la Fornace

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Agriturismo Podere la Fornace

• 10Fantastisch!21-07-2016

Een paradijsje in Toscane!

Wij hebben een heerlijke week gehad in Podre la Fornace waar we allerhartelijkst werden ontvangen door Natale en zijn vrouw. Het landgoed is heel authentiek en fantastisch onderhouden. Alle huisjes/ appartementen zijn smaakvol en met gevoel voor detail compleet ingericht. Alles ziet er piekfijn en schoon uit. Er is een heerlijk zwembad en het uitzicht is geweldig. Zoals eerder geschreven wordt er op verzoek heerlijk gekookt van allerlei zelf gekweekte producten en kun je in het leuke winkeltje de heerlijkste salami, wild, jam, honing, olie, wijn grappa, limoncello, vijgen, groente en wat al niet meer kopen. Natale en zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Als je een vakantie in het echte Toscane wilt met een goede bereikbaarheid voor Florence, Sienna, Arezzo, San Gimiano, Cortana twijfel dan niet en ga naar Podre la Fornace!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Vandamme Jordy - Verhulst Fleur07-08-2014

Heaven on earth

When you loves a quiet stay in the middle of olive trees and vineyards, you definitely must stay at Podere la Fornace. The place has an amazing location with a beautiful view! The appartments are very clean and nice decorated. You really have everything you need!
    When you wish, you can take breakfast or have dinner and you should, because it's delicious. The food, the wine, the place where you can eat, ... really everything! And of course the company: the owner, Natale and Diana, who works there, do everything to make you feel comfortable. We also tasted the home-made products form the shop: wine, limoncelle, the meat, ... everything was delicious!
    For us, it was the first time in Italy and it was fantastic: we definitely go back!!! Thank you, Natale and Diana!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Johan Brouwers24-08-2013

Het ware Toscane

Hier net 2 weken gelogeerd. Een aanrader voor wie zoekt naar het echte Toscane. Je wordt hier met open armen ontvangen, en krijgt bij de gastentafel de kans producten die gekweekt/verwerkt worden door de eigenaars zelf, te eten & drinken (diverse vleessoorten, groenten, fruit, wijn, limoncello etc.). Ook veel ruimte en rust, en tevens erg kindvriendelijk. Tuin en zwembad zijn een pareltje. Echt super !!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Yolande van Beek-Heij08-07-2013

La Dolce Vita

Podere la Fornace is een hele bijzondere plek. De ligging, de perfect onderhouden tuinen, zwembad - een weldaad van rust. Natale, de eigenaar van de Podere is er geboren en getogen. Een ras-echte Toscaan die wordt bijgestaan door zijn engels-sprekende rechterhand Diana. De appartementen zijn uitgerust met uitstekende bedden en een prima keuken. Op nog geen 10 minuten afstand liggen de glooiende heuvels van de Chianti. Wijnproeven in Castello d'Albola, een apéro in Radda in Chianti en rond 20.00 uur terugrijden - wanneer de zon ondergaat en de nevel de heuvels een sprookjesachtig uiterlijk geeft, maar waar de cypressen trots, als potloodpuntjes afsteken, tegen de blauwe hemel. Diana kookt de sterren van de hemel met haar home-made pasta en funghi, versgeplukt uit het bos. Natale maakt een perfecte grillade van wild en gevogelte - ja, weer uit dat bos. Hoe puur wil je het hebben! De podere is voor ons een stukje paradijs op aarde!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Coppens Diek en Mertens Hilde16-09-2012

prachtige ligging

Wij hebben het appartement Sole gehuurd en waren zeer tevreden. heel net comfortabel ingericht. We hebben ook deeel genomen aan de gastentafel, heel lekker en veel eten. Het meneu was wild en bbq naar onze eiegen keuze. Een zeer prijselijk vernlijf en ook het winkeltje was democratisch geprijsd. Wij willen er nog terug., ook omwille van de ligging heel makkelijk voor uitstapjes naar zowel Firenze, Sienna als Arezzo hoef je niet ver te rijden.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Peter Vos & Leontien Vos-van den Berg02-09-2011

onvergetelijk

Het is een geweldige locatie op een prachtige plek goed gelegen t.o.v. Siena, Florence, Arezzo, etc. De gastvrouw Diana spreekt uitstekend engels en de eigenaar Beni Natale is een geweldig goedlachse man die ons onverwacht aan liet schuiven bij een etentje voor vrienden. Etentje? Een maaltijd van 6 gangen met oa een wild varken die door hem zelf was geschoten... Deze maaltijd werd vergezeld door diverse wijnen en andere dranken. Een memorabele avond! Het zwembad is prachtig en wij hadden het zga als voor ons zelf de hele week!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9fam.met kinderen24-07-2011

prachtig!!

zeer mooie vakantie bestemming,prachtige ligging in zeer rustige omgeving. alles pikfijn in orde, zeer proper en heel lekker eten. voor ons de ideale bestemming met 3 kinderen. verbleven in huisje rustica , was prachtig autentiek ingericht, genoeg ruimte 3 slaapkamers en 2 badkamers en grote privé tuin. zwembad heel proper en mooi onderhouden. wij gaan zeker nog terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Ann-Sophie en Pieter26-09-2010

Een stukje paradijs op aarde in Toscane...

Na een klim met een veertigtal bochten kom je op 800m aan bij Podere la Fornace waar het heerlijk vertoeven is. Ver weg van alle drukte word je er zeer hartelijk ontvangen door de familie Beni. Diana spreekt Engels en is heel vriendelijk en hulpvaardig. Je kan er in alle rust genieten van de natuur op een tot in de puntjes verzorgd domein dat vol staat met fleurige bloemen. De appartementjes zijn gezellig ingericht in typisch Toscaanse stijl en blijven lekker fris dankzij de kleine raampjes. Bij het zwembad kan je lekker rustig genieten. In het winkeltje kan je lekkere plaatselijke specialiteiten en verse producten van eigen kweek kopen. De tomaten zijn echt overheerlijk! Een absolute aanrader voor wie graag in alle rust van een authentieke omgeving geniet, maar toch een prima uitvalsbasis wil om de streek te verkennen!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9C.Reijckers23-08-2010

Prachtige zeer rustige locatie...

Wij hebben in augustus gelogeerd in de appartementjes en hebben het bijzonder goed naar ons zin gehad. Even wennen aan de vele bochten voordat je bij Podere bent, maar het uitzicht is prachtig en de eigenaar, zijn vrouw en de engels sprekende Diana zijn ontzettend aardig en hebben ons zeer verwend. Ze hebben heerlijk voor ons gekookt, en de vele typisch toscaanse gerechten waren allemaal heeeerlijk !! De wijn is fantastisch evenals de grappa ! Een echte aanrader voor als u van een rustig plekje houdt en geen massatoerisme wenst.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Ellen Vos12-08-2010

Zorgzaam, lieve mensen met een prachtig uitzicht

Het was een heerlijk week, waarin wij hebben kunnen genieten van de gastvrijheid van een echt Italiaans gezin en hulp Diana. Onze zoon is de hele week ziek geweest en de vrouw van Natale heeft ons aangeboden op hem te passen, zodat wij ook wat rust hadden. Heerlijk eten tegen een schappelijke prijs. Onze voorraad van zelf gemaakte producten is op, dus wij gaan dit jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

1 tip over Appartement Agriturismo Podere la Fornace

• Coppens Diek en Mertens Hilde, 16-09-2012

Bezoek zeker het wijn kasteel d' Abola op maar een 5 min (rijden) van dit verblijf. Je zit in op de Chianti-route en aan wijnhuizen geen gebrek.

0 vragen over Appartement Agriturismo Podere la Fornace

Appartement info