Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer gasthof info

13 Reviews over De Santis

• 7GvR08-09-2020

Aardige camping maar niet meer dan dat

Afgegaan op de goede beoordelingen hebben wij 10 dagen op deze camping gestaan. Wat ons betreft is de camping een beetje overgewaardeerd. Het is een beetje vergane glorie, weinig onderhoud, douchekop met ijzerdraad bij elkaar gehouden etc. Weinig tot geen schaduw op plekken (er hangen wel doeken, maar haalt weinig uit) Snikheet erg stoffig. Leuk zwembadje boven, beneden stelt niets voor. Zee op een behoorlijke loopafstand eigenlijk te ver met kinderen (terug heuvel op) Aardige eigenaars (broer en zus) Avondeten was leuke setting maar kwaliteit erg basic en dus wel wat duur. Geen last van tennisbaan, wel van voetbalherrie (zaalgeluid: schieten en schreeuwen) In hoogseizoen een erg drukke kust, hutje mutje op kleine strandjes. Vadabeach was echt een poolse landdag vechten om een parkeerplek en 10 euro parkeergeld. Dorpje Castiglioncello vonden wij ’s avonds tegenvallen, 1 straatje met restaurants. Leuke wandeling aan zee-zijde.

• 9Anita21-07-2020

geweldig!

wat een geweldige plek, agriturismo met ruim 20 ruime plekken, voldoende schaduw en schoon sanitair, twee heerlijke baden en op loopafstand van zee. De ligging is super centraal, dagje Pisa of Firenze, maar in de directe omgeving zoveel mooie baaien en stranden. Weinig toeristen, tussen de Italianen. De familie Santis is vriendelijk en heel behulpzaam. Simone kookt heerlijk voor zijn gasten. We hebben genoten! Kan het iedereen aanraden

• 9Christine22-08-2019

Heerlijke vakantie gehad !!

Heerlijke twee weken gehad op deze mooie, kleine camping. De camping ligt erg centraal en diverse leuke steden en dorpen zijn goed te bezoeken. Pisa, Florence en Lucca hebben we bezocht met de trein die vertrekt vanuit het dorpje. Het station ligt op loopafstand. Het sanitair werd goed schoongehouden. Er zijn koelkasten voor gezamenlijk gebruik en wanneer je wilt kun je ook mountainbikes lenen van de camping. Hebben een aantal keren gebruik gemaakt van het ontbijt boven bij de B en B. Erg lekker en makkelijk wanneer je een keer geen zin hebt om zelf je ontbijtje te maken. Ook 's avonds hebben we ons heerlijk laten verwennen door het heerlijke eten en de gastvrijheid van Simone en zijn zus. De zwembadjes zijn een heerlijke toevoeging. Het enige nadeel van de camping vonden wij dat er vrijwel op geen 1 plek echte schaduw was.

• 7Nicole11-07-2019

Nooit meer.

Camping viel tegen, geen camping gevoel ervaren. Plaatsen op een vlak terrein, gescheiden door laurierstruiken 2 mtr hoog. Nauwelijks bomen ter beschutting. Enkele plaatsen zijn voorzien van een schaduwdoek. Mooie beschutte parkeerplekken. Ondanks dat er maar enkele campinggasten aanwezig waren was het sanitair niet schoon. Spinnenwebben etc. Er zijn voldoende sanitair complexen, met ieder 3 douchen. De rechter en de linker douche hebben echter op ooghoogte een groot raam, dus wil je privacy dan blijft alleen de middelste douche over. Zwembad bij B&B heel mooi gelegen. Jammer dat de mogelijkheden die er zijn om er een fantastische camping en B&B van te maken niet benut worden. Het was allemaal achterstallig onderhoud. Liggen is goed, heel rustig en op korte afstand van Castiglimoncello. Het witte zandstrand VADA is een aanrader - 9 km. Verder centrale ligging voor bezoeken aan Florance, Pisa, Lucca. Met de trein is ideaal.

• 10Anne19-08-2018

Kamperen in Toscane? Hier moet je zijn

Wij hebben echt genoten op deze prachtige camping. Het meest bijzonder vonden wij de campingeigenaar Simone de Santis en zijn zus Roberta. Ze zijn ongelofelijk vriendelijk, oprecht en gastvrij. Vanaf 8:00 uur 's ochtends staan ze al voor je klaar, voor 5 euro kun je mee ontbijten met de B&B gasten. Iedere avond serveren ze een driegangendiner voor 25 euro, en dan krijg je echt overheerlijk vers Italiaans eten en onbeperkt drinken. Op 15 augustus was het een feestdag in Italië en de verjaardag van mijn vriend. Simone en Roberta serveerden toen een heerlijk buffet en aan het einde van het diner gingen alle lichten uit en begonnen ze (met de rest van de camping) te zingen voor mijn vriend. Echt zo ontzettend leuk. In augustus waren er veel Nederlanders op de camping van alle leeftijden, oudere paren, gezinnen met jonge kinderen en jonge stellen.

De camping zelf heeft ruim voldoende sanitair, goede douches en het is schoon. De plekken zijn

• 10Carolin15-08-2018

Lovely Place with lovely People and Great Food

We had a Great Time!!! Simone and his Family were so lovely and the Dinner was delicious!! We will come back to this peaceful Place ❤️

• 9Ilja14-08-2018

Fijne camping met super gastheer en gastvrouw!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de campeggio! Net sanitair, 2 fijne zwembaden, prima plekjes, een heel fijn onthaal, mooie uitzichten en super diners verzorgd door Roberta en Simone zelf! Prima plek om Toscane te ontdekken met verschillende (auto)tripjes naar Pisa, Lucca, Sienna, Volterra en Florence!

• 10Jetty Luining14-05-2018

pareltje voor wie houdt van een groene omgeving

Pittoreske, charmante, zeer rustige en kleine camping schitterend gelegen tussen de olijfbomen met een prachtig zwembad dat al vroeg in het seizoen open is. Ondanks onze grote caravan hadden wij voldoende plaats. Auto's kunnen op schaduwrijke plekken geparkeerd worden. Prima sanitair. Simone is een aardige vent die iedereen vriendelijk te woord staat. We hebben er ruim een week gestaan en gingen met pijn in ons hart weg, want dit vinden we niet snel weer. De tennisbaan ernaast geeft wel wat geluid, maar stoorde ons totaal niet.

• 8Ard31-08-2017

Mooi, klantvriendelijk

Mooi plek dicht bij zee. Voldoende sanitaire voorzieningen die goed werden onderhouden. Verder heerlijk mee-eten zowel ontbijt als diner. Zwembad was lekker maar niet super schoon. Veel mensen voor weinig water. We stonden op een kampeerplek met vouwwagen. Plek was goed maar vrij klein. Verder op grint met weinig schaduw en privacy

• 10Angelique27-08-2017

Heerlijke plek in Toscane

Bij toeval op deze camping gekomen. Wat een aangename verrassing. Mooie camping met uitzicht over de olijfbomen. Gemoedelijke sfeer waardoor onze dochter snel contact had met andere kinderen. Heerlijk zwembad en heel aardige eigenaren. Aanrader voor mensen die van een gezellige, kleine camping houden.

Gasthof De Santis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar