Appartement Podere Amiata

ItaliëToscaneCastiglione d'Orcia
8FantastischScore uit 1 review
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 7Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Podere Amiata

• 8Michelle18-08-2010

Mooie vakantiewoning in prachtig gebied!

Deze zomer met partner 2 weken in deze vakantiewoning gezeten. Als je rust wilt moet je hier zeker heengaan! De woning is een verbouwde boerderij met daarin 6 appartementen die verhuurd worden en 1 appartement waar de eigenaar/huisbaas woont. Appartement was erg schoon en goed onderhouden. Bed was lekker, wij hadden met zijn tweeën 2 banken om op te zitten, grote ruime keuken met goedwerkende oven en elektrisch fornuis en mooie badkamer met douche. Kamers wel wat gehorig. Zwembad was voldoende, beetje veel chloor gebruikt maar werd elke dag schoongemaakt. Ligbedden, stoelen en parasols bij zwembad aanwezig. Woning ligt in een dal, vlakbij een rivier waar je heen kunt lopen. Omgeving is erg mooi! Houd er wel rekening mee dat je minimaal 20 minuten moet rijden voordat je bij een supermarkt komt, waarvan de eerste 5 minuten over een stijl grindpad. Wij hebben hier echt een topvakantie gehad en ik kan deze vakantiewoning iedereen aanraden!

Appartement Podere Amiata info

Veilig betalen met