Camping Maremma Sans Souci

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Camping Maremma Sans Souci
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Maremma Sans Souci voor je op een rij gezet:

Allcamps

11 reviews over Camping Maremma Sans Souci in het Nederlands

geweldig leuke camping

Anouk
3-7-2008

Een super leuke camping in een prachtig deel van Toscane. Het personeel van de camping is zeer vriendelijk; spreken wel alleen Italiaans (vonden wij juist leuk). Sanitair werd goed schoongehouden, in de middag stond er wel vaak een rij voor de douches. Goede pizzeria en leuk barretje op de camping en ook het supermarktje en de kiosk waren handig. Het gezellige plaatsje met leuke restaurantje en winkeltjes was goed te bereiken met de bus die voor de camping stopt en tot laat op de avond ook terug rijdt. De plaatselijke markt is aan te raden. Het zandstrand (deels vrij strand) was heerlijk met een douche op het strand. Een klein stukje lopen vanaf de camping was er een eettentje op het strand. Mooie beschutte plekken op de camping. Een bezoek aan Saturnia (natuurlijke zwavelbron) is aan te raden Kortom; een leuke camping met veel mogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2006

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maremma Sans Souci in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maremma Sans Souci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.