Appartement Val Borgina

1 review over Appartement Val Borgina

Relaxurlaub auf dem Land

Maria
15-7-2010

Schöne Appartment, jede Wohnung mit eigenen Eingang und Garten. Großer Park mit viel Schatten und Grillmöglichkeit.

Die Pächterin Marcella ist eine sehr liebe und hilfsbereite junge Frau. Frische Handtücher und Bettwäsche werden jederzeit auf nachfrage vor die Tür gelegt. Augezeichnetes!!! und Preisgünstiges!!! Olivenöl vom eigenen Anbau.

Einzig störend sind die Hunde vom Nachbarhof, leider bellen und jaulen diese (fast) die ganze Nacht...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Val Borgina in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Val Borgina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Val Borgina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.