Camping Maremma Sans Souci

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°
Camping Maremma Sans Souci
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Maremma Sans Souci voor je op een rij gezet:

Contact

4 reviews over Camping Maremma Sans Souci in het Nederlands

prima camping voor een zeevakantie

roeland kreeft
18-8-2014

De camping is mooi gelegen, rustig en voorzien van alle faciliteiten (behalve een zwembad). De plaatsen zijn schaduwrijk en voldoende ruim. Je kunt zelf je plaats uitkiezen en mag daarop zoveel tentjes zetten als je wil. Het strand ligt direct aan de camping. Een deel is 'privaat' (huren van stoelen en parasol a € 25 verplicht), maar er is ook voldoende ruimte waar je gratis mag liggen. Het sanitair is oud en niet heel fris. Er wordt wel geregeld schoongemaakt, maar door de ouderdom wordt het niet echt meer schoon. De parkeerplaatsen naast de camping zijn voorzien van een afdakje voor schaduw. Er zijn veel muggen op de camping die af en toe 's nachts worden bestreden met gif. Voor tieners is er niet veel te doen. De camping is meer gericht op gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Geweldige strandcamping

Willem
16-4-2012

In 1999 kwamen we voor het eerst op Maremma. Daarna in 2009, 2010 en 2011 terug geweest.

De negatieve reacties kloppen. Het sanitair was in 1999 al gedateerd, en is nog steeds hetzelfde (overigens wel continu schoon).

Er staan bomen en er is zandgrond, dus er is stof. Je auto moet op de parking blijven (ook al stoffig).

De krekels maken de hele dag lawaai, en de beheerders spreken niet eens Nederlands. Waarom zouden ze ook: er zijn bijna geen Nederlanders.

Dus ik kan maar één tip geven: zoek lekker een andere camping!

Wie toch komt vindt een heerlijke Italiaanse strandcamping. Geen animatie of disco, dus ook het bijbehorende publiek ontbreekt.

Relatief veel kleine(re) plaatsen: hoe kleiner je kampeermiddel, hoe groter de keus. Vooral sommige tentplaatsen liggen heel leuk in het bos.

Camping grenst aan het eigen (bewaakte) strand.

Om toch één echt nadeel te bedenken: er is geen strandtentje / strandbar: voor een biertje of hapje moet je terug de camping op.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Nooit meer

Karin
18-8-2009

Wij hadden deze camping geboekt, maar toen we daar aankwamen en een plek uit mochten zoeken, schoten de tranen in je ogen. We werden ten eerste al gek van het krekelgeluid. Zeer luid en zonder ophouden aanwezig vanwege de naaldbomen die er stonden. De camping zag er heel triest en stoffig uit. Plaatsen allemaal tussen de bomen en ingedeeld dmv paaltjes. Zag er heel rommelig en vies uit, vanwege het ontbreken van gras. Het was een grote zandboel. Sanitair zeer verouderd en vies. We zijn er niet eens gaan staan en hebben een camping in de buurt gezocht.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

mooie rustige en schaduwrijke camping

van Maastricht
18-8-2009

Zijn drie weken hier geweest en hebben een fijne tijd gehad. Een zeer schaduwrijke camping waar je vooral voor tenten zeer mooie plekken hebt. Lekker eten en gezellige bar.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maremma Sans Souci in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maremma Sans Souci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.