Appartement Residence Sole Maremma

Appartement
Appartement Residence Sole Maremma
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Sole Maremma voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Residence Sole Maremma in het Nederlands

Anders

LET OP! TRAP NIET MEER IN DEZE VALKUIL !

Fam.R.Zegers, OudBeyerland
15-8-2010

Drama, drama, rijp voor de Rijdende Rechter! Hopenloos verouderd park en staf.

Park slecht onderhouden en gedateerd, veel afgebladderd verfwerk, slecht groen onderhoud, slecht (Engels) sprekende staf, soort Fawlty Towers (veel Manuels).

In brochure TO stond veelbelovend hele pagina vermeld maar in praktijk niets van waar. veel gesloten (restuarant, disco, pizzeria) zelfs zwembad-cafe dicht van 12 tot 5 !! kan je je het voorstellen?? Huisje geen airco (wel vermeld) en vies. Keuken veel te eenvoudig. 's nachts zelfs een rat op bezoek gehad!!

zwembad en sportfaciliteiten ok, omgeving en plaatsje ook.

Park ook slecht bezet , teken aan de wand ??

Al met al vééél te duur , 1500 euro/WEEK is eigenlijk woekerprijs!!

boze brief gestuurd met foto's naar Thomas Cook/Vrij Uit, benieuwd naar reactie.

Tip: ga naar Sole Riva (overkant) goedkoper en wat een luxe....! (wel vroeg boeken!)

Nooit meer

Mariose
22-7-2010

Toscane is prachtig en maakt veel goed, de ligging van dit complex is ook prima niets op aan te merken maar dan! Deze residentie is vergane glorie! Niet meer boeken! Het hele complex is behoorlijk verwaarloosd, bladerende verf, veel onkruid, er hangt een louche sfeer "maffia-achtig". Een aantal appartementen wordt bewoond door personeel en ziet er verschrikkelijk uit! We waren met 5 volwassenen en hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt. Helaas werden we geplaatst in een open appartement met een 2 pers-slaapkamer zonder deur grenzend aan de keuken met een trapje naar beneden, 1 slaapplek in de keuken en de resterende 2 slaapplekken de slaapbank in de toch al kleine woonkamer! Geen enkele privacy! Er zijn in dit complex wel grotere appartementen maar deze waren niet beschikbaar omdat ze niet schoon en in orde waren. Niks was open: geen restaurant, geen supermarkt, er waren nauwelijks gasten. Deze lokatie moet geschrapt worden!!!!!

verschrikkelijk...

Fam. Berendsen
29-10-2009

Wij zijn hier in juli 2009 geweest. Het park is slecht ondehouden, sterk verouderd. Het hoofdgebouw en de accomodaties zien er verschrikkelijk uit. Wij hadden een huisje voor 5 personen en ons jongste familielid moest op een bedbank uit 1870 in de woonkamer slapen!

De kledingkast in de "masterbedroom" kon niet open, omdat het in die kast rook alsof er een ton mottenballen in was gestort. De kamers waren klein en vies. Het hele huisje was om depressief van te worden, we zijn er dus maar weinig geweest.

De service is belabberd, het animatieteam tenenkrommend slecht en daarbij is het ook nog eens ontzettend duur!

Het dorp en de omgeving zijn geweldig, vooral het strand. Dus zeker een tripje plannen naar Castiglione, maar sla dit park maar over....

Nooit meer.

rene lindhout
11-6-2009

wij zijn hier in 2003 geweest. het dorpje is leuk maar niet bijzonder. maar je zit in toscan en dat is top! lekker naar siena en via piombino varen naar elba is te gek. de excursie met het toeristen bootje naar giglio is zonde van je geld.

zoals altlijd heb je auto nodig.

maarrrrrr... het complex zelf is in alle opzichten een drama en het personeel onbeschoft. veel was kapot en of je met de reperatie mee wilde helpen. we hebben 3 keer ander app gekregen. eerdere gasten hadden de sterren al van het bord afgekrapt. echt niet doen. terug in nl hebben wij klacht gehonoreerd gekregen.

2007

mooie residentie veel trappen mooie omgeving we kregen in

janssens paul
20-9-2007

mooie residentie veel trappen mooie omgeving we kregen in september een upgraiding

14/7/2007

moet 30 jaar geleden een prachtig park zijn geweest;

nu zeker zijn prijs niet waard!! er is een residentie op 1km daar vandaan die veel meer aangepast is aan de normen van deze tijd én bovendien minder duur : riva del sole....

de streek is buitengewoon prachtig,

voldoende aanbod voor uitstappen...

de kinderen (13 en 16) vonden het ondermaats....

cri geert

Accomodatie is op zich goed maar wel verouderd en niet al te best onderhouden. De ligging in de omgeving is echter zeer goed.

Appartement heel simpel ingericht! animatie wel leuk

jopi
31-7-2007

Appartement heel simpel ingericht! animatie wel leuk

2006

Een leuk complex vooral als je met kinderen komt

Fam. van Haeff
11-8-2006

Een leuk complex vooral als je met kinderen komt. Er is veel animatie en er wordt veel georganiseerd voor de kinderen van alle leeftijden door het animtieteam. Het park ligt in een oase van rust terwijl je naar het strand kunt lopen en het dorp ook snel en makkelijk te bereiken is. Het dorp is heel erg leuk met leuke winkeltjes en leuke restaurantjes. In dit park hebben in 2005 Willem-Alexander en Maxima hun vakantie gevierd en ook in 2006 hebben we ze gezien in het dorp. Enige nadeel is dat de huurprijzen eigenlijk iets te hoog zijn en er geen airco in de huisjes is. Het schijnt dat in de winter van 2006/2007 er in alle huisjes arico komt en de keukens vervangen worden.

2005

juli 2005 : de moderne (gerenoveerde)en originele architectuur gebouwd in trapvorm tegen een heuvel en een mooi aangelegde tuin in een residentiele omgeving zorgen direct voor het goede vakantiegevoel. Moderne recente meubilering. Wij waren gelogeerd in de hoogste appartementen met 2 terrassen (vooraan en achteraan) beiden met zeezicht, heel tof. De aparte slaapkamer bezit wel geen deur.(van belang indien kleine kinderen)

De prijzen in augustus zijn wel enorm duur, vooral daar er geen airco is.

Ernstig nadeel is de grote geluidsoverlast tot 1.00hr 's nachts door het animatieprogramma (show/disco).

(na 1 weekje waren we wel aan een rustiger vakantiepark toe : zie bij umbrie, san feliciano)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Sole Maremma in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Sole Maremma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.