Camping Maremma Sans Souci

Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Camping Maremma Sans Souci
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Maremma Sans Souci voor je op een rij gezet:

Contact

11 reviews over Camping Maremma Sans Souci in het Nederlands

Goede ligging

Engelandvaarders
8-10-2016

Goede ligging tov omgeving en strand, sanitair zeer slecht, slecht onderhouden, slecht schoongemaakt, veel rioolmotjes, kortom dat is niet meer volgens de huidige normen en kan veel beter, we hebben in het restaurant niet echt lekker gegeten, dat kun je beter in het stadje doen, tentplaatsen zijn aan kleine paadjes die niet verlicht zijn, erg gericht op caravans en Campers, het strand is mooi en lang,

Gereisd Met partner in september 2016

Fijne vakantie met mooi weer en goede camping.

Hans Slot
18-9-2016

De staanplaatsen hebben over het algemeen veel schaduw en dat is best lekker want het kan er best warm zijn. Gelukkig ligt het strand direct achter de camping, waar je lekker in zee kan zwemmen. Mooi schoon strand. Op camping zijn voldoende faciliteiten zoals winkel, restaurant, speeltuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Campinggasten zijn eind augustus en in september hoofdzakelijk Italianen en Duitsers. Enig minpunt is de temperatuur van het afwaswater in de afwasbakken; die was te laag.

prima camping voor een zeevakantie

roeland kreeft
18-8-2014

De camping is mooi gelegen, rustig en voorzien van alle faciliteiten (behalve een zwembad). De plaatsen zijn schaduwrijk en voldoende ruim. Je kunt zelf je plaats uitkiezen en mag daarop zoveel tentjes zetten als je wil. Het strand ligt direct aan de camping. Een deel is 'privaat' (huren van stoelen en parasol a € 25 verplicht), maar er is ook voldoende ruimte waar je gratis mag liggen. Het sanitair is oud en niet heel fris. Er wordt wel geregeld schoongemaakt, maar door de ouderdom wordt het niet echt meer schoon. De parkeerplaatsen naast de camping zijn voorzien van een afdakje voor schaduw. Er zijn veel muggen op de camping die af en toe 's nachts worden bestreden met gif. Voor tieners is er niet veel te doen. De camping is meer gericht op gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Zeker aan te raden

LP
5-9-2013

Willem slaat met zijn beoordeling hieronder de spijker op zijn kop. Deze camping gaat écht op in het Toscaanse landschap. Men campeert hier onder de pijnbomen en geniet van de inheemse fauna in de vorm van krekels en (Vlaamse?)gaaien die in de bomen wonen. Met een tent is er ruime keuze aan dito plekken, gelegen aan kleine paadjes. Zeer veel privacy door de vele begroeiing. Het personeel spreekt nauwelijks anders dan Italiaans, maar dat is juist de charme van camperen in het buitenland lijkt me. Het strand is vlakbij en goed onderhouden. Prima restaurant en geen luidruchtige animatie. Zelfs een luidruchtige 'Italiaanse straat' op deze camping niet kunnen ontdekken. Het volop aanwezige sanitair is wat gedateerd, maar wordt 4x(!) per dag schoongemaakt door erg vriendelijke dames. Kortom, genieten in Castiglione.

Gereisd Met partner in augustus 2013

leuke camping

piaf
10-8-2013

wij hebben ons zeer vermaakt op deze camping. Sanitair verouderd maar schoon. Dicht bij het strand. Leuk dorpje vlak in de buurt.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige strandcamping

Willem
16-4-2012

In 1999 kwamen we voor het eerst op Maremma. Daarna in 2009, 2010 en 2011 terug geweest.

De negatieve reacties kloppen. Het sanitair was in 1999 al gedateerd, en is nog steeds hetzelfde (overigens wel continu schoon).

Er staan bomen en er is zandgrond, dus er is stof. Je auto moet op de parking blijven (ook al stoffig).

De krekels maken de hele dag lawaai, en de beheerders spreken niet eens Nederlands. Waarom zouden ze ook: er zijn bijna geen Nederlanders.

Dus ik kan maar één tip geven: zoek lekker een andere camping!

Wie toch komt vindt een heerlijke Italiaanse strandcamping. Geen animatie of disco, dus ook het bijbehorende publiek ontbreekt.

Relatief veel kleine(re) plaatsen: hoe kleiner je kampeermiddel, hoe groter de keus. Vooral sommige tentplaatsen liggen heel leuk in het bos.

Camping grenst aan het eigen (bewaakte) strand.

Om toch één echt nadeel te bedenken: er is geen strandtentje / strandbar: voor een biertje of hapje moet je terug de camping op.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

fantastische plek!

b
28-3-2012

de camping was ideaal mooie plaatsen en uitstekende ligging. de pizzaria is heerlijk!!!

muggen en beesten ja wij zijn op meerdere campings geweest die heb je overal!

leuke dorpjes in de buurt een 2 de bezoek zit er zeker in!

Gereisd Met partner in januari 2012

Nooit meer

Karin
18-8-2009

Wij hadden deze camping geboekt, maar toen we daar aankwamen en een plek uit mochten zoeken, schoten de tranen in je ogen. We werden ten eerste al gek van het krekelgeluid. Zeer luid en zonder ophouden aanwezig vanwege de naaldbomen die er stonden. De camping zag er heel triest en stoffig uit. Plaatsen allemaal tussen de bomen en ingedeeld dmv paaltjes. Zag er heel rommelig en vies uit, vanwege het ontbreken van gras. Het was een grote zandboel. Sanitair zeer verouderd en vies. We zijn er niet eens gaan staan en hebben een camping in de buurt gezocht.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie rustige en schaduwrijke camping

van Maastricht
18-8-2009

Zijn drie weken hier geweest en hebben een fijne tijd gehad. Een zeer schaduwrijke camping waar je vooral voor tenten zeer mooie plekken hebt. Lekker eten en gezellige bar.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Muggenoverlast

Irene
7-7-2009

Wij zijn deze camping na 1,5 week ontvlucht… We werden compleet lek geprikt door muggen, die de hele dag aanwezig waren! Aangekomen bij het Lago Maggiore kwamen wij ook tot de conclusie dat kamperen in een dicht bos niet ons ding is. De schaduwrijke plekken wegen voor ons niet op tegen het missen van uitzicht. De cappuccino was heerlijk evenals de pizza’s en bruscetta! Het sanitair redelijk, geen toiletbril en geen toiletpapier op het toilet. In de doucheruimte alleen een haakje voor al je spullen. Het strand was keurig, het water superwarm. Wel laat iedereen zijn parasol staan waardoor je een soort gereserveerde plekken krijgt op het strand. Leuk speeltuintje voor de kids! Als je de muggen geen probleem vindt en graag tegen bomen aankijkt is dit een prima camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maremma Sans Souci in Castiglione della Pescaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maremma Sans Souci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.