Vakantiehuis Casa Il Ranchetto

ItaliëToscaneCastiglion Fiorentino

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Casa Il Ranchetto voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering
  • 8.2Inrichting
  • 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

5 Reviews over Casa Il Ranchetto

• 10Lieve14-08-2015

Fantastisch!

Het huis is prachtig gelegen, ruim en heel net. De tuin is prachtig en volledig omheind. Het zwembad is heel mooi en de gastheer Mario en zijn vrouw Magdalena zijn super vriendelijk en behulpzaam! We hebben een supervakantie gehad! De weg naar het vakantiehuis is de laatste 5 km op de grintweg heel hobbelig, maar dat neem je erbij. We hebben enorm veel uitstappen gedaan: Firenze, Montepulciano, Pienza, Siena, Montevarchi, Trasimeno-meer, Anghiari en zeker Arezzo, Cortona en Castiglion Fiorentino!! Het was een machtige vakantie!

• 9Kamphuis10-09-2014

Super mooie locatie

Een plek om nooit te vergeten!! in de bossen van Piazzo del Pierro ligt dit schitterende vakantiehuis Lieve mensen verhuren dit en wachten je op met frisdrank koekjes en wijn van eigen produktie. Alles is schoon en echt in toscaanse stijl. je hebt veel ruimte buiten en een mooi zwembad Binnen is knus en gezellig echt super.

• 8Bas22-08-2012

Leuk vakantiehuis

Het huis is rustig gelegen in de heuvels van Palazzo del Pero. Arezzo is 45 minuten rijden, waardoor toeristische attracties, maar ook de supermarkt wat verder rijden zijn. Het is er erg mooi en je hebt veel privacy. De eigenaar komt eens in de paar dagen het zwembad schoonmaken en de tuin sproeien. Het uitzicht is schitterend. 's avonds en 's nachts lopen er zwijntjes in de buurt, maar door het goede hek kunnen ze niet op het terrein komen. Ga hier niet naartoe als je heel Toscane wilt zien, want dan zit je veel in de auto. Wel is het een prima plek om bijvoorbeeld met familie naartoe te gaan.

• 8den Haan07-01-2012

Prachtige plek als je van rust houdt

Locatie van het huis is prachtig, mooi uitzicht. Maar je zit in de bergen dus even naar een stadje zit er niet bij. Het onverharde pad gaat steeds sneller als je het vaker rijdt, maar het afgelegen plekje was voor ons een klein nadeel. Wel een leuk huis met een mooi zwembad (was wel wat aan de koude kant). Wasmachine, oven, barbecue was allemaal goed. Echt een Toscaans huis, in de bergen, midden in de natuur. s'avonds kregen we bezoek van zwijnen, maar de plek is helemaal afgeschermd met een hek. Voor een rustige Toscaanse vakantie middenin de natuur is dit een heel mooi huis!

• 10Familie Souljé30-08-2010

super mooie locatie in de Toscaanse bergen

Het supermooie casa Ranchetto ligt in de bergen in de buurt van Castiglion. Je bereikt de villa via Palazzo del Pero ( +/- 15 km van Arrezo) en een 5 km lang onverhard weggetje. Dit is een uitdaging indien je last hebt van hoogtevrees! Ben je eenmaal bij de villa dan is het een en al rust. De casa bestaat uit een groot huis waar 10/12 personen kunnen slapen en een kleiner huisje waar 4 personen kunnen bivakkeren. De huizen zijn van alle gemakken voorzien. In de grote tuin is een zwembad aanwezig met ligbedden en stoelen. De gastheer komt 3 keer per week het zwembad schoonmaken en niets is hem te veel. Het enige nadeel is dat hij alleen Italiaans spreekt maar met handen en voeten kun je een eind komen! Het uitzicht is super (in de verte kun je Castiglion Fiorentino zien liggen). Al met al hebben wij het er reuze naar onze zin gehad en zijn we heerlijk uitgerust. Verwacht hier echter geen druk uitgaansleven te vinden! Dagtripjes hebben we gemaakt naar Siena en Florence (per trein)

Vakantiehuis Casa Il Ranchetto info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij