Villa Condottiero

Met vrienden

"Helemaal goed"

Fam. van den Broek
15-8-2010

Eindelijk is de voorstelling die je jezelf toch altijd vantevoren maakt in alle opzichten overtroffen!

Zoek het zelf maar op. Het enige wat ik wil delen zijn trefwoorden.

Een nieuw zwembad(6 bij 12 meter),100% privacy,een vriendelijke en relaxte eigenaar( die zelf in de villa is opgegroeid) , bovenop een berg,een voetbalveld,een buitenplek met bbq en keuken waar we heerlijk konden zitten genietend van het uitzicht en dat allemaal in een tuin van 3 hectare(3o.ooo vierkante meter!!!)

Kortom top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Condottiero in Castiglion Fiorentino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Condottiero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.