6,9

45 reviews over Hotel Baia Del Sorriso in het Nederlands

Minder mooi goedkoop hotel in prachtige omgeving

Gaby
17-8-2018

Hotel ligt in een fantastische baai. Eigen klein strandje waar je 8 euro moet betalen voor een oud strandbedje. Personeel is stug en niet behulpzaam. Absoluut ongeschikt voor minder validen. Veel trappen. Je kunt alleen van het restaurant gebruik maken als je halfpension hebt geboekt. Op 5 minuten loopafstand ligt een gezellig dorp met winkeltjes en restaurants. Vooral de pizza's bij la capricciosa zijn superlekker voor 5 euro per stuk. Binnen een uur ben je ben je in Pisa en binnen 2 uur in de overige Toscaanse pracht en praal.

Gereisd Met partner in juli 2018

eens maar nooit meer

Paul Ooijen
3-7-2015

kleine kamer zonder balkon buiten geen terras waar je iets kunt gebruiken eten slecht badkamer verouderd

Gereisd Met partner in juni 2015

de ligging is echt heel mooi

Albert visser
27-11-2014

ik was hier in juni . de kamers zijn simpel maar goed . het ontbijt is niet bijzonder .en de koffie is echt slecht. maar je kan er ook echte koffie krijgen .voor een paar centen meer ,,, het is voor de prijs verhouding. gewoon goed dus niet zeuren. dan moet je een 4 sterren hotel boeken. maar dan is de prijs heel anders en zeurt men daar weer over.

Gereisd Met partner in Mon Jun 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stijlvol+met+prachtig+uitzicht

Wim van Mourik
3-7-2014

Dit+hotel+is+prachtig+gelegem+aam+de+kust+op+een+rotspartij.+Vanuit+de+kamer+en+restaurant+heb+je+zeezicht.+Het+hotel+is+zeet+sfeervol%2C+het+is+van+origine+een+villa%2Flandhuis+uit+begib+20e+eeuw+en+daardoor+geen+13+in+een+dozijn+hotel.+Het+ontbijt+is+zeer+uitgebreid+met+normaal+servies+%28geen+plastic%29%2C+het+avondeten+is+van+grote+klasse.+Personeel++is+zeer+vriendelijk+en+behulpzaam.+De+capucino+van+ober+Adrian+is+wereldklasse%21

Gereisd Met partner in juni 2014

Altijd vriendelijk personeel / écht lekker eten

De Wit Els
9-8-2013

Vriendelijk personeel , van bij aankomst tot vertrek / propere en grote kamer / daar pas het échte Italiaanse eten leren kennen !! / beetje verouderde ( maar ruime ) badkamer / parking beetje veraf ( en veel trappen) /

Gereisd Met partner in juli 2013

Fantastische plek

Hannekes
4-6-2013

Wij hadden een kamer met een groot balkon en een prachtig uitzicht over zee. Er zijn verschillende typen kamers met en zonder balkon. Je kunt niet in bed liggen lezen i.v.m. te weinig verlichting. Je kreeg bij het diner een tafel aangewezen. De bediening was langzaam. Het eten was goed. Het ontbijtbuffet stond op een onhandige plaats. Er ontstond een grote rij omdat je maar van één kant bij het buffet kon voor het brood en beleg. Via het strand en trappen kun je het dorpje (na 15 minuten lopen) bereiken. Langs de weg is dit ook mogelijk, maar heel gevaarlijk omdat de stoep voor een deel ontbreekt.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Prachtige ligging

Wilmer
29-6-2012

Kamers kijken uit over de baai en de zee. Hotel ligt op een rots; afdalen naar de zee gaat via trappen, daardoor niet geschikt voor slecht ter been zijnde gasten. Ontbijt sober, diner goed. Hotel is gelegen in een klassiek groot landhuis en is daardoor zeker geen 13 in een dozijn! Jammer dat het geen eigen terras met ligstoelen ed. aan het strand heeft. Eea kan gehuurd worden bij het onder derden beheerde strandtent.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend mooi uitzicht over de baai,perfect.

G. de Jonge
19-6-2011

Goed hotel mooie kamer met balkon en uitzicht over de baai. Leuk prive strand met ligstoelen en vriendelijke bediening van het bar personeel aan het strandje. Behulpzaam personeel van het hotel zeer vriendelijk en geduldig. Zeer zeker de moeite waard en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gebouw, mooi uitzicht maar....

Joke
14-2-2011

Wij logeerden hier een paar jaar geleden- dus misschien is eea verbeterd. Het gebouw is mooi, onze kamer op de benedenverdieping was goed, niet bijzonder. Het aangrenzende terrasje was lekker. Het uitzicht is erg mooi en het strandliftje handig. Wat wij idioot vonden was het feit dat we gedwongen werden om met alle gasten tegelijk te eten, aan lange tafels en dan konden we het eten zelf doorgeven!De drnkjes dienden gelijk contant te worden betaald.. Bij het ontbijt mochten we wel zelf ergens gaan zitten, maar dat ging ook niet van harte. Wij boekten half pension maar zijn na een diner niet meer verschenen. Wij aten in het aardige plaatsje waar je in een kwartier naartoe loopt. Wij gaan hier dus niet meer naartoe.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging, prachtig uitzicht.

Mariela Alblas
24-1-2011

Hotel Baia del Sorriso is een goed 3-sterren hotel met een prachtig uitzicht over de baai. Wij hebben hier 2x gelogeerd in de afgelopen 5 jaar. De eerste keer hadden we een kamer op hoogte van het restaurant met een balkon, de 2e keer zaten we hoger zonder balkon. Wel een prachtig uitzicht! Als je op bed ligt, lijkt het of je op de zee dobbert. Badkamer is redelijk, kan beter. Het klopt dat het doucheputje buiten de cabine ligt, waardoor het water onder de cabine doorloopt. Het eten is goed. Je kunt via een liftje of steile trap naar het strand. Bedden zijn te huur. Als je geen zin hebt om te betalen, kun je naar een stukje gratis strand lopen. Dit stukje is wel klein, deels met rotsen maar het is te doen en je ligt er gratis. Dorpje is aardig, 's avonds veel Italianen. En leuke culturele steden op rij-afstand met de auto. Met vriendelijke groet, Edwin & Mariela

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Del Sorriso in Castiglioncello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Del Sorriso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.