Camping Maremma Sans Souci

Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Camping Maremma Sans Souci
4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Maremma Sans Souci voor je op een rij gezet:

Contact

5 reviews over Camping Maremma Sans Souci in het Nederlands

Goede ligging

Engelandvaarders
8-10-2016

Goede ligging tov omgeving en strand, sanitair zeer slecht, slecht onderhouden, slecht schoongemaakt, veel rioolmotjes, kortom dat is niet meer volgens de huidige normen en kan veel beter, we hebben in het restaurant niet echt lekker gegeten, dat kun je beter in het stadje doen, tentplaatsen zijn aan kleine paadjes die niet verlicht zijn, erg gericht op caravans en Campers, het strand is mooi en lang,

Gereisd Met partner in september 2016

Fijne vakantie met mooi weer en goede camping.

Hans Slot
18-9-2016

De staanplaatsen hebben over het algemeen veel schaduw en dat is best lekker want het kan er best warm zijn. Gelukkig ligt het strand direct achter de camping, waar je lekker in zee kan zwemmen. Mooi schoon strand. Op camping zijn voldoende faciliteiten zoals winkel, restaurant, speeltuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Campinggasten zijn eind augustus en in september hoofdzakelijk Italianen en Duitsers. Enig minpunt is de temperatuur van het afwaswater in de afwasbakken; die was te laag.

Zeker aan te raden

LP
5-9-2013

Willem slaat met zijn beoordeling hieronder de spijker op zijn kop. Deze camping gaat écht op in het Toscaanse landschap. Men campeert hier onder de pijnbomen en geniet van de inheemse fauna in de vorm van krekels en (Vlaamse?)gaaien die in de bomen wonen. Met een tent is er ruime keuze aan dito plekken, gelegen aan kleine paadjes. Zeer veel privacy door de vele begroeiing. Het personeel spreekt nauwelijks anders dan Italiaans, maar dat is juist de charme van camperen in het buitenland lijkt me. Het strand is vlakbij en goed onderhouden. Prima restaurant en geen luidruchtige animatie. Zelfs een luidruchtige 'Italiaanse straat' op deze camping niet kunnen ontdekken. Het volop aanwezige sanitair is wat gedateerd, maar wordt 4x(!) per dag schoongemaakt door erg vriendelijke dames. Kortom, genieten in Castiglione.

Gereisd Met partner in augustus 2013

fantastische plek!

b
28-3-2012

de camping was ideaal mooie plaatsen en uitstekende ligging. de pizzaria is heerlijk!!!

muggen en beesten ja wij zijn op meerdere campings geweest die heb je overal!

leuke dorpjes in de buurt een 2 de bezoek zit er zeker in!

Gereisd Met partner in januari 2012
2008

geweldig leuke camping

Anouk
3-7-2008

Een super leuke camping in een prachtig deel van Toscane. Het personeel van de camping is zeer vriendelijk; spreken wel alleen Italiaans (vonden wij juist leuk). Sanitair werd goed schoongehouden, in de middag stond er wel vaak een rij voor de douches. Goede pizzeria en leuk barretje op de camping en ook het supermarktje en de kiosk waren handig. Het gezellige plaatsje met leuke restaurantje en winkeltjes was goed te bereiken met de bus die voor de camping stopt en tot laat op de avond ook terug rijdt. De plaatselijke markt is aan te raden. Het zandstrand (deels vrij strand) was heerlijk met een douche op het strand. Een klein stukje lopen vanaf de camping was er een eettentje op het strand. Mooie beschutte plekken op de camping. Een bezoek aan Saturnia (natuurlijke zwavelbron) is aan te raden Kortom; een leuke camping met veel mogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2006

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maremma Sans Souci in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maremma Sans Souci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.