Camping Village Baia Azzura club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag10°5°
Camping Village Baia Azzura club
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Village Baia Azzura club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Nicole,
1-8-2018

Wij hebben ons verblijf op Baia Azzura als heel prettig ervaren. Prachtige camping, met restaurant waar je van 8.00u tot 22.15u kan eten en groot zwembad om in af te koelen. Daarnaast kan je via een hout paadje makkelijk binnen twee minuten lopen het strand bereiken. Hier kan je zelf gratis liggen met je eigen spullen, of twee bedjes plus parasol huren voor gemiddeld 28 euro per dag. Bij het strand is ook een eettentje te vinden, maar wel met beperkt assoritment. Als je op de camping zelf wil koken is dit ook geen probleem. De camping supermarkt heeft veel ingredienten om een lekkere maaltijd te bereiden. Ook kan je hier verse groenten en broodjes halen. De camping standplaats is erg ruim. Veel privacy heb je niet, maar je staat wel ver genoeg bij je buren vandaan. Het sanitair is net vernieuwd en ziet er prachtig uit! Leuke omgeving met gezellige dorpjes op kwartiertje rijden. Wel veel krekels, maar hier wen je aan. Weinig muggen.

Kenmerken

1-8-2018

Mooie verzorgde camping

Roos1978,
29-7-2018

op dit moment op staan wij op deze camping,is een mooi verzorgde camping vrijwel direct aan zee.De zee loopt langzaam af en is mooi schoon.Bij zee kun je bij de strandtent een lekkere cappuccino krijgen voor maar 1,40. Voldoende ruimte op het strand als je geen ligbed bij je accommodatie hebt.

Zwembad is mooi en schoon voldoende ligbedden aanwezig en geen handdoekje leggen.

Staanplaatsen zijn groot voldoende ruimte voor grote tent en bijzettent.Op dit moment is er een sanitairgebouw vernieuwd de andere nog verouderd,maar wordt in 2019 ook vervangen.

Dorpje op 10 auto minuten erg gezellig en voldoende keuze om lekker te eten!

Veel betalen voor matige accomodatie.

Huub,
7-6-2018

Wij logeerden in een trendy bungalow en betaalden van 23-05-2018 t/m 05-06-2018 €1250. De bungalow was goed verzorg en schoon. Nadeel veel last van muggen en mieren. Omdat de gasten internationaal zijn veel Duitsers was het tv aanbod alleen maar Italiaans dit vond ik een groot nadeel ( gemis van nieuws).Reclamaties hielp niet bij de receptie. Keuken afvoer lekte men is 3 keer komen repareren waarna het nog niet dicht was. De parkeerplaats waren voorzien van zonweringsdoeken. Echter die waren zo rot en lieten bij wat veel wind los waardoor beschadigingen aan auto,s ontstonden. Kranten aanbod alleen bild. Geen Nederlandse krant te krijgen. Ook geprobeerd bij het personeel om Nederlandse krant te krijgen ze zeggen ja morgen is hij er echter volgende morgen geen Nederlandse krant. Wij zijn 67 en 65 jaar oud en zullen waarschijnlijk deze camping niet meer bezoeken. Italianen vragen €4 voor bestek €4 voor kan kraanwater €4 voor een bordje friet. Diefstal!

Bittere nasmaak

Rik van der Burg
23-9-2015

Vorig jaar met veel plezier op deze camping gestaan, faire prijs en goede serivice. Dit jaar met veel goede moed weer terug, genoten van het lekkere weer. Bij het afrekenen was dezelfde plek als het jaar ervoor voor twee weken bijna 300 euro duurder geworden. We stonden zogenaamd op een luxe plek en moesten daardoor fors meer betalen. Ze hielden vol dat we hadden kunnen weten dat deze plek duurder was dan alle andere plekken op de bijna lege camping. Met een bittere nasmaak onze vakantie afgesloten.

Nooit meer

Hans
11-8-2015

Deze camping is een weinig inspirerende plaats. Het ligt nogal afgelegen van bezienswaardigheden en in de nabije omgeving zijn geen tot weinig gezellige dorpjes waar je "even" naar toe kan. Daarnaast ziet het zwembad e.d. er redelijk uit en is geinvesteerd in nieuw sanitair, maar dat is dan ook het enige. De kampeerplekken hebben echter het imago van een festivalparkeerplaats.

Buiten het feit dat wij het personeel als behoorlijk onvriendelijk en "strak" hebben ervaren lijkt alles gericht op het binnenharken van geld. Het gebruik van het privestrand voor €22,00/dag voor 2 ligbedjes is nogal aan de prijs aangezien er weinig anders is te doen dan dat. Wifi is niet vrij beschikbaar en het aanlijnen van je klanten met een armbandje is helemaa tergend. Wij zijn dan ook vlot vertrokken na een discussie over het restbedrag, wat op dag 1 moet worden voldaan! Geen aanrader!!

in het naseizoen bijzonder rustig.

hcstulp
25-9-2011

Wij zaten in een mobilehome. ( huisje ). Erg klein, maar groot genoeg voor twee. Het zwembad was erg mooi en schoon. Ligbedden in overvloed in het naseizoen. Er waren bijna geen gasten meer. De campingwinkel is erg duur. Het restaurant is goed. De bar goed. Sanitair op de camping heb ik geen gebruik van gemaakt, dus kan ik niet beoordelen. Of ik, na dit eerste bezoek, in het hoogseizoen deze camping zou bezoeken betwijfel ik. Maar dat is omdat er in de buurt niet veel te bezoeken was.

nooit meer

Een Belgische familie
22-8-2011

Wij hadden op deze camping drie en half weken gereserveerd in juli .

Bij aankomst aan de receptie leek alles ok.Een mooi zwembad,

bar en restaurant,mooie grote schaduwrijke plaatsen...

Na inschrijving moesten we het hele bedrag van verblijf betalen. (nooit meegemaakt).Daarna kregen we al meteen een plastic armband om, zeer onaangenaam,kleeft aan je huid bij warm weer!We kregen onze plaats toegewezen om 1730 u, met de boodschap dat voor 2000u de wagen moest verplaats worden naar de Parking.Haastig uitpakken dus.Bij het eerste bezoek aan het sanitair geloofde we onze ogen niet, dit was prehistorisch en na 1800u niet meer te bezoeken wegens smerigheid.

De elektriciteit bedraagt 3 ampère (te weinig)Het gratis strand is klein en overvol.De campingwinkel is veel te duur (3 tot 4 maal duurder) en als je buiten de camping boodschappen doet,moet je via een steile helling en trap terug naar camping.Bij regenweer loopt de camping volledig onder water.Dit alles voor 60 E/dag voor 3pers.

heerlijke camping

Akkie
16-8-2011

de zwemaccomodatie is geheel vernieuwd in 2011. het restaurant is prima en niet duur. tevens zijn de drankjes en heerlijke koffie goed geprijsd. strand is slechts 5 minuten verwijderd van de camping en de 4e ster is reeds behaald voor 2012.

een aanrader

dringende vernieuwing van sanitair en dergelijke

Fam Vd Maelen
24-7-2011

Bij aankomst ziet het er allemaal veel belovend uit, inkom , zwembad , restaurant en bar, moderne receptie.

Eens daar voorbij .... verouderde en niet al te proper sanitair (duivenpoep tegen de deuren, na 2 weken nog steeds, mits ik altijd dezelfde douche heb gebruikt) veroeste sloten, douche zonder slot !

De electriciteit ... een echte ramp , max 3 amp , veel te weinig ; de zekering springen constant !! Veel km rijden om iets te bezoeken , lang rijden daar er geen autostrades zijn. (bv 2h50 rijden naar Firenze )

Castigliane is wel de moeite om eens te bezoeken.

Het restaurant op de camping is dan wel ok , je kan er zeer goed eten voor niet teveel geld, daarentegen wat wij betaald hebben voor 2 weken was vrij veel en volgens mij niet waard. Denk niet dat ik nog voor deze camping zou kiezen .

Al bij al is Toscane wel een prachtige streek !!!

Typisch italiaans

Harrievos87
6-7-2011

Super mooie ligging weg oversteken naar prive strand van de camping met hier ook een aantal restaurantjes op het strand.

Er word voor kinderen veel georganiseerd alleen in italiaans.

Camping verder auto vrij beveiligde parkeerplaats doormiddel van toegangsbeveiliging.

En de auto's staan onder netten.

Klein nadeel is dat de boodschappen doormiddel van een bolderkar naar de plek gebracht moeten worden welke bij de parkeerplaats staan en terug gezet dienen te worden.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Baia Azzura club in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Baia Azzura club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.